Pme heeft gemiddeld genomen gewoon een wat 'oudere' doelgroep idd.quote:
Haha ik las dat ook zoquote:
Van een bijbaan naar een echte baan? Niet alleen het geld is dan leuker.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:13 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Vind je dat niet jammer DeGrote? Van een denim store naar een kantoorbaan?
Haha dat klopt! Maar ik kan nu wel genieten van een bijbaan (hoewel ik er nu geen hebquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Van een bijbaan naar een echte baan? Niet alleen het geld is dan leuker.
De prijs valt mee als je bedenkt dat ze erg lang mee kunnen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:24 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Haha dat klopt! Maar ik kan nu wel genieten van een bijbaan (hoewel ik er nu geen heb) Dan lijkt me volle bak aan de slag voor het 'echie' toch wel ff wennen
.
Tevens zijn die Red wings chukka's echt ontzettend vet! Vooral die beige. Alleen die prijs hè
.
Daar zat ik ook aan te denken. Wellicht voor onder mijn 0702. Welke zat je aan te denken? Die blauwe zijn superdope...quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:13 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Haha ik las dat ook zo
Vind je dat niet jammer DeGrote? Van een denim store naar een kantoorbaan? Of gaat je loonstrookje genoeg zeggen?
En idd, doelgroep van PME is natuurlijk de wat 'oudere' hippe man. Maar telkens als ik hem ergens zie liggen of iemand tegenkom die hem draagt krijgt ik toch een beetje kriebels.
Ik wil zo graag Clarks desert boots halen, weet alleen niet welke als eerst.. En hoop dat ze überhaupt een beetje nice staan onder m'n N&F
Bij Clarks? Ik denk dat je ze alsnog beter bij asos kunt bestellen. Prijs scheelt enorm met wat ze er hiervoor in Nederland vragen..quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:39 schreef M1stral het volgende:
Je kan een tientje korting krijgen op je eerste order als je jezelf abonneert op de nieuwsbrief... Tenminste, dat was zo
Pics wanneer binnen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:45 schreef DeGrote het volgende:
Denk dat wel allemaal wel weten dat werken in een winkel geen vetpot is :p
Mag opzich niet klagen, maar ga er iig wel mooi op vooruit en heb meer mogelijkheden voor de toekomst ;-)
Blijf trouwens wel in de kleding branche :p echter o de winkelvloer staan heb ik wel een x gezien... Werk al vanaf 2005 in de winkel, vanaf 2007 fulltime...
Strax lekker vrij op zaterdagen!
Heb de chukkas trouwens in burnt orange besteld....
Tof! Wat heb je gestudeerd als ik vragen mag? Ik wil misschien ook de mode/kleding brance in. Zit ook te overwegen om mijn studie bedrijfskunde te stoppen omdat ik het te theoretisch vind (dat is eigenlijk wel definitief). Zit te twijfelen tussen fashion management en small buisness & retail management.. Misschien heb jij nog een paar goede tips voor mequote:Op dinsdag 24 april 2012 21:45 schreef DeGrote het volgende:
Denk dat wel allemaal wel weten dat werken in een winkel geen vetpot is :p
Mag opzich niet klagen, maar ga er iig wel mooi op vooruit en heb meer mogelijkheden voor de toekomst ;-)
Blijf trouwens wel in de kleding branche :p echter o de winkelvloer staan heb ik wel een x gezien... Werk al vanaf 2005 in de winkel, vanaf 2007 fulltime...
Strax lekker vrij op zaterdagen!
Heb de chukkas trouwens in burnt orange besteld....
PME verkoopt ook goed omdat het een van de weinige merken is die grote en lange maten maakt. Dat geldt ook voor G-star bij damesquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef DeGrote het volgende:
Haha inderdaad nou niet bepaald broeken voor "ons" nee! Maar we verkopen er echt belachelijk veel van! En dat doet PME toch goed, daar gaat het bij hun om.... Gelukkig verkopen we naast het commerciële PME en G-Star ook Denham. Maar moet eerlijk zeggen dat ik tegenwoordig mijn kleding niet meer uit de winkel waar ik werk koop. Misschien af en toe een tshirt of overhemd. Mijn Denham VJS hebben we bv niet in de collectie maar deze kon ik voordelig bestellen :-)
Maar begin binnenkort aan een nieuwe baan op kantoor, mag gelukkig gewoon casual gekleed... Voor mij dus alleen nog maar Dry denim en vintage shit :p Krijg morgen m'n nieuwe RedWing chukka's binnen!
Ja daar zat ik dus ook mee. Die denim desert zouden dan ook meer voor chino's/Nudies zijn. Die blauwe weet ik zo net nog niet.. Vind het juist tof dat ze veranderen van kleur met licht. Maar Sand suede is idd een stuk veiliger en makkelijkerquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:09 schreef Atta-boy het volgende:
Ik zou btw geen blauwe en zeker geen denim desert boots kopen.
Je combineert ze al met denim toch? Zou dan voor de beeswax versie gaan. Staat imo leuker.
Replay heeft toch ook lange maten voor dames?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:03 schreef electronique het volgende:
[..]
PME verkoopt ook goed omdat het een van de weinige merken is die grote en lange maten maakt. Dat geldt ook voor G-star bij dames
Ik heb wel eens gehad dat mensen m'n momotaro tof vonden, altijd leuk om te zien wanneer andere mensen interesse tonen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:17 schreef JAY-T het volgende:
Liep vanavond door de Levi's store hier in Kaapstad, kwam er een verkoopster naar me toe die vond dat ik een wel erg mooie broek aanhad (Edwin Nashville) Vrij jonge chick volgens mij, maar ze wist precies waar ze het over hadIs me in NL nog niet gebeurd
Oh heb jij die webshop ook gemaakt? Ziet er namelijk goed uit! Lekker strak en overzichtelijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:22 schreef DeGrote het volgende:
Heb mbo commercieel medewerker marketing en comm gedaan. 2005 begonnen bij davinci als weekendhulp, 2007 diploma gehaald en als bedrijfsleider bij leonardo (2e filiaal) begonnen. Na een jaar terug bij davinci om daar de webshop denimwinkel op te zetten. Ben ik momenteel webshop beheerder van, combineer ik met verkoop in de winkel. Wordt strax fulltime webshop medewerker (hbo) bij ander bedrijf.
Ik heb de clarks in lichtblauw suede, staat wel tof onder dry...
Zal pics posten vd red wings!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |