Je bedoelt Frisco? Als het goed is hebben ze daar APC.quote:Op zondag 22 april 2012 12:43 schreef BigSmurf het volgende:
Ik was ervan overtuigd dat in Arnhem een winkel zat die APC verkocht. Of het The Globe was weet ik niet.
Die was het ja.quote:Op zondag 22 april 2012 13:05 schreef Analoog het volgende:
[..]
Je bedoelt Frisco? Als het goed is hebben ze daar APC.
Na één regenbui al zo erg? Da's wel apart, ben wel vaker natgeregend, maar stinken doet ie nog steeds niet echt. Vriezertje proberen kan altijd natuurlijk.quote:Op zondag 22 april 2012 15:34 schreef Ditty het volgende:
Bah, ben gister ochtend nat geregend en me broek stinkt nu nog steedshij heeft de hele nacht buiten gehangen maar het wil niet helpen. Vanavond maar eens testen of de vriezer wonderen kan verrichten
Welke winkels in A'dam verkopen er dan nog meer apc's? Volgens mij is 290sqm toch de enige daar?quote:Op zondag 22 april 2012 12:27 schreef xSanjay het volgende:
Mistral, wat voor broeken droeg je voor e dry madness? En dan doel ik vooral op fits. Diesel en Nudie hebben namelijk wel toffe prewashes atm.
@Mindstate, Nee er zijn geen winkels in het noorden die APC's verkopen. Volgens mij zijn er in Nederland maar überhaupt twee of drie winkels die APC verkopen en die zijn allemaal in Amsterdam te vinden. Sizing is volgens mij idd een/twee sizes down van je true waist.
Nee wel vaker al maar afgelopen week 4 keer, waarvan gister echt doorweektquote:Op zondag 22 april 2012 16:53 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Na één regenbui al zo erg? Da's wel apart, ben wel vaker natgeregend, maar stinken doet ie nog steeds niet echt. Vriezertje proberen kan altijd natuurlijk.
Ook nog bij precinct5, dat oude politiebureau. Daar ben ik nog langs geweest toen ik twijfelde tussen APC en N&F.quote:Op zondag 22 april 2012 17:42 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Welke winkels in A'dam verkopen er dan nog meer apc's? Volgens mij is 290sqm toch de enige daar?
gisteren nog even langs de apc store geweest. Erg leuk spul naast broeken, maar wel erg duur.
Alleen laatste knoop niet? Nja het blijft een ontiegelijke zware/stijve broek hè. Ik zou gewoon eens een avondje/dagje de broek inlopen en kijken of het verbeterdquote:Op zondag 22 april 2012 20:18 schreef Atta-boy het volgende:
Ohja klopt![]()
Heb mijn broej binnen btw. Krijg hem echt niet dicht, maar weet niet of het komt omdat ie te klein is of omdat hij gewoon zo ongelofelijk stijf is.
Hebben ze bijna geen apc meer.quote:Op zondag 22 april 2012 19:52 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ook nog bij precinct5, dat oude politiebureau. Daar ben ik nog langs geweest toen ik twijfelde tussen APC en N&F.
Grootste probleem is/was het eerste knoopje. Daar waren een aantal draadjes nog niet door.quote:Op zondag 22 april 2012 20:24 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Alleen laatste knoop niet? Nja het blijft een ontiegelijke zware/stijve broek hè. Ik zou gewoon eens een avondje/dagje de broek inlopen en kijken of het verbeterd.
Laten we hopen van wel, zou anders echt zonde zijn.
Thanks!quote:Op zondag 22 april 2012 22:44 schreef BigSmurf het volgende:
Als ik 'm tegenkom in maat 30 geef ik wel een gilletje.
Flinke damage, balen man! Wat ga je precies bij de kleermaker doen?quote:Op maandag 23 april 2012 13:59 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Dat sux man Atta-boy, hoeveel was die Samurai qua waist dan? verschil met die dry bones.
Hier nog wat pics van mijn cuff en waar mijn riem zit:
Ze is nu naar de kledingmakerDonderdag komt ze weer terug. Hoop dat het gaat lukken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |