quote:
Het past meer in LIF --> geen ruggengraatquote:Op donderdag 19 april 2012 15:57 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon een beetje backbone tonen en niet constant je gsm of pc gebruiken voor die zooi als je er aan ergert. Zo moeilijk ishet allemaal niet
Snap ook niet waarom dit in R&P staat.
Heeft toch met psycologie te maken?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:57 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon een beetje backbone tonen en niet constant je gsm of pc gebruiken voor die zooi als je er aan ergert. Zo moeilijk ishet allemaal niet
Snap ook niet waarom dit in R&P staat.
Ik sport 10uren per week op hoog niveau en heb genoeg uitdagingen. De fora die ik check zijn dus ook gericht op die sport, het is net of kan ik alleen daar aan denken.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Je leven is te saai. Zoek eens iets om te doen.
Nee, met gewoontes afleren.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Heeft toch met psycologie te maken?
Allemaal leuk en aardig, maar waarom zet je niet gewoon internet op je mobiel en pc uit als je gaat studeren?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik sport 10uren per week op hoog niveau en heb genoeg uitdagingen. De fora die ik check zijn dus ook gericht op die sport, het is net of kan ik alleen daar aan denken.
Ging het maar zo makkelijk, tijdens studeren heb ik internet vaak nodig. Net als je tegen een roker zegt, waarom steek je gewoon niet meer een peuk op?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar waarom zet je niet gewoon internet op je mobiel en pc uit als je gaat studeren?
Roken moet je niet vergelijken met dwangmatig je faceboook checken.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ging het maar zo makkelijk, tijdens studeren heb ik internet vaak nodig. Net als je tegen een roker zegt, waarom steek je gewoon niet meer een peuk op?
Ga je nou een fysieke met een mentale verslaving vergelijken?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ging het maar zo makkelijk, tijdens studeren heb ik internet vaak nodig. Net als je tegen een roker zegt, waarom steek je gewoon niet meer een peuk op?
Kom met tips voor invulling!quote:Op donderdag 19 april 2012 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Je leven is te saai. Zoek eens iets om te doen.
Waarom niet? Sommige mensen facebooken net zo dwangmatig als rokers roken en het principe is hetzelfde; er wordt gehandeld (gedrag) omdat diegene gelooft dat het 'moet'.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Roken moet je niet vergelijken met dwangmatig je faceboook checken.
Precies, ik zou ook niet weten waarom dit niet iets psychologisch is? Het is iig niet iets lichamelijks.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:12 schreef Canillas het volgende:
[..]
Waarom niet? Sommige mensen facebooken net zo dwangmatig als rokers roken en het principe is hetzelfde; er wordt gehandeld (gedrag) omdat diegene gelooft dat het 'moet'.
Inderdaad, vooral alle chemische processen buiten het psychologische aspect om bagatelliseren. Slim joh.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:12 schreef Canillas het volgende:
[..]
Waarom niet? Sommige mensen facebooken net zo dwangmatig als rokers roken en het principe is hetzelfde; er wordt gehandeld (gedrag) omdat diegene gelooft dat het 'moet'.
Nee, en roken is tevens fysiek. Dus uberhaupt niet te vergelijken.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Precies, ik zou ook niet weten waarom dit niet iets psychologisch is? Het is iig niet iets lichamelijks.
Maar het is wel iets psychologisch. Maar goed, ik doe de computer en mobiel uit en boek aan/openquote:Op donderdag 19 april 2012 16:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, en roken is tevens fysiek. Dus uberhaupt niet te vergelijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |