Jawel, wapenwedloop etcquote:Op donderdag 19 april 2012 14:30 schreef Murdera het volgende:
Vrede.Daar valt toch niets op te verdienen.
Om vrede te maken moet je eerst oorlog hebben. Op oorlog kan je cashenquote:Op donderdag 19 april 2012 14:30 schreef Murdera het volgende:
Vrede.Daar valt toch niets op te verdienen.
Daar moet je iets langer voor mee posten om die eer te behalenquote:Op donderdag 19 april 2012 14:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hij zou: "Ontslag door Fok!" gaan heten
Ik post hier meer en langer dan bijv Sawadie en ik sta nog niet eens in de op.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar moet je iets langer voor mee posten om die eer te behalen
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik post hier meer en langer dan bijv Sawadie en ik sta nog niet eens in de op.
Je had geen ui en sawadie zal meer posts hebben dan jijquote:Op donderdag 19 april 2012 14:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nog even en je wordt ontslagen van je werk en ontslagen uit dit topic op één dag. Dan is 't wel een TT waard.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik heb ook geen uiquote:Op donderdag 19 april 2012 14:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je had geen ui en sawadie zal meer posts hebben dan jij
Hahaquote:Op donderdag 19 april 2012 14:36 schreef twi het volgende:
[..]
Nog even en je wordt ontslagen van je werk en ontslagen uit dit topic op één dag. Dan is 't wel een TT waard.
nu wel en neequote:Op donderdag 19 april 2012 14:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je had geen ui en sawadie zal meer posts hebben dan jij
mmmm nog ff doorgaan dusquote:Op donderdag 19 april 2012 14:36 schreef twi het volgende:
[..]
Nog even en je wordt ontslagen van je werk en ontslagen uit dit topic op één dag. Dan is 't wel een TT waard.
Idem!quote:Op donderdag 19 april 2012 14:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, voor iemand die z'n Anger aan het Managen is ben je goed bezig.
en alle gasten die niet geregistreerd staan bij fok maar wel meelezen staan er ook in. Want er staat niets.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je staat erin. Zand erover
Overigens stond je er in want geen ui etc en die staat er wel in![]()
Jonge kap nou met mauwen, ik heb je toch toegevoegdquote:Op donderdag 19 april 2012 14:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
en alle gasten die niet geregistreerd staan bij fok maar wel meelezen staan er ook in. Want er staat niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |