Mooi he, gisteren ook al iemand uit Schubbekutteveen die er geen last van had dus speelde er niets. Maar je herkent de mensen wel hoor,...... je kunt in no time zien wie er wel in de stad woont en wie op het boerenland leeft.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ah, geen wonder dat je geen reet snapt wat de anderen voelen en dan hier verontwaardigd posten dat een ander zich niet rot mag voelen.
Ja, zo ken ik wel meer van die gastjes, als IK er geen last van heb dan stelt ieder zich aan die er wel last van heeft.
Ervaring leert dat mannen in jurken niet te vertrouwen zijn, moslims of christen, dat maakt dan weer niet uit.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
In ieder geval zou ik je nooit aannemen binnen mijn bedrijf, zelfs niet als toiletmachinist.
De politieke vluchtelingen, niet de economische vluchtelingen.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:45 schreef De_Ilias het volgende:
Wat bedoel je met Politieke achtergrond?
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:23 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik kom ook uit Iran en ik zou er helemaal geen problemen mee hebben. Het is misschien wel gunstig.
Ik denk dat je daar een goed punt te pakken hebt. De grens dichtgooien voor economische vluchtelingen zou helemaal niet zo slecht zijn wat mij betreft. Iedereen die een veilige haven zoekt om te schuilen is welkom, iedereen die hier puur heen komt voor het geld zou zich in moeten zetten voor zijn thuisland.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Marokkanen, Turken, Antillianen, etc. Sowieso de groep die geen politieke achtergrond kent.
Ik zou er dan weer geen probleem mee hebben als jij de weg terug naar Iran vindt.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Marokkanen, Turken, Antillianen, etc. Sowieso de groep die geen politieke achtergrond kent.
Dus ? alsof dat mij wat uitmaakt.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ze is niet helemaal Iraans dacht ik.
Precies. De grens dichtgooien voor economische vluchtelingen zou een goede stap zijn. Vervolgens een grote groep allochtonen die zich stelselmatig weigert aan te passen ook aanpakken/uitzetten en men is op de goede weg.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:48 schreef Black_Ninja het volgende:
Ik denk dat je daar een goed punt te pakken hebt. De grens dichtgooien voor economische vluchtelingen zou helemaal niet zo slecht zijn wat mij betreft. Iedereen die een veilige haven zoekt om te schuilen is welkom, iedereen die hier puur heen komt voor het geld zou zich in moeten zetten voor zijn thuisland.
Ik ben inderdaad half maar wat doet het er nou eigenlijk toe?quote:
Haha.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:51 schreef De_Ilias het volgende:
Islamitisch gezien moet elke moslim terug emigreren naar een moslim land, dan moet minimaal een streven zijn.
Klopt, je bent dan ook een Iraans nationalist die zich weigert aan te passen en zou volgens je eigen criteria als eerste op het vliegtuig naar Teheran worden gezet.quote:
Dat is in principe al het geval, alleen is de grens tussen een politieke en een economische vluchteling nogal vaag gebied en niet even makkelijk hard te maken.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Precies. De grens dichtgooien voor economische vluchtelingen zou een goede stap zijn.
Onhaalbaar, maar dat wist je vast al.quote:Vervolgens een grote groep allochtonen die zich stelselmatig weigert aan te passen ook aanpakken/uitzetten en men is op de goede weg.
Nou , wie houdt je tegen?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:51 schreef De_Ilias het volgende:
Islamitisch gezien moet elke moslim terug emigreren naar een moslim land, dan moet minimaal een streven zijn.
Maar eerst even het land leegzuigen waar ze eerst verblijven om daarna terug te gaan naar eigen land om te genieten van de genoten welvaart van ons land.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:51 schreef De_Ilias het volgende:
Ik woon ook op het boerenland toch?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mooi he, gisteren ook al iemand uit Schubbekutteveen die er geen last van had dus speelde er niets. Maar je herkent de mensen wel hoor,...... je kunt in no time zien wie er wel in de stad woont en wie op het boerenland leeft.
Ja, die jurken verbergen bomgordels, jeweetzelluf.quote:Ervaring leert dat mannen in jurken niet te vertrouwen zijn, moslims of christen, dat maakt dan weer niet uit.
Het zou je niet-Iraanse kant waarschijnlijk wel zijn met zulke belachelijke statements.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:52 schreef Ziba het volgende:
Ik ben inderdaad half maar wat doet het er nou eigenlijk toe?
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Maar eerst even het land leegzuigen waar ze eerst verblijven om daarna terug te gaan naar eigen land om te genieten van de genoten welvaart van ons land.
Nee, leg uit. Stel ik hem ander: Wat maakt een blanke een Nederlander?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:34 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Joh, zuig toch niet zo, je weet dondersgoed wat er bedoeld wordt.
Respect voor de gebruiken in het land waar men heen emigreert. De wil om de taal, cultuur en waarden in het land te leren en proberen om je draai in de maatschappij te vinden.quote:
Jij bent die jongen die zomaar conclusies trekt en nooit aardig tegen mij kan doen omdat ik een naïef en idealistisch beeld van de wereld heb. Volgens jou dan. I remember.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het zou je niet-Iraanse kant waarschijnlijk wel zijn met zulke belachelijke statements.
Nee even serieus, jij hebt geen problemen met een meerderheid van immigranten, met name uit Marokko, Turkije of Antillen/Suriname, in iran?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |