Bekijk het ff, ik ga geen broeder Nord aftuigen voor jou.quote:
Iedereen weet dat ik de sterkste ben. Maar ik vecht niet met mijn broeders.quote:
Rustig mattie, zie mijn PI.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:38 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Als een Breton vrouw kwijt komt , moet je er als eerste bij zijn.
Bloedmooi , gevaarlijk en intelligentWelke Nord wil dat nu niet ?
SPOILER: vrouwen mogen dit niet lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Dat krijg je er van als je met een Altmer speelt.quote:
Tijd om de multiplayer mod te installerenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:41 schreef Dr.Sexy het volgende:
![]()
Fijn dat we het daar over eens zijn
![]()
Wat zou dat een vreselijk tafereel opleveren , 3 thu'ums die met elkaar botsen.
Dat is geen vrouw waard. Al zou ik het wel op een camp Imperials willen proberen.
Twee vuur thu'um gecombineerd , met een wind thu'um er achter aan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tijd om de multiplayer mod te installeren
Hoe bazig zou dat zijn, 3 Nords die totale chaos creëerenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tijd om de multiplayer mod te installeren
'What if I'm the Dovahkiin, but I just don't know it yet'quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:44 schreef Snowbells het volgende:
Wie zegt dat ik niet stiekem ook Dovahkiin ben?
Dan zijn we jouw bodyguards, waar je tevens nog wat van kan leren als het om het focusen van een Thu'um gaatquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:44 schreef Snowbells het volgende:
Wie zegt dat ik niet stiekem ook Dovahkiin ben?
De 3 baarden en de Dovahkiin.quote:
quote:
Dus toch geen Dovahkiin... hmmm, misschien ben ik het wel, maar weet ik het nog niet.quote:
Geschreven in de trant van Alduin is real!quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
Lijkt wel een Nordic sprookje, The three beards and the dovakinn.
Als we dan in de anonimiteit terugtrekken beginnen we een herberg: The three beards.
Roquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |