Soort paladin-achtig ietsquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is niet waar![]()
Bewijs het.
[..]
Wat voor class speel je dan?
Ah, heb ook een Paladin gemaakt, maar dan meer een crusader achtig ietsquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:24 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Soort paladin-achtig iets
Heavy Armor
Block
One handed
Restoration
Alteration
En die Deadly Combat mod die ik erbij heb geinstalleerd maakt het gevecht er niet echt makkelijker op
Heb je wel bazige paladin armor-mods?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ah, heb ook een Paladin gemaakt, maar dan meer een crusader achtig iets
Two-handed
Block
Heavy Armor
Restoration
Smithing
Ben nog maar level 1 of 2 maar alsnog
Geeft wel meer voldoening
Ik heb een cape.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je wel bazige paladin armor-mods?
Ik heb het over shining white/gold armorquote:
Cape is meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb het over shining white/gold armor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ja smithing heb ik ook vrij hoogquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ah, heb ook een Paladin gemaakt, maar dan meer een crusader achtig iets
Two-handed
Block
Heavy Armor
Restoration
Smithing
Ben nog maar level 1 of 2 maar alsnog
Geeft wel meer voldoening
quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Cape is meer dan genoeg.MomentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ik heb eigenlijk nog nooit Alteration geprobeerdquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:42 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Ja smithing heb ik ook vrij hoog
Alteration is wel chill met extra armor enzo
er zouden lege audio's moeten zijnquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:13 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Tekst gaat zo voorbij als je geen audio hebt... dus gewoon een leeg audiobestandje maken werkt wel
Pics en stats (en perks) van je paladinquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:53 schreef hans1988 het volgende:
Shit...is het alweer bijna 3 uur
Laatste keer dat ik de tijd helemaal vergeten was met skyrim is toch alweer een tijdje terug
Ik vermaak me prima met mn paladin
Enne, wat is je steam?quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe me je steam acc trouwens ff, Hans
Orianna voor mn huisje (mod)quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pics en stats (en perks) van je paladin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ze aan heeft, meeste is steel armor, cherst is Steel plate armor, handen is iets wat van die blood dragon van gisteren dropte
Qua stats is ze nog niet zo heel speciaal nu
Heb nu in totaal 62% magic resistanceiets van 200 armor
en dit is wat ik tot nu toe heb aan perks
http://skyrimcalculator.com/#114800
[ Bericht 5% gewijzigd door hans1988 op 21-04-2012 12:33:01 ]
Hoe speel jij Skyrim dan op je PC? Of speel je op de consoles?quote:
Slimmerik, ik mot zn naam toch weten ofnie danquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:44 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Hoe speel jij Skyrim dan op je PC? Of speel je op de consoles?
Edit: Op de PC dus aan je screenshot te zien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |