SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ik speel ook met een Redguard. Zo blank mogelijkquote:Op donderdag 19 april 2012 14:23 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ga vanavond met een Redguard beginnen.
Mooi tegenovergestelde van mijn drow dusquote:Op donderdag 19 april 2012 15:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik speel ook met een Redguard. Zo blank mogelijk
Waarom wordt iedereen roch zo bang van mijn drow?quote:
Jaquote:Op donderdag 19 april 2012 15:13 schreef RickoKun het volgende:
KOMT ER GVD NOG EENS EXPANSION OF MOET IK MIJZELF WEER GAAN BEVREDIGEN?!
modsquote:Op donderdag 19 april 2012 15:13 schreef RickoKun het volgende:
KOMT ER GVD NOG EENS EXPANSION OF MOET IK MIJZELF WEER GAAN BEVREDIGEN?!
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik speel ook met een Redguard. Zo blank mogelijk
Downloadsite hequote:Op donderdag 19 april 2012 16:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
waarom blokken ze skyrim nexus op school
Dark Brotherhoodquote:Op donderdag 19 april 2012 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"Psst, I know who you are. Hail Sithis!"
De eerste keer dat ik dat hoorde verstond ik iets als "I know who you are, Hearasitus"quote:Op donderdag 19 april 2012 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch leuk dat guards je thieves guild armor herkennen terwijl de massa niet eens gelooft dat de guild überhaupt bestaat, of iig niet meer is dan een handjevol pickpockets
Wat dan wel weer leuk is: "Psst, I know who you are. Hail Sithis!"
Dual axe wielding? Orc!quote:Op donderdag 19 april 2012 18:16 schreef replay11nl het volgende:
Ga maar weer eens een nieuwe char maken.... iemand suggesties voor race?
Wil graag 2 axe's proberen
Je kracht is afhankelijk van je lengte. Altmer of Nord meppen het hardst.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:16 schreef replay11nl het volgende:
Ga maar weer eens een nieuwe char maken.... iemand suggesties voor race?
Wil graag 2 axe's proberen
Ze zijn ook sneller.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je kracht is afhankelijk van je lengte. Altmer of Nord meppen het hardst.![]()
Het scheelt maar een paar puntjes maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |