Weet niet precies hoe ik het beste kan uitleggen, en ik weet niet of deze topic bij meer verheldering kan geven.
Ik weet ook niet meer waar ik dit onder kan plaatsen voor mezelf...
Alleen wat ik heb kan ik niet voor mezelf takkelen, en helder te krijgen.
Het laatste jaar zijn er veel dingen bijgekomen uiteenlopende dingen, die zich extreem uitpakken.
Ook heeft dit het resultaat dat ik mijn eigen huis ontvlucht en al ander half jaar bij me ouders woon, en toch al 29 jaar ben.
Als ik in mn eigen woning ben, komt alles op mij af.
Mijn CD`s, films, kleding, meubels, fotos van mijzelf, games.
Elke ding wat hier boven staat uit zich tot het extreme aan toe.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Vroeger hield ik altijd van geweld films, maar vooral horror.
En ik ging hier steeds verder in door steeds mn grens hierin te verleggen.
Het kon me niet gek genoeg en ging er best ver in, totdat ik een punt bereikte dat ik dacht van dit kan toch niet? Zoals hostel, saw, texas chainsaw massacre.
Nu uit het zich erin, dat ik al 20 tal keer heb geprobeert mijn films te sorteren en ik geen keuze kan maken. Ook films zoals LOTR gaan voor mijn gevoel al te ver. Dit betekent dat ik geen film meer over hou.
Ik schiet er al zo ver in door, dat ik ELKE waar ook maar een vorm van geweld in voorkomt wil weggooien. En diep van binnen vind ik het best wel zonde, maar toch ik kom hier totaal niet uit gewoon.
Het is ook dat ik dan op google ga zitten kijken en uitzoeken, bijv: "throwing away violent movies, eckhart tolle and violence, watching horror movies. etc" Heb al tig van forums opgezocht en zit zelfs over na te denken om een spirtuele persoon mij hier uitleg over te geven.
Ook ga ik nog verder door te denken van, "hoe moet het later als ik kinderen heb en die willen naar dat soort films kijken?" en "als ik later een vriendin heb en daar mee naar de bios, en er komt geweld in voor?"
Hetzelfde met CD`s, ik zit dan hele tijd te piekeren van zal ik nu wel de Hardcore en Rap CD`s houden of niet? Ik kan hier dan eindeloos over piekeren en maar over zitten malen als ik een keer thuis ben. En toch vind ik dat soort muziek nog wel leuk.
Ook hetzelfde met mn kleding ik kan gewoon geen keuzes maken met kleding weggooien.
Kan hier eindeloos in door gaan .....
En als ik achter mn eigen PC thuis zit, ga ik elke foto die ik van mezelf heb gemaakt, apart bij langs of ik die zal weggooien of niet. ( destijds had ik 100en fotos van mezelf gemaakt omdat ik de perfecte foto wou hebben vanmezelf, ik weet dat dit absurt is .... )
Met games precies hetzelfde, spellen zoals Call of Duty of wat voor spel waar ook maar een tintje geweld in voorkomt wil ik niet meer spelen. En zit dan eindeloos erover na te denken.
Ik zit zelfs over na te denken om hier alles van weg te gooien ....
Ik heb ook met psychologen hier over gepraat en zit zo enorm vast hiermee dat ik er overzicht totaal kwijt ben en nu dus mn eigen woning zelfs onvlucht en er niet meer thuis kom.
Moet je dus voorstellen dat ik thuiskom, en al deze dingen vliegen mij direct aan in ga dan met elke ding de hele tijd mee bezig en maar over na zitten te denken.
Maar zijn deze gedachtens en gedragingen wel reeel?
Diep van binnen, trekt mij een spannende horror of thriller mij nog wel aan, hetzelfde als met videogames en mijn muziek. En ik kijk en luister en speel het nog weleens, alleen dan denk ik bij mezelf "zie je wel, ik heb er toch weer aan toegegeven!"
Heb er talloze gesprekken over gehad met mn neef en met mn broer en ook aangegeven bij PSYQ. Maar ik krijg maar geen antwoorden, nu zit ik er zelfs over na te denken om lid te worden van Eckhart Tolle, om van hem antwoorden hierover te krijgen.
Hier heb ik trouwens sinds een jaar last van, bij mij is wel OCD vastgesteld dat dan weer wel.
Daarnaast perfectionisme en een groot stuk onzekerheid.
Alleen ik weet het echt niet meer ik word er gewoon knettergek van als ik thuis kom.
Soms denk ik ook van, fuckt it ook, lekker belangrijk. Maar dan raak ik nog meer in de knoop met mezelf als ik dat tegen mijzelf zeg.
Ben ieder geval met deze dingen ten eindeloos raad en weet ook echt niet wat ik hier mee moet.
ps. Ik heb ook vorige topic geopent de wanhoop nabij, maar heb dit apart toegelicht omdat dit mij toch extreem aan het belemmeren is ...