De wat?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:50 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Stop gewoon de BF3 cd er in gaat een stuk sneller
Dat dus. Die dvd heb ik nooit gehadquote:
/ Ik heb geeneens een dvd lezer in mijn pc.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:50 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Stop gewoon de BF3 cd er in gaat een stuk sneller
Dan pluk je toch ff een ISO van de newsgroups voor de volgende keer ..quote:Op donderdag 26 april 2012 17:14 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dat dus. Die dvd heb ik nooit gehad
jaa mijn download staat op een aparte schijf en de game zelf ookquote:Op donderdag 26 april 2012 19:07 schreef Re.active het volgende:
Waarom zou je een al dan niet bevuilde iso gebruiken als je ook gewoon je Origin Games folder kan backupppen?
Zoals ik al een hele tijd terug aangaf wordt het spel gedownload van internet, niet van de dvd.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:07 schreef JK het volgende:
Vanaf DVD lijkt het erop alsof ie download, maar hij kopieert de content naar je HDD of SSD, welke je dan ook in je systeem hebt hangen.
Daarbij komt ook nog dat het spel uit 2 dvd's bestaat en mij is nooit gevraagd bij de installatie om de 2de schijf.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:48 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Het gaat "supersnel" ja, maar ik zie dat hij wel gebruik maakt van de netwerkverbinding.
Download snelheid is tussen de 6 á 7MB/s.
Ik zie bij de status van de netwerkadapter dat hij veel pakketjes ontvangt. En ik zie ik taakbeheer bij het netwerktabblad dat de netwerkverbinding in gebruik is met 7%.
Dus met andere woorden, je hebt niks aan de discs hij download hem![]()
Vreemd dat ik 'm dan 4 a 5x sneller binnen trek dan de max snelheid van mijn verbinding.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:25 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Zoals ik al een hele tijd terug aangaf wordt het spel gedownload van internet, niet van de dvd.
[..]
Daarbij komt ook nog dat het spel uit 2 dvd's bestaat en mij is nooit gevraagd bij de installatie om de 2de schijf.
Misschien dat de installer bekijkt welke optie sneller is, dvd of internet. Maakt me verder niks uit, maar dit viel me namelijk op bij de eerste keer installeren.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:37 schreef JK het volgende:
[..]
Vreemd dat ik 'm dan 4 a 5x sneller binnen trek dan de max snelheid van mijn verbinding.
Bij mij is wel om de 2e schijf gevraagd.
Waarom ? Ik kan toch ook via origin downloaden. kost evenveel tijd uiteindelijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:45 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Dan pluk je toch ff een ISO van de newsgroups voor de volgende keer ..
quote:Op vrijdag 27 april 2012 04:05 schreef dennis3d het volgende:
Ik ben er een week niet tot vrijdag gasten
Welke is jouw Battlelog?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:01 schreef VelitoX het volgende:
Join ik Chef_M in zn game, gaatie paar mins later eruit... pffffhaha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |