Waar kan je je MAV kills zienquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:38 schreef JK het volgende:
Voor de patch was dat heel goed te doen en bleef je MAV heel. Gewoon tegen iemand aanvliegen (wel op de juiste hoogte) en je had een kill en kon door naar de volgende.
Ik kwam mensen tegen die 55.000 kills (!) er mee hadden. Dan valt 101 wel mee.
Pff het is vanavond aimbot en dartavond tegelijk!
Die is gewoon slecht. Over de top is leuk maar die gaat net wat te ver om nog een beetje realistisch te zijn.quote:
Nah ik bedoel dat filmpje, op het eind doet ie wat met ammo en granaat. die was wel wat te vergezocht om nog grappig te zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:05 schreef JK het volgende:
Mortars is wel leuk man, niet zo'n zuurpruim zijn.![]()
Met een USAS schiet je ook niet snel een jet uit de lucht.
Werd net gekicked (via script) van een e-sports server omdat ik 2 roadkills maakte. Maar ik kwam er wel achter dan een kill by admin je geen death kost.
Ik vond die gozer die naast "the noob" stond wel grappig. "i need ammo"quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:46 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nah ik bedoel dat filmpje, op het eind doet ie wat met ammo en granaat. die was wel wat te vergezocht om nog grappig te zijn
Ja ok, met die granaat was wat flauw aan het eind. Maar dat kereltje die constant ammo wilde hebben. Zo herkenbaar... je kan het 10.000x vragen, maar ze luisteren meestal niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond die gozer die naast "the noob" stond wel grappig. "i need ammo"
Ja daarom. Zo fucking herkenbaar allemaal.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:22 schreef JK het volgende:
[..]
Ja ok, met die granaat was wat flauw aan het eind. Maar dat kereltje die constant ammo wilde hebben. Zo herkenbaar... je kan het 10.000x vragen, maar ze luisteren meestal niet.
En in het USAS filmpje, the noob in die heli... hahaha op z'n kop en weet ik het allemaal.
http://battlelog.battlefi(...)-Rush-ngz-server-de/quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:56 schreef JK het volgende:
Hey, geen Koks und nutten meer? Staat niet meer in m'n favorites!
Kan ik me ook zo enorm aan ergeren idd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:40 schreef JK het volgende:
Hardcore vind ik weer niets.
Werd net uitgemaakt voor hacker, dat ik door muren kon kijken, omdat ik iemand dood maakte die net achter de muur vandaan kwam. Op een chokehold. Ik weet niet hoor, maar je hebt gewoon geluk en ik schoot er 2 voor de prijs van 1 neer. Daarnaast heb je nog een minimap waarop je kan kijken. Sommige mensen....
En daar 12 uur over doenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:39 schreef JK het volgende:
Ik heb nu pas net 1000 M26 kills gemaakt, maar ik moet zeggen dat de dart variant dan mogelijk toch wat sterker is dan Mass. Met Mass moet je regelmatig 2x schieten. Met dart is het meteen klaar met één druk op de
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |