quote:Natasja Froger begeleidt samen met scheidingscoach Yolande de Best scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.
Het aantal echtscheidingen is de afgelopen jaren fors toegenomen. Eén op de drie kinderen krijgt nog voor hun 16e te maken met een scheiding van hun ouders. Vaak zijn de ouders dusdanig verwikkeld in een onderlinge strijd dat er geen goede communicatie meer mogelijk is.
Met alle gevolgen van dien voor de kinderen. In Echt Scheiden staat het belang van de kinderen centraal.
Benzine is zwaar overbodig, ga fietsen luie hond. Mensen die hun kinderen tekort doen door benzine moeten uit de ouderlijke macht worden gezet.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:31 schreef TripleS het volgende:
[..]
Wat een onzin!.
Toen ik na een relatiebreuk compleet aan de grond zat was er helemaal niks! Ik heb 3 maanden op crackers geleefd zodat mn kind wel te eten had en ik benzine had om op het werk te komen , ik sliep op een matras en mn kind in een krakkemikkig bedje .
Dit heeft gelukkig maar een jaar geduurd maar er was niks helemaal niks voor mij beschikbaar. Daar betaal je dan belasting voor, #&@% Nederland
WTF hoe weet jij de persoonlijke situatie nou? Zonder benzine geen werk, en zonder werk zeker geen geld!quote:Op donderdag 19 april 2012 10:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Benzine is zwaar overbodig, ga fietsen luie hond. Mensen die hun kinderen tekort doen door benzine moeten uit de ouderlijke macht worden gezet.
ehhh, ik werk (al jaren) en heb niet eens een rijbewijsquote:Op donderdag 19 april 2012 10:47 schreef FoXje het volgende:
Zonder benzine geen werk, en zonder werk zeker geen geld!
luie hond? nou nou! Das niet nodig toch.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Benzine is zwaar overbodig, ga fietsen luie hond. Mensen die hun kinderen tekort doen door benzine moeten uit de ouderlijke macht worden gezet.
Enkele reis 100km. Effe fietsen. Kwezel.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dit is net zo kort door de bocht als de post waar je op reageerdequote:Op donderdag 19 april 2012 10:47 schreef FoXje het volgende:
[..]
WTF hoe weet jij de persoonlijke situatie nou? Zonder benzine geen werk, en zonder werk zeker geen geld!
Ja, en daarom kun je voor een ander bepalen dat zij ook geen auto nodig heeft om op haar werk te komen?quote:Op donderdag 19 april 2012 10:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
ehhh, ik werk (al jaren) en heb niet eens een rijbewijs
Ik heb vijf auto's en eigenlijk heb ik maar zelden een auto nodig voor m'n werk.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
ehhh, ik werk (al jaren) en heb niet eens een rijbewijs
ik bepaal niks, geen auto = geen werk (als algemene stelling) is echter onzinquote:Op donderdag 19 april 2012 10:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en daarom kun je voor een ander bepalen dat zij ook geen auto nodig heeft om op haar werk te komen?
Oh wacht, als je niet zonder auto op je werk kunt komen dan neem je gewoon een andere baan...
Dat je tussendoor een half jaar werkloos bent en je kind helemaal niet meer te eten kunt geven maakt niet uit toch?
Als je al een baan hebt waar je met de auto naartoe moet dan kun je niet even je baan opgeven omdat je na de scheiding je auto amper meer kunt betalen.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:05 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik bepaal niks, geen auto = geen werk (als algemene stelling) is echter onzin
Mocht hij hem verkopen, dan heeft hij nog een flinke restschuld. Maar die bitch gelukkig ookquote:Op donderdag 19 april 2012 11:07 schreef aalte001 het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)69-lijnbaan-7/fotos/
En nu staat tie leeg
En zo kun je ook niet stellen dat iemand die wél nodig heeftquote:Op donderdag 19 april 2012 11:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je al een baan hebt waar je met de auto naartoe moet dan kun je niet even je baan opgeven omdat je na de scheiding je auto amper meer kunt betalen.
Je kunt dus niet voor een ander stellen dat hij/zij geen auto nodig heeft om op het werk te komen.
lijkt me stug dat meneer er al uit is als het nog niet is verkocht. . .?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:07 schreef aalte001 het volgende:
En nu staat tie te koop
Misschien is ie toch naar Frankrijk vertrokkenquote:Op donderdag 19 april 2012 11:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
lijkt me stug dat meneer er al uit is als het nog niet is verkocht. . .?
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien is ie toch naar Frankrijk vertrokken
Als de kinderen daar opgegroeid zijn dan ben ik benieuwd wat ze gedaan hebben om op een restschuld situatie uit te komen...quote:Op donderdag 19 april 2012 11:07 schreef aalte001 het volgende:
En nu staat tie leeg
Heb even gekeken op miljoenhuizen.nlquote:Op donderdag 19 april 2012 11:07 schreef aalte001 het volgende:
En nu staat tie leeg
ik bepaal niks en ik stel ook niks. Ik heb geen auto nodig om op het werk te komen. En velen met mij, want anders zal ik als enige in de trein elke dag.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je al een baan hebt waar je met de auto naartoe moet dan kun je niet even je baan opgeven omdat je na de scheiding je auto amper meer kunt betalen.
Je kunt dus niet voor een ander stellen dat hij/zij geen auto nodig heeft om op het werk te komen.
Nee, maar dit begon als reactie op iemand die hem kennelijk wel nodig heeft, en een ander die vervolgens gaat blaten dat die persoon dus lui is, want ze moet maar gaan fietsen.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En zo kun je ook niet stellen dat iemand die wél nodig heeft
engelengeduld heb jijquote:Op donderdag 19 april 2012 11:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar dit begon als reactie op iemand die hem kennelijk wel nodig heeft, en een ander die vervolgens gaat blaten dat die persoon dus lui is, want ze moet maar gaan fietsen.
Fijn voor je, en anderen hebben wel een auto nodig om op hun werk te komen.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:16 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik bepaal niks en ik stel ook niks. Ik heb geen auto nodig om op het werk te komen. En velen met mij, want anders zal ik als enige in de trein elke dag.
Dat is inderdaad de mogelijkheid als je in een dorp woont waar geen OV is en je werk 30km verderop , wat ben ik lui zegquote:Op donderdag 19 april 2012 10:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee, daarom woon ik ook op een plek met goed OV en heb ik voor een werkplek gekozen die met OV bereikbaar is. en ik heb ook nog 2 fietsen..quote:Op donderdag 19 april 2012 11:20 schreef Leandra het volgende:
Wat denk je, zou dat mogelijk zijn of ben je echt zo naïef dat je denkt dat in heel NL het OV zo geweldig is dat iedereen dat kan omdat jij het kunt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |