Nee, maar een beetje gebroken is toch wel leuk?quote:Op donderdag 19 april 2012 10:25 schreef muhahaha het volgende:
Eh begane grond, ik hoef haar niet dood hoor
Dat was ze ook ja, behoorlijkquote:Op donderdag 19 april 2012 10:26 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar een beetje gebroken is toch wel leuk?
Dan heb ik nog tijd om weg te rennen dus.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:26 schreef WasMachinator het volgende:
* WasMachinator volgt gewoon de volgorde van het plaatje in de OP![]()
Je mist het lichaam wel, maar de seks niet zeker? Bah, seks.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:26 schreef Geester het volgende:
Ik heb de mijne wel redelijk losgelaten nu.. mis dat lichaam soms wel![]()
en de leuke tijden
Je hebt het er wel elke dag over. Ik vraag het me af.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:26 schreef Geester het volgende:
Ik heb de mijne wel redelijk losgelaten nu.. mis dat lichaam soms wel![]()
en de leuke tijden
Lul niet!! DAS NIE WAAR HOU OPquote:Op donderdag 19 april 2012 10:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt het er wel elke dag over. Ik vraag het me af.
quote:Op donderdag 19 april 2012 10:30 schreef Harajuku. het volgende:
Gefeliciteerd! Uit de BMI berekening blijkt dat u een normaal - gezond gewicht hebt.
Hihihiih
quote:Op donderdag 19 april 2012 10:30 schreef Harajuku. het volgende:
Gefeliciteerd! Uit de BMI berekening blijkt dat u een normaal - gezond gewicht hebt.
Hihihiih
Hoelang ben je eigenlijk? ( hoeveel weeg je )?quote:Op donderdag 19 april 2012 10:30 schreef Harajuku. het volgende:
Hihihiih
Wazmejou, dat vraag je niet aan een vrouw.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:32 schreef Geester het volgende:
[..]
Hoelang ben je eigenlijk? ( hoeveel weeg je )?
Vragen aan een meisjequote:Op donderdag 19 april 2012 10:32 schreef Geester het volgende:
[..]
Hoelang ben je eigenlijk? ( hoeveel weeg je )?
Wel hoelang je bent toch?quote:Op donderdag 19 april 2012 10:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wazmejou, dat vraag je niet aan een vrouw.
Aah oke dan denk ik dat je rond de 65 kg weegtquote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 10:34 schreef Geester het volgende:
[..]
Aah oke dan denk ik dat je rond de 65 kg weegt
Wat uber sexy zou zijn is jouw optillen en dan zie je die sexy aderen in mijn polsen en shit
mag je op mijn schouders zitten
quote:Op donderdag 19 april 2012 10:34 schreef Geester het volgende:
[..]
Wat uber sexy zou zijn is jouw optillen en dan zie je die sexy aderen in mijn polsen en shit
Omfgquote:Op donderdag 19 april 2012 10:34 schreef Geester het volgende:
[..]
mag je op mijn schouders zitten
Welken website? Ik krijg alleen plaatjes dat ik goed zitquote:Op donderdag 19 april 2012 10:30 schreef Harajuku. het volgende:
Hihihiih
Vraag firefly3 om advies. Die weet wel wat van vrouwen optillen.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:34 schreef Geester het volgende:
[..]
http://www.bmiberekenen.infoquote:Op donderdag 19 april 2012 10:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welken website? Ik krijg alleen plaatjes dat ik goed zit
Hahahahah dikke!quote:Op donderdag 19 april 2012 10:47 schreef muhahaha het volgende:
Uit de BMI berekening blijkt dat u overgewicht hebt. Het is belangrijk om af te vallen en zo het risico op ziektes te verlagen.
![]()
![]()
Ukkiequote:Op donderdag 19 april 2012 10:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
fffuuuu
Uw gewicht mag maximaal 83.72 kilogram bedragen.
Ik weeg ongeveer 85 kilo
Ja, ik kan lezen, dankjewel. Valt nog wel onder goed.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 10:49 schreef Geester het volgende:
Uit onze berekeningen blijkt dat u een fucking baas bent op het gebied van BMI. Hou het zo vol en u bent erg succesvol in het leven, behalve op fora.
hoelang ben je dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 10:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
fffuuuu
Uw gewicht mag maximaal 83.72 kilogram bedragen.
Ik weeg ongeveer 85 kilo
Dan ben je echt een mager scharminkel en dat gezond noemen, ja je zult net niet doodgaan waarschijnlijkquote:Op donderdag 19 april 2012 10:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik kan lezen, dankjewel. Valt nog wel onder goed.
ALs iemand tegen mij zou zeggen dat ie 172 is en 55 kilo weegt zou ik zeggen EEEEEEEEEETT.
idem.quote:
Dan laat ik mijn botten breken en 4 jaar lang pijn lijden zodat ik een iets groter kansje maakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, 174 voor een man is wel suf ja.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:54 schreef WasMachinator het volgende:
kom ik aan met 174, ben maar een ukkie ivm de andere hier
174 een man noemenquote:Op donderdag 19 april 2012 10:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahaha, 174 voor een man is wel suf ja.
quote:Op donderdag 19 april 2012 10:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan laat ik mijn botten breken en 4 jaar lang pijn lijden zodat ik een iets groter kansje maakOh, supersexy inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op donderdag 19 april 2012 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
174 is wat ik met een baard en kruiwagen in mijn tuin zet
Mijn ex was rond de 1,64 en hmmmm MY GOD memoriesquote:Op donderdag 19 april 2012 10:56 schreef muhahaha het volgende:
Mijn ex is net zo groot als wasmachine
Doe eens even johquote:Op donderdag 19 april 2012 10:57 schreef Geester het volgende:
[..]
Mijn ex was rond de 1,64 en hmmmm MY GOD memories
Ze had het over centimeters, niet kilo's.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Nog steeds ontkennen dat ik je ideale man ben
Dat snapte ik, omtrek piem0l toch?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze had het over centimeters, niet kilo's.
BURN!quote:Op donderdag 19 april 2012 11:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Lolololquote:Op donderdag 19 april 2012 11:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja he? Vind t wel leuk dat je zo tegen mij doet.. Ik hou daar wel vanquote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geen haat, gewoon een vriendschappelijke aaitje onder de (brede) gordel.
Mannen onder elkaar.
Dan maken we eerst liefde en schop ik je daarna wegquote:Op donderdag 19 april 2012 11:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, ik hou wel van wat haat en nijd
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:43 schreef Knieschijfkapot het volgende:
Eindelijk mijn ex losgelaten.Van mij part word ze geklapt door een paar ganzen
![]()
![]()
Heb jij een arrow in je knee?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:43 schreef Knieschijfkapot het volgende:
![]()
![]()
Tegenwoordig stappen steeds meer baasjes over op KVV. Het natuurlijk voeden van de hond begint steeds meer een gewoonte te worden. De droogvoeders worden ingeruild voor de versvoeders. Hoe komt dit? Er wordt steeds beter gezien dat onze hond afstamt van de Wolf en deze eet Vers Vlees en geen brokken met kunstmatige bestanddelen. Daarom wat meer uitleg over KVV voor honden.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:43 schreef Knieschijfkapot het volgende:
![]()
![]()
Fijn stuk om te lezen. Leuk om als god aangesproken te worden.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tegenwoordig stappen steeds meer baasjes over op KVV. Het natuurlijk voeden van de hond begint steeds meer een gewoonte te worden. De droogvoeders worden ingeruild voor de versvoeders. Hoe komt dit? Er wordt steeds beter gezien dat onze hond afstamt van de Wolf en deze eet Vers Vlees en geen brokken met kunstmatige bestanddelen. Daarom wat meer uitleg over KVV voor honden.
Wat is KVV?
KVV staat voor Kant en Klaar Vers Vlees of Kompleet Vers Vlees. De naam zegt het eigenlijk al. Het gaat hier over een complete verse maaltijd die bestaat uit natuurlijke, verse ingrediënten en zo een gezonde, aan de hond aangepaste, maaltijd vormen. Vaak zijn er ook granen en groenten toegevoegd, maar de basis van de voeding blijft Vlees wat vaak het omgekeerde is bij de droogvoeders. KVV is goedgekeurd voor menselijke consumptie en is dus zuiver en veilig.
KVV wordt ingevroren en is te verkrijgen bij de Supermarkt, dierenspeciaalzaken en groothandels in diervoeding.
Waaruit bestaat KVV eigenlijk?
KVV bestaat uit rauw vlees, botten, orgaan en groenten. Ook bevat het vaak wat granen om het gemalen goedje van KVV goed te binden. In principe geven granen dus geen toegevoegde waarde aan de voeding van Uw hond. Een groot voordeel van KVV is dat er geen geur- kleur- en smaakstoffen inzitten waar veel honden juist zeer gevoelig op reageren. Let bij Uw keuze van KVV wel altijd op dat U de complete versie in huis hebt.
Niet mijn tekst, vriend. Maar, ja, ik snap ook niet dat mensen u met een hoofdletter schrijven. Maar goed, er schort wel meer aan die tekstquote:Op donderdag 19 april 2012 11:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fijn stuk om te lezen. Leuk om als god aangesproken te worden.
Je bent verantwoordelijk voor je eigen postquote:Op donderdag 19 april 2012 11:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet mijn tekst, vriend. Maar, ja, ik snap ook niet dat mensen u met een hoofdletter schrijven. Maar goed, er schort wel meer aan die tekst
Ik nam altijd mijn verantwoordelijkheid, but then I took an arrow to the knee.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:51 schreef Knieschijfkapot het volgende:
[..]
Je bent verantwoordelijk voor je eigen post
Honden stammen ook af van de Wolf.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fijn stuk om te lezen. Leuk om als god aangesproken te worden.
Same.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik nam altijd mijn verantwoordelijkheid, but then I took an arrow to the knee.
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Honden stammen ook af van de Wolf.
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Honden stammen ook af van de Wolf.
Ik heb wel een lekker stukje pens voor je. Oh nee, die heb je al.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:54 schreef muhahaha het volgende:
Goedgekeurd voor consumptie? Waar kan ik bestellen, hhmmm portie verse ingewanden![]()
![]()
BURN!quote:Op donderdag 19 april 2012 11:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb wel een lekker stukje pens voor je. Oh nee, die heb je al.
Jongens ik ben geen vetklepquote:Op donderdag 19 april 2012 11:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat vet van je ja, dat moet je eens verbranden.
Verbrand vet, steek een dikzak in de fik.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat vet van je ja, dat moet je eens verbranden.
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:58 schreef Knieschijfkapot het volgende:
[..]
Verbrand vet, steek een dikzak in de fik.
Ye well bored, what ya gonna doquote:Op donderdag 19 april 2012 12:04 schreef Harajuku. het volgende:
Lijkt me zo raar om deze SC binnen te vallen hè
- Ik heb de verkering uit!
Hahaha kuthommo! *insert 9gagplaatje van t een of ander*
Vrouwen die in vlees handelen!quote:Op donderdag 19 april 2012 11:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tegenwoordig stappen steeds meer baasjes over op KVV. Het natuurlijk voeden van de hond begint steeds meer een gewoonte te worden. De droogvoeders worden ingeruild voor de versvoeders. Hoe komt dit? Er wordt steeds beter gezien dat onze hond afstamt van de Wolf en deze eet Vers Vlees en geen brokken met kunstmatige bestanddelen. Daarom wat meer uitleg over KVV voor honden.
Wat is KVV?
KVV staat voor Kant en Klaar Vers Vlees of Kompleet Vers Vlees. De naam zegt het eigenlijk al. Het gaat hier over een complete verse maaltijd die bestaat uit natuurlijke, verse ingrediënten en zo een gezonde, aan de hond aangepaste, maaltijd vormen. Vaak zijn er ook granen en groenten toegevoegd, maar de basis van de voeding blijft Vlees wat vaak het omgekeerde is bij de droogvoeders. KVV is goedgekeurd voor menselijke consumptie en is dus zuiver en veilig.
KVV wordt ingevroren en is te verkrijgen bij de Supermarkt, dierenspeciaalzaken en groothandels in diervoeding.
Waaruit bestaat KVV eigenlijk?
KVV bestaat uit rauw vlees, botten, orgaan en groenten. Ook bevat het vaak wat granen om het gemalen goedje van KVV goed te binden. In principe geven granen dus geen toegevoegde waarde aan de voeding van Uw hond. Een groot voordeel van KVV is dat er geen geur- kleur- en smaakstoffen inzitten waar veel honden juist zeer gevoelig op reageren. Let bij Uw keuze van KVV wel altijd op dat U de complete versie in huis hebt.
Janken doe je in het echte topic, verlichting zoeken doe je hierquote:Op donderdag 19 april 2012 12:04 schreef Harajuku. het volgende:
Lijkt me zo raar om deze SC binnen te vallen hè
- Ik heb de verkering uit!
Hahaha kuthommo! *insert 9gagplaatje van t een of ander*
Je vergeet dat ik vegetarier ben!quote:Op donderdag 19 april 2012 12:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vrouwen die in vlees handelen!Zelfs al is het hondevoer.
Als je zo doorgaat word ik nog voor het eerst in mijn lange leven verliefd op een vrouw
Ik ben bang dat we je afschrikken.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:04 schreef Knieschijfkapot het volgende:
[..]
Ye well bored, what ya gonna do
Hara doen uit verveling.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:04 schreef Knieschijfkapot het volgende:
[..]
Ye well bored, what ya gonna do
Oef, net op tijd!quote:Op donderdag 19 april 2012 12:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik vegetarier ben!
Je hoeft geen vlees te eten om er in te handelen, hè?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik vegetarier ben!
whahaquote:Op donderdag 19 april 2012 12:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
"ja ik krijg niet het gevoel dat je gemotiveerd bent, ook omdat je na volgende week een baan heb.... we zien je met je telefoon en op internet berichten plaatsen.... dus van mij mag je vrij tot je nieuwe baan... dus volgende week nog"
bedankt fokkers
Hara kan dat vlees wel handelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neen, maar zij wil me insmeren met paté en dat van me af likken enzo. Ain't gonna happen.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:11 schreef twi het volgende:
[..]
Je hoeft geen vlees te eten om er in te handelen, hè?
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
"ja ik krijg niet het gevoel dat je gemotiveerd bent, ook omdat je na volgende week een nieuwe baan heb.... we zien je met je telefoon en op internet berichten plaatsen.... dus van mij mag je vrij tot je nieuwe baan... dus volgende week nog"
bedankt fokkers
Inderdaad, gooi dan spare-ribs erop met hier en daar een beetje Piri-piri-sausquote:Op donderdag 19 april 2012 12:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neen, maar zij wil me insmeren met paté en dat van me af likken enzo. Ain't gonna happen.
zelf gemaakte marinade met balsamicoquote:Op donderdag 19 april 2012 12:13 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, gooi dan spare-ribs erop met hier en daar een beetje Piri-piri-saus
Oh, dat is lang geleden.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:14 schreef twi het volgende:
[..]
Loekie de Leeuw was zijn tijd echt ver vooruit hè?
Waar is de haat en nijd geblevenquote:Op donderdag 19 april 2012 12:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oef, net op tijd!Thanks, nu is het alleen nog maar forum-liefde
maar wel een heeele hoop!
Ja hahaquote:
""ja ik krijg niet het gevoel dat je gemotiveerd bent, ook omdat je na volgende week een nieuwe baan heb.... we zien je met je telefoon en op internet berichten plaatsen.... dus van mij mag je vrij tot je nieuwe baan... dus volgende week nog"quote:
Ik dacht nu steeds aan bubbels, bubbels op mijn huid en de radiooo.. something something. Maar dat is druppels, of niet?quote:
juistquote:Op donderdag 19 april 2012 12:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht nu steeds aan bubbels, bubbels op mijn huid en de radiooo.. something something. Maar dat is druppels, of niet?
Ik heb me ook enorm verzet tegen deze gevoelens van waardering maar kan het niet langer ontkennenquote:
Ok vooruit, daar heb je een puntquote:Op donderdag 19 april 2012 12:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb me ook enorm verzet tegen deze gevoelens van waardering maar kan het niet langer ontkennen
Ik vind Hara best wel cool![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb me ook enorm verzet tegen deze gevoelens van waardering maar kan het niet langer ontkennen
Ik vind Hara best wel cool![]()
Die comic sans maakt het afquote:Op donderdag 19 april 2012 12:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Naast elkaar is ie nog grappiger
QFTquote:Op donderdag 19 april 2012 12:28 schreef Mystikvm het volgende:
De OP begint hoe langer hoe beter te worden.
Omg ik lach echt supervaak, ik weet niet waarom jij denkt van nietquote:
Haha!quote:Op donderdag 19 april 2012 12:29 schreef Mystikvm het volgende:
Wat niet grappig is, een broodje paté kopen met tomaat, ei en sla, en er halverwege achterkomen dat iemand het een goed idee vond om er ook gedroogde pruimen op te doen
WTH?
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:29 schreef muhahaha het volgende:
Extra burger voor shifto als beloning
gezicht zo rood als een tomaat en dan zeggen nee hoor ik werk!quote:Op donderdag 19 april 2012 12:45 schreef MohMi het volgende:
[..]Gvd, ik lig blauw hier
en gewoon volhouden tegen de baas dat ik aan het werk ben
OMDAT IK HIER GEEN BROODROOSTER HEB POEPIE!quote:Op donderdag 19 april 2012 13:16 schreef Harajuku. het volgende:
![]()
JE HEBT OOK NIETS VOOR ME OVER ENZO HE EN DINGEN OMG
HarHarajukuquote:Op donderdag 19 april 2012 13:35 schreef Geester het volgende:
Volgens mij heeft ze zo'n rokerslach ( in een strip is het dan geen haha maar har har )
quote:
Crutch is lekkerdingquote:Op donderdag 19 april 2012 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar moest ik ook wel hard om lachen.
Je valt in herhaling. Maar nee, ik lach heel hoog of ik doe huehuehueuhequote:Op donderdag 19 april 2012 13:35 schreef Geester het volgende:
Volgens mij heeft ze zo'n rokerslach ( in een strip is het dan geen haha maar har har )
Geluidsfragmenten ditdatquote:Op donderdag 19 april 2012 13:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je valt in herhaling. Maar nee, ik lach heel hoog of ik doe huehuehueuhe
Straks verlaat je me voor iemand met een diepere e-vajajay.quote:
Die heb ik al gevonden.. zwart gat dat het is.. als er wind doorheen blaast hoor je een heel hol geluidquote:Op donderdag 19 april 2012 13:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Straks verlaat je me voor iemand met een diepere e-vajajay.
Je kan ook gewoon je baarmoeder laten weghalen.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach tis toch allemaal internetquote:Op donderdag 19 april 2012 13:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BUT IT'S ALL WE HAVE
nieuwe south park kijken, fappen, gamen, bier drinken etcquote:Op donderdag 19 april 2012 13:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En dan thuis verder internetten.
South parkquote:Op donderdag 19 april 2012 13:51 schreef shifto het volgende:
[..]
nieuwe south park kijken, fappen, gamen, bier drinken etc
DIe vond ik hilarisch ja drie weken geledenquote:Op donderdag 19 april 2012 13:52 schreef Cue_ het volgende:
http://www.sadanduseless.com/2012/04/texts-from-my-dog/
Denken dat Mohmi's bips nog beter kan worden.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:53 schreef Harajuku. het volgende:
Mooooooooohmiiiiiiiiii, zeg tegen je instructeur dat je iig glute, leg press en abductor in je programma wil. Goed voor oa de bips
/fixedquote:Op donderdag 19 april 2012 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weten dat Mohmi's bips nog beter kan worden.
Sorry dat ik oud nieuws brengquote:Op donderdag 19 april 2012 13:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
DIe vond ik hilarisch ja drie weken geleden
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vond het leuk.Dank je mijn liefste, kom, dan betuig ik je mijn dank.
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:58 schreef Geester het volgende:
Crutch waarom poste je in mn topique.. was ie slecht?
Jonguh zeker ik kom jou lastig vallen tazz!!quote:Op donderdag 19 april 2012 13:51 schreef shifto het volgende:
[..]
nieuwe south park kijken, fappen, gamen, bier drinken etc
Hara!!quote:Op donderdag 19 april 2012 13:53 schreef Harajuku. het volgende:
Mooooooooohmiiiiiiiiii, zeg tegen je instructeur dat je iig glute, leg press en abductor in je programma wil. Goed voor oa de bips
jij fapt zeker aan een frikandel voordat je em verobertquote:Op donderdag 19 april 2012 14:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jonguh zeker ik kom jou lastig vallen tazz!!
POKIE!!!quote:Op donderdag 19 april 2012 14:12 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
When a human faceplant just isn't enough.
Spam van te voren, dan heb ik mijn broek aan ennzoquote:Op donderdag 19 april 2012 14:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jonguh zeker ik kom jou lastig vallen tazz!!
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Spam van te voren, dan heb ik mijn broek aan ennzo
Haha bij mij mag ie uitblijven hoor, je bent tenslotte thuisquote:Op donderdag 19 april 2012 14:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Spam van te voren, dan heb ik mijn broek aan ennzo
Broeken zijn voor mietjesquote:Op donderdag 19 april 2012 14:18 schreef Murdera het volgende:
Je broek aan doen voor Mohmi.Ze moet blij zijn als ze haar broek aan mag houden!
Jij hebt zo'n koekjesbroek zodat je geen last hebt dat de knopen niet meer dichtkunnenquote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:20 schreef Geester het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n koekjesbroek zodat je geen last hebt dat de knopen niet meer dichtkunnen
En een slipje met een bloemetje erop die zo groot is dat je ermee kan parachutespringen
Hou je bek man !!quote:Op donderdag 19 april 2012 14:21 schreef shifto het volgende:
[..]![]()
Ik kan echt nog steeds niet uit over het hoge niveau van je posts
Nu weet ik dat je jelly bent op elk lekker wijf in dit topic maar ga er alsjeblieft niet zo triest mee om alleen omdat jij zelf kanker lelijk bent
quote:
En toch blijf je er telkens over oordelenquote:Op donderdag 19 april 2012 14:23 schreef Geester het volgende:
[..]
Hou je bek man !!ik weet niet eens hoe die keukenprinses eruit ziet
Ik beeld me snel in hoe mensen eruit zienquote:Op donderdag 19 april 2012 14:24 schreef shifto het volgende:
[..]
En toch blijf je er telkens over oordelenknap. Heb je dat geleerd op je uni?
Dit vind ik wel knap van jequote:Op donderdag 19 april 2012 14:24 schreef MohMi het volgende:
[..]baas! Ik ben stiekem een bestandje aan het maken met alle posts van Geester, op het moment dat ik mij even droevig voel pak ik dat erbij. Makes me laugh my balls off
Ik snap dat je mensen liever slechter inschat dan ze zijn omdat je te veel gepest bent of wat dan ook. We hoeven het niet te horenquote:Op donderdag 19 april 2012 14:24 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik beeld me snel in hoe mensen eruit zien
Die arme jongen.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:26 schreef muhahaha het volgende:
Kan die geesterbash nu weer stoppen. Elk topiek issie aan de beurt
Trouwens shifto, welke meet referereer jij naar?![]()
Gast, drop die sarcasme gewoon. Niet leukquote:Op donderdag 19 april 2012 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die arme jongen.Dat verdient hij helemaal niet.
Een willekeurige toekomstige nog te plannen meetquote:Op donderdag 19 april 2012 14:26 schreef muhahaha het volgende:
Kan die geesterbash nu weer stoppen. Elk topiek issie aan de beurt
Trouwens shifto, welke meet referereer jij naar?![]()
Niet huilen schatje.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gast, drop die sarcasme gewoon. Niet leuk
Nice, wel in Den Bosch he, daar wonen de meeste hierquote:Op donderdag 19 april 2012 14:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Een willekeurige toekomstige nog te plannen meet
En dan wil je me een pak rammel geven?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik snap dat je mensen liever slechter inschat dan ze zijn omdat je te veel gepest bent of wat dan ook. We hoeven het niet te horenAls je niet normaal kan doen, hou dan je mond.
Kun je dat niet, hoop ik echt dat je een keer naar een meet komt...jeuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |