Nee, maar een beetje gebroken is toch wel leuk?quote:Op donderdag 19 april 2012 10:25 schreef muhahaha het volgende:
Eh begane grond, ik hoef haar niet dood hoor
Dat was ze ook ja, behoorlijkquote:Op donderdag 19 april 2012 10:26 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar een beetje gebroken is toch wel leuk?
Dan heb ik nog tijd om weg te rennen dus.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:26 schreef WasMachinator het volgende:
* WasMachinator volgt gewoon de volgorde van het plaatje in de OP![]()
Je mist het lichaam wel, maar de seks niet zeker? Bah, seks.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:26 schreef Geester het volgende:
Ik heb de mijne wel redelijk losgelaten nu.. mis dat lichaam soms wel![]()
en de leuke tijden
Je hebt het er wel elke dag over. Ik vraag het me af.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:26 schreef Geester het volgende:
Ik heb de mijne wel redelijk losgelaten nu.. mis dat lichaam soms wel![]()
en de leuke tijden
Lul niet!! DAS NIE WAAR HOU OPquote:Op donderdag 19 april 2012 10:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt het er wel elke dag over. Ik vraag het me af.
quote:Op donderdag 19 april 2012 10:30 schreef Harajuku. het volgende:
Gefeliciteerd! Uit de BMI berekening blijkt dat u een normaal - gezond gewicht hebt.
Hihihiih
quote:Op donderdag 19 april 2012 10:30 schreef Harajuku. het volgende:
Gefeliciteerd! Uit de BMI berekening blijkt dat u een normaal - gezond gewicht hebt.
Hihihiih
Hoelang ben je eigenlijk? ( hoeveel weeg je )?quote:Op donderdag 19 april 2012 10:30 schreef Harajuku. het volgende:
Hihihiih
Wazmejou, dat vraag je niet aan een vrouw.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:32 schreef Geester het volgende:
[..]
Hoelang ben je eigenlijk? ( hoeveel weeg je )?
Vragen aan een meisjequote:Op donderdag 19 april 2012 10:32 schreef Geester het volgende:
[..]
Hoelang ben je eigenlijk? ( hoeveel weeg je )?
Wel hoelang je bent toch?quote:Op donderdag 19 april 2012 10:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wazmejou, dat vraag je niet aan een vrouw.
Aah oke dan denk ik dat je rond de 65 kg weegtquote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 10:34 schreef Geester het volgende:
[..]
Aah oke dan denk ik dat je rond de 65 kg weegt
Wat uber sexy zou zijn is jouw optillen en dan zie je die sexy aderen in mijn polsen en shit
mag je op mijn schouders zitten
quote:Op donderdag 19 april 2012 10:34 schreef Geester het volgende:
[..]
Wat uber sexy zou zijn is jouw optillen en dan zie je die sexy aderen in mijn polsen en shit
Omfgquote:Op donderdag 19 april 2012 10:34 schreef Geester het volgende:
[..]
mag je op mijn schouders zitten
Welken website? Ik krijg alleen plaatjes dat ik goed zitquote:Op donderdag 19 april 2012 10:30 schreef Harajuku. het volgende:
Hihihiih
Vraag firefly3 om advies. Die weet wel wat van vrouwen optillen.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:34 schreef Geester het volgende:
[..]
http://www.bmiberekenen.infoquote:Op donderdag 19 april 2012 10:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welken website? Ik krijg alleen plaatjes dat ik goed zit
Hahahahah dikke!quote:Op donderdag 19 april 2012 10:47 schreef muhahaha het volgende:
Uit de BMI berekening blijkt dat u overgewicht hebt. Het is belangrijk om af te vallen en zo het risico op ziektes te verlagen.
![]()
![]()
Ukkiequote:Op donderdag 19 april 2012 10:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
fffuuuu
Uw gewicht mag maximaal 83.72 kilogram bedragen.
Ik weeg ongeveer 85 kilo
Ja, ik kan lezen, dankjewel. Valt nog wel onder goed.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 10:49 schreef Geester het volgende:
Uit onze berekeningen blijkt dat u een fucking baas bent op het gebied van BMI. Hou het zo vol en u bent erg succesvol in het leven, behalve op fora.
hoelang ben je dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 10:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
fffuuuu
Uw gewicht mag maximaal 83.72 kilogram bedragen.
Ik weeg ongeveer 85 kilo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |