Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Is hij niet thuis gekomen vannacht?quote:Op donderdag 19 april 2012 09:19 schreef detennismaster het volgende:
Ik maak mij zorgen over Vaz Te.
Pics.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:23 schreef DutchSL het volgende:
WTF OMG LOL
Ik heb Vaz Te voor 200 coins BIN
quote:
Nee.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is hij niet thuis gekomen vannacht?
Nee, want geen p + tennisterm.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:35 schreef marcie216 het volgende:
Is Rami if een populaire speler? Wil er in gaan handelen maar moet weten of ze verkocht worden.
nee, omdat geen pace.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:35 schreef marcie216 het volgende:
Is Rami if een populaire speler? Wil er in gaan handelen maar moet weten of ze verkocht worden.
Das inderdaad niet verkeerd.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Primaire voorkeur gaat ook uit naar Menez, ivm 87 passing
haha of michel platini hahahaquote:Op donderdag 19 april 2012 10:15 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon Zinedine Zidane daar neer zetten.
Op futhead staat het vaak in de comments, zo ook nu:quote:Op donderdag 19 april 2012 10:43 schreef Spierpijn888 het volgende:
Waar kan je makkelijk de ingame stats van Dost vinden met ze 94 shooting?
Thanks.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Op futhead staat het vaak in de comments, zo ook nu:
Acceleration - - - 72
Agility - - - 81
Balance - - - 62
Jumping - - - 56
Reactions - - - 79
Sprint Speed - - - 78
Stamina - - - 99
Strength - - - 99!
Aggression - - - 79
Att. Position- - - 73
Interceptions- - - 51
Vision - - - 66
Ball Control - - - 85
Crossing - - - 52
Curve - - - 53
Dribbling - - - 68
Finishing - - - 99
FK Acc. - - - 48
Heading Acc. - - - 97
Long Pass - - - 62
Long Shots - - - 84
Marking - - - 29
Penalties - - - 99
Short Pass - - - 80
Shot Power - - - 99
Slide Tackle - - - 23
Stand Tackle - - - 37
Volleys - - - 99
Geen garantie op correctheid though
Mwah, vind het wel realistisch. Dost is gewoon iemand van hard schieten of intikken. Je zult hem niet zo snel betrappen op een finesse shot van buiten de 16 in de kruising.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:56 schreef DutchSL het volgende:
Best vreemd dat hij 94 shooting krijgt, terwijl behoorlijk wat schiet-gerelateerde stats niet eens zo goed zijn.
Curve - - - 53
Finishing - - - 99
FK Acc. - - - 48
Long Shots - - - 84
Penalties - - - 99
Shot Power - - - 99
Volleys - - - 99
Soldado heeft bijvoorbeeld 93 shooting met
Curve - - - 89
Finishing - - - 99
FK Acc. - - - 72
Long Shots - - - 95
Penalties - - - 93
Shot Power - - - 99
Volleys - - - 99
Alleen penalties lager, maar slechts 6 punten terwijl zijn long shot alleen al 11 punten beter is.
Curve en FKA tellen niet mee voor shooting, dus dan zou het (99*4+84)/5= 96 shooting moeten zijnquote:Op donderdag 19 april 2012 10:56 schreef DutchSL het volgende:
Best vreemd dat hij 94 shooting krijgt, terwijl behoorlijk wat schiet-gerelateerde stats niet eens zo goed zijn.
Curve - - - 53
Finishing - - - 99
FK Acc. - - - 48
Long Shots - - - 84
Penalties - - - 99
Shot Power - - - 99
Volleys - - - 99
Soldado heeft bijvoorbeeld 93 shooting met
Curve - - - 89
Finishing - - - 99
FK Acc. - - - 72
Long Shots - - - 95
Penalties - - - 93
Shot Power - - - 99
Volleys - - - 99
Alleen penalties lager, maar slechts 6 punten terwijl zijn long shot alleen al 11 punten beter is.
Ik vond Ibra ook kut. Misschien omdat ik teveel probeer te finessen.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:11 schreef DutchSL het volgende:
Ik had NIF en IF Soldado in 4-2-3-1 en nu SIF Soldado in 4-4-2, een doelpuntenmachine is hij. Ik vind hem betere doelpuntenmaker dan Ibrahimovic (lach me maar uit), die mist zo ongelooflijk veel kansen bij mij.
Wellitonquote:Op donderdag 19 april 2012 11:25 schreef Pino0 het volgende:
Wat is een goede en sterke Braziliaanse spits naast Pato? Ik heb Neymar maar die is echt heel zwak aan de bal, wint bijna geen duels.
De str van Robinho is 45 en das ook niet wat ik wil
Ik weet het niet. Ik heb alleen met hem gespeeld bij een vriend van me, 4-5 wedstrijdjes. Geen succes to say the least.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:25 schreef DutchSL het volgende:
Ja, dat bedoel ik dat gaat bij hem zo vaak mis waar ik dat soort kansen met spitsen als o.a. Torres en Benzema bijna nooit mis.
Is Ibra gewoon slecht in finessen dan? Zijn stats zijn er toch niet slecht voor.
Ik ga denk ik toch voor Wellington, die had ook 82 heading zag ik en ik geef hem nog wel is voor.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Welliton
Bring on tha pace.
edit.die heeft 70 strength, ik dacht dat hij meer had
Luis Fabiano is de beste écht sterke spits, maar niet zo veel pace.
eens.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:36 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik toch voor Wellington, die had ook 82 heading zag ik en ik geef hem nog wel is voor.
Bedankt
Goede keuze, prima spits ook in de kleine ruimte en tevens als het halve veld voor hem ligtquote:Op donderdag 19 april 2012 11:36 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik toch voor Wellington, die had ook 82 heading zag ik en ik geef hem nog wel is voor.
Bedankt
Stiekem lijkt me dat echt een baas.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:09 schreef laucas het volgende:
Ik heb iemand 3.5K laten betalen voor fat Adriano
Bidding war en ik heb alleen hem nog nodig dus het kon me weinig schelen.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Stiekem lijkt me dat echt een baas.Maar waarom zoveel?
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:17 schreef laucas het volgende:
[..]
Bidding war en ik heb alleen hem nog nodig dus het kon me weinig schelen.
http://futhead.com/12/squad/510021
niet om half een 's middagsquote:Op donderdag 19 april 2012 12:27 schreef Pino0 het volgende:
Mijn Neymar staat nu op 700 met nog maar 10minuten te gaan
Is er nog kans dat hij op het aller laatst veel omhoog schiet?
3-4-1-2, staat nu op 1.1k btwquote:Op donderdag 19 april 2012 12:32 schreef DutchSL het volgende:
Welke positie/formatie dan gooi er wel een paar k bij ?
10.2 gem op ultimatedb, maar ligt ook aan formatie/positiequote:Op donderdag 19 april 2012 12:37 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Super, voor hoeveel gaat ie normaal weg?
Aitquote:Op donderdag 19 april 2012 12:37 schreef DutchSL het volgende:
10k.. maar dit is een ST dus ik denk dat ik er wel 14 a 15k voor kan krijgen
Als die bal 2 meter van hem vandaan komt is het normaal gesproken geen risico, heb nog nooit gehad dat de keeper struikelt en op de grond ligt als de bal zo dichtbij hem komt.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal een risico dat je neemt..kom gasten ook vaak tegen die dat doen en dat gaat toch wel erg vaak fout en dan kop ik hem in een leeg doel..
Zitten je kabeltjes wel goedquote:Op donderdag 19 april 2012 12:38 schreef Rijst het volgende:
Waarom kraakt het geluid zo?
http://nl.twitch.tv/rijst_van_fok
Het beeld is wel mooi, hoe heb je dit nou gedaan dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:38 schreef Rijst het volgende:
Waarom kraakt het geluid zo?
http://nl.twitch.tv/rijst_van_fok
Hij heeft een BB gestolen, die verkocht en van dat geld een PVR gekochtquote:Op donderdag 19 april 2012 12:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het beeld is wel mooi, hoe heb je dit nou gedaan dan?
Finequote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:40 schreef vandermar het volgende:
Ik zie net een SIF Ben Arfa er voor 160K bin opstaan in 4-3-2-1, echt een koopje al zeg ik het zelf. Helaas heb ik niet genoeg coinsik wil iemand anders op de xbox dit buitenkansje gunnen want ja, zo ben ik. Een half uur staat ie er nog op, de SP is 150K
ahh oke thx. Dat heb ik ook maar krijg het niet werkend.quote:
Ik heb er eentje 4-3-3 voor 200c BIN gepakt vanmorgen, was er blij mee maar werd als trol weggezetquote:Op donderdag 19 april 2012 12:42 schreef Thorb het volgende:
Die Vaz Te brons uit een pack verkocht voor 4k, had er wat moeten inkopen denk ik
Oke, die van mij was 4-4-2 voor 4k bin dus op xboxquote:Op donderdag 19 april 2012 12:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb er eentje 4-3-3 voor 200c BIN gepakt vanmorgen, was er blij mee maar werd als trol weggezet
Eerste kans meteen goaLquote:Op donderdag 19 april 2012 12:48 schreef vandermar het volgende:
Thahahaha, Rijst wordt even door een vies matig team keihard gesweat
IETS MET DE BAL TERUG KAATSENquote:Op donderdag 19 april 2012 13:09 schreef Vijf_voor het volgende:
Rijst past goed in de fifa community
quote:
Chiellini.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:15 schreef vandermar het volgende:
Wie gooi je centraal dan, Burdisso of IF Kjaer?
Ik vond hummels zwaar tegenvallen, maar dat kan best aan mijn speelstijl liggen. Verder wel een leuke mix.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:19 schreef vandermar het volgende:
Ik heb geen zin om coins te verkopen, ik maak dit team
[ afbeelding ]
Ik heb hem in Bundesliga gehad en was verdedigend ijzersterkquote:Op donderdag 19 april 2012 13:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vond hummels zwaar tegenvallen, maar dat kan best aan mijn speelstijl liggen. Verder wel een leuke mix.
Indio is een baas inderdaad. Ik had 'm als CF achter een sterke spits als Jô. Prima speler.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:22 schreef DutchSL het volgende:
http://www.futhead.com/12/compare/6397/6369
Bijna 200k verschil
Heil Indio.
Streamen maar. Fuck datalimieten.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Twitch apprijst zien falen tijdens de les
Onbeperkt internetquote:Op donderdag 19 april 2012 13:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Streamen maar. Fuck datalimieten.
schoolwifiquote:Op donderdag 19 april 2012 13:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Streamen maar. Fuck datalimieten.
Toen ik 14 was speelde ik oorlogje buiten. Oké, toen ik 12 was.quote:
The amount of bullshit.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:36 schreef Tobi-wan het volgende:
Speelde allebei een beetje slordig. Goal van Cech was wel mooi
Zet het geluid van je Xbox (fysiek) uit?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:38 schreef Rijst het volgende:
Ik blijf die echo horen omdat het geluid van xsplit en van mijn xbox allebij via mijn computerspeakers afspeel. Als ik die van xsplit mute dan horen jullie weer niks. Hoe stel ik dat in:?
Dan krijg ik een delay van 20secquote:Op donderdag 19 april 2012 13:40 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zet het geluid van je Xbox (fysiek) uit?
Hmm. Kun je niet Xsplit op de boxen en Xbox op een headset ofzo doen? BTW je hebt toch niet je eigen stream open staan?quote:
Tmobile vertraagd je internet alleen, geen extra kostenquote:
29,95 per maand met 170 belminuten en SMS + iPhone 4quote:
Heeft echt 0,0 te maken met mijn postquote:Op donderdag 19 april 2012 13:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Toen ik 14 was speelde ik oorlogje buiten. Oké, toen ik 12 was.
De computer muten daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op donderdag 19 april 2012 13:47 schreef vandermar het volgende:
XSPLIT, kan je gewoon niet de computer muten?
Dit word niks.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:48 schreef DutchSL het volgende:
Ik ga 4-1-2-1-2 een laatste kans geven met dit handicap team, alles op 75.
http://www.futhead.com/12/squad/501331
Bogarde rechtsback
Ik weet niet hoequote:Op donderdag 19 april 2012 13:49 schreef Lindgren. het volgende:
Rijst, kiep anders even die chat op geen limiet. Ik krijg continu dat ik te snel praat, terwijl ik gewoon op VDM reageer.
Heb je ook een pvr?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:52 schreef poker4lifee het volgende:
Rijst.. Ik kan nu op xsplitt maar wat dan?Add a livestream? Ik zie dan niks om die key in te vullen ofzo
nope, ander apparaatquote:
Wel. In mijn tijd had je geen interwebs nodig op je 14de.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heeft echt 0,0 te maken met mijn post
Ajax 2012-2013.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:34 schreef GuRBuH het volgende:
http://futhead.com/12/squad/518819
SC Heerenveen 2012-2013
Nu welquote:Op donderdag 19 april 2012 13:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wel. In mijn tijd had je geen interwebs nodig op je 14de.
Blindquote:Op donderdag 19 april 2012 13:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ajax 2012-2013.
Narsingh op RW en Boerrighter op LW![]()
http://futhead.com/12/squad/519431
leuk team, maar die LBquote:Op donderdag 19 april 2012 13:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ajax 2012-2013.
Boerrigter - Goalbeinn - Narsinghquote:Op donderdag 19 april 2012 13:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ajax 2012-2013.
k ja ik moet dat iets anders doenquote:Op donderdag 19 april 2012 13:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Uhm. add camera en dan de PVR selecteren
quote:Ajax is er alles aan gelegen om Luciano Narsingh naar Amsterdam te halen. De Ajacieden hebben inmiddels een eerste bod uitgebracht op de flankspeler.
"Ik weet inmiddels dat Luciano een voorkeur heeft voor Ajax. De insteek is nog steeds om Narsingh te behouden. We willen zijn contract tot 2013 openbreken, opwaarderen en verlengen. Maar daar zijn twee partijen voor nodig en eerlijk gezegd, denk ik dat de kans daarop klein is. Indien hij niet bijtekent, willen we voorkomen dat hij volgend jaar transfervrij de deur uitloopt en hem graag verkopen", vertelt de technisch directeur van de Friezen, Johan Hansma.
Tegenover de Telegraaf vervolgt hij: "We houden wel rekening met de prijs- kwaliteitverhouding. Als niemand het ons verlangde bedrag betaalt, maken we graag nog een seizoen gebruik van Luciano's diensten. Ajax heeft al een indicatief bod van 16,25 miljoen uitgebracht, maar dat hebben we afgewezen. Heerenveen heeft nu tegen de zaakwaarnemer van Narsingh – Mino Raiola – gezegd eerst te kijken of hij er met de club kan uitkomen. Overigens is het ons om het even of dat Ajax of een andere clubs is."
Lijkt me toch beter dan IF Rimando of Courtois, maar die twee kan ik ook nog proberen als het team bevalt en de keeper niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die keeper is echt om te janken zo slecht.
Als Heerenveen minder dan 6 miljoen krijgt dan doen ze slechte zaken aangezien wij voor Fer en WIjnaldum 5 miljoen al kregenquote:
Met 1-jarig contract en niet bij willen tekenen?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als Heerenveen minder dan 6 miljoen krijgt dan doen ze slechte zaken aangezien wij voor Fer en WIjnaldum 5 miljoen al kregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De helft van de spelers die jij opnoemt zit niet in FUT, vandaar deze selectie.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Boerrigter - Goalbeinn - Narsingh
Janssen (Schøne) - Vurrie - Eriksen
Boilesen - Moisander - Toby - v Rhijn
Cillessen.
Ja snap ik.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De helft van de spelers die jij opnoemt zit niet in FUT, vandaar deze selectie.
Daarom is bij mij de helft leeg, en die CB is Gouweleeuwquote:Op donderdag 19 april 2012 14:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De helft van de spelers die jij opnoemt zit niet in FUT, vandaar deze selectie.
Blind wordt steeds beter. Ik heb 'm in ieder geval de laatste wedstrijden niet meer kunnen betrappen op een beginnersfout. Voorheen dekte ie altijd aan de verkeerde kant en kwam ie te weinig mee naar voren. Ik zie progressie.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
leuk team, maar die LBen ik verwacht dat alderweireld ook weg zal gaan.
Janssen zal er volgend jaar ook wel niet bij zijn.
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:59 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Met 1-jarig contract en niet bij willen tekenen?
@DutchSL, jij bent gek Courtois is een fucking beest. Vraag iedereen hier maar! Heb volgens mij nog niemand negatief over hem gehoord.Ik hecht niet zoveel waarde aan de mening van "iedereen" zeker als het op keepers aan komt, ik vind i.t.t. tot "iedereen" Stekelenburg veel minder dan Buffon en Cech beter dan Hart, om maar wat te noemen. Toch eerst zelf ervarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovendien zijn Belgen stom (ze winnen te veel bij wielrennen).
20k.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:05 schreef WezepAFCA het volgende:
Iemand die mijn SIF Ben Arfa RW 4-3-3 wil kopen voor een mooi prijsje?
IF Doumbia is trager dan de NIFquote:Op donderdag 19 april 2012 14:07 schreef Apekoek het volgende:
Kan er echt niets aan doen, IF Doumbia gekocht, nu naast Edje'o in een hybrid.
Voor Lind is dat een mooie prijsquote:Op donderdag 19 april 2012 14:09 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik zei mooi, niet te mooi om waar te zijn ;x
Ik bied 30k.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:09 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik zei mooi, niet te mooi om waar te zijn ;x
Hij is toch slecht. Veel te klein voor finesse shots. Courtois is fucking geweldig!quote:Op donderdag 19 april 2012 14:13 schreef DutchSL het volgende:
Kut, die SIF Ospina is 2x zo duur geworden de laatste paar dagen en er is geen 4-1-2-1-2 versie op de markt
Betere balbeheersing gekregen, dus met bal sprint hij minder snel.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? 95 pace, die kerel zal toch wel kunnen rennen?
Ik zou 'm gewoon houden en een goedkoop Fransen team maken met hem erin.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:13 schreef WezepAFCA het volgende:
Voor 130k wil ik hem wel weg doen, dat is dan 100k door de plee gespoeld maar ik wil mn andere team afmaken
Lijkt me onzin. Voorbeeld; Arjen Robben.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Betere balbeheersing gekregen, dus met bal sprint hij minder snel.
Betere balbeheersing is toch juist een pluspunt? Robben heeft de bal toch ook aan een touwtje? En hij rent ook als een zwarte Keniaan.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Betere balbeheersing gekregen, dus met bal sprint hij minder snel.
Volgens mij is hij helemaal niet zo goed. Iemand had hier eerder zijn stats neer gezet. Wel beter dan andere silvers, maar zeker geen 400k waard.quote:
Ja, net als iedereen.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heeft Nepenthez invloed op de markt?
IF/SIF Remy is zonde van je geld.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:18 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog even IF Valbuena en IF/SIF Remy of gaat het dan de handicap kant op?
Ziet er wel slecht uit..quote:Op donderdag 19 april 2012 14:20 schreef poker4lifee het volgende:
http://nl.twitch.tv/beepbeepima_jeep
kan iemand ff checken hoe erg de lag is aub?
Geen idee waar dat geluid vandaan komtsowieso muten die shit.
Ik heb Sif ben arfa op de bankquote:Op donderdag 19 april 2012 14:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
IF/SIF Remy is zonde van je geld.
Je kan beter Ben Arfa op rechts hebben ook ipv Valbuena
Dan kan niet ivm chemistry, of hij moet een Newcastle/Franse BPL spits nemen.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
IF/SIF Remy is zonde van je geld.
Je kan beter Ben Arfa op rechts hebben ook ipv Valbuena
Ojaquote:
duur. Krijg je er ook nog zo'n kuttelefoon bij.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
29,95 per maand met 170 belminuten en SMS + iPhone 4
Oja, voor de dubbele link.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan kan niet ivm chemistry, of hij moet een Newcastle/Franse BPL spits nemen.
Ba of Cissequote:Op donderdag 19 april 2012 14:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan kan niet ivm chemistry, of hij moet een Newcastle/Franse BPL spits nemen.
Geen Apple vs Androidwar aub, probeer je wel vaker te startenquote:Op donderdag 19 april 2012 14:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
duur. Krijg je er ook nog zo'n kuttelefoon bij.
GELUKTquote:Op donderdag 19 april 2012 14:23 schreef detennismaster het volgende:
Rijst scoort bijna met zijn keeper.
lol waarom denk je dat nou weerquote:Op donderdag 19 april 2012 14:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen Apple vs Androidwar aub, probeer je wel vaker te starten
Ik heb dit abonnement afgesloten voordat de 4S kwamquote:Op donderdag 19 april 2012 14:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lol waarom denk je dat nou weervoor die prijs verwacht ik wel een 4S, nu loop je gewoon voor lul.
Ik heb SIF Mirallas, SIF ben arfa, TIF Kagawa, IF Sessegnon en IF felipe santana op de bank zitten, mocht ik een wissel nodig hebbenquote:Op donderdag 19 april 2012 14:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oja, voor de dubbele link.
Maar hij heeft dus SIF Arfa op de bank, en als hij die later wisselt heeft 'ie wel 9 chem
lelijk ja gje? thx voor checke iigquote:Op donderdag 19 april 2012 14:20 schreef poker4lifee het volgende:
http://nl.twitch.tv/beepbeepima_jeep
kan iemand ff checken hoe erg de lag is aub?
Geen idee waar dat geluid vandaan komtsowieso muten die shit.
Hoeveel coins heb jij wel niet gekquote:Op donderdag 19 april 2012 14:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb SIF Mirallas, SIF ben arfa, TIF Kagawa, IF Sessegnon en IF felipe santana op de bank zitten, mocht ik een wissel nodig hebben
dat is domquote:Op donderdag 19 april 2012 14:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb dit abonnement afgesloten voordat de 4S kwam
2:30 Lindgrenn: Ik zie geen bal. Letterlijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lelijk ja gje? thx voor checke iig
Mwa, de 4S geeft weinig toegevoegde waarde, ietsjes sneller alleen.quote:
Uhm, op het moment minder dan ik moet uitkeren als pot.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoeveel coins heb jij wel niet gek
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lelijk ja gje? thx voor checke iig
Ik schrok, lulquote:
oh mooi kut danquote:Op donderdag 19 april 2012 14:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
2:30 Lindgrenn: Ik zie geen bal. Letterlijk.
En hij is een neger.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:37 schreef DutchSL het volgende:
Eliseu is ook kut duurlaat maar zitten dat 4-1-2-1-2 team, teveel nadelen + veel te duur.
yupquote:
Nee man, je moet die kwaliteit een beetje fixen en dat geluid ookquote:
Ik heb serieus 4x gekeken naar die screenshot om zeker te weten dat er niks geks tussenstaatquote:
haha k jammer niet te doen dan met dit dingquote:Op donderdag 19 april 2012 14:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, je moet die kwaliteit een beetje fixen en dat geluid ook
Echt een hel om naar te kijken
Wat heb je?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha k jammer niet te doen dan met dit ding
hava, ooit gekocht toen ik klein wasquote:
Beide danquote:
Hoe ziet jouw beeld eruit dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha k jammer niet te doen dan met dit ding
deed het fullscreen op mn pc waardoor ik laptop aan moest zetten om fok te kunnen checkenquote:Op donderdag 19 april 2012 14:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw beeld eruit dan?
De directe 'stream' naar je laptop/pc zegmaar
Heb Robinho op de andere flank, bevalt me altijd wel goed! Zal Eduardo eens proberen, lees veel goeds over hem hier en op futhead. Bedankt!quote:Op donderdag 19 april 2012 14:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Beide dan
Eduardo als je een linkspoot wilt en Lucas als je een rechtspoot wilt, als het niet uit maakt dan Eduardo.
Dat ding kan HD in principe?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
deed het fullscreen op mn pc waardoor ik laptop aan moest zetten om fok te kunnen checkenzag er idd kut uit toen ik naar monitor keek, duurde ff voor ik de bal zag.
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat ding kan HD in principe?
Of alleen 720p?
Überhaupt.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
weet jij uberhaupt waar je over praat?
Correctie*quote:Op donderdag 19 april 2012 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen hoofdletter. Maar bedankt voor de correcsie.
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:
Je begint een zin altijd met een hoofdletter.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://img824.imageshack.us/img824/7990/miscyoudontsayl1.png (copy/paste deze link)quote:Op donderdag 19 april 2012 14:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je begint een zin altijd met een hoofdletter.
http://woordenlijst.org/leidraad/16/9/
720p is niet full HD dacht ikquote:Op donderdag 19 april 2012 14:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
weet jij überhaupt waar je over praat?
Daar ging het fout ...quote:Op donderdag 19 april 2012 14:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
720p is niet full HD dacht ik
Je vergeet de [img] tags.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ http://img824.imageshack.us/img824/7990/miscyoudontsayl1.png (copy/paste deze link) ]
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pascal de grafiekman.quote:
Nee. Imageshack haat FOK!.quote:
dus,quote:Op donderdag 19 april 2012 14:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
weet jij überhaupt waar je over praat?
Jij zegt hier toch HD en geen Full HD?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Of alleen 720p?
Ik zeg alleen HD dat is 1080p.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij zegt hier toch HD en geen Full HD?
En daar zit je fuot.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zeg alleen HD dat is 1080p.
Nietens. 720p is HD Ready; http://nl.wikipedia.org/wiki/HD_readyquote:
HD Ready is toch ook HD.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nietens. 720p is HD Ready; http://nl.wikipedia.org/wiki/HD_ready
Touchéquote:Op donderdag 19 april 2012 14:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
HD Ready is toch ook HD.
Een hond is een dier, maar een dier is niet per definitie een hond. Snap je.
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:58 schreef Fuszy het volgende:
Ik moest net twee eenden uit de vijver halen hier in de tuin. Zaten lekker net naast de vijver en toen ik ze zag gingen ze er in. pokkebeesten
Serieus! mijn zinnen mogen dan wel heel krom zijn, maar ze zaten er echt. Ik moest al mijn deals op de webapp laten lopen voor die stomme beesten.quote:
Ja, maar waarom?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Serieus! mijn zinnen mogen dan wel heel krom zijn, maar ze zaten er echt. Ik moest al mijn deals op de webapp laten lopen voor die stomme beesten.
Omdat die daar niet horenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar waarom?Waarom eenden uit je vijver halen?
Nietens, http://nl.wikipedia.org/wiki/HD_readyquote:
Dafuq dit postte ik een kwartier terugquote:Op donderdag 19 april 2012 15:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nietens, http://nl.wikipedia.org/wiki/HD_ready
Ik kon dus ook met HD 1080p bedoelenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:05 schreef Lindgren. het volgende:
Ter vergelijking, de oudere analoge Europese tv-standaard PAL heeft 576 beeldlijnen interlaced in een beeldverhouding van 4:3 (of 16:9 in PALplus).
HDTV daarentegen heeft 720 of 1080 beeldlijnen en heeft een beeldverhouding van 16:9. Niet alleen de resolutie is groter, ook de kleurruimte is groter dan bij PAL.
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kon dus ook met HD 1080p bedoelen
Je suggereert dat 720p geen HD is.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Of alleen 720p?
Ik zeg dat 720p HD Ready isquote:Op donderdag 19 april 2012 15:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Je suggereert dat 720p geen HD is.
Jij start zonet Fifa voor de eerste keer op?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:07 schreef vandermar het volgende:
Wat een achterlijke mongolen kom je bij single matches tegenalle replay's kijken, debiel juichen, alle pauze's volledig gebruiken
stakkers.
Jaquote:Op donderdag 19 april 2012 15:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij start zonet Fifa voor de eerste keer op?
Potje tegen moi?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:16 schreef Rijst het volgende:
Ik heb mn mic aangesloten zo weer ff streamen xD
10k!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:16 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb nog ¤6,70 op m'n Paypal staan. Iemand die coins wilt verkopen?
67k kopen?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:16 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb nog ¤6,70 op m'n Paypal staan. Iemand die coins wilt verkopen?
Ik heb nog 125k voor je. 100k is toch ¤15? Dan mag je ze hebben voor ¤15.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik ben opzoek naar iemand die coins verkoopt (PS3)
Ik ben op zoek naar ongeveer 400.000-500.000 coins
Iemand?
Ik heb ook nog 100K liggen aan PS3 coins, PM maar voor een prijsje.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
Iemand?
100k = 10 á 12.50quote:Op donderdag 19 april 2012 15:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb nog 125k voor je. 100k is toch ¤15? Dan mag je ze hebben voor ¤15.
xbox-ps3quote:Op donderdag 19 april 2012 15:22 schreef Fuszy het volgende:
Wacht evenje wilde net coins kopen voor 6,70 en nu wil je het verkopen
?
PS3 = verkopen, Xbox = kopen.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:22 schreef Fuszy het volgende:
Wacht evenje wilde net coins kopen voor 6,70 en nu wil je het verkopen
?
Welkom op FOK!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |