Idd dat deed ik toen ook.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:08 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad ja, ik zou uit eigen beweging echt niet naar een manege gaan om te kijken. Wanneer iemand die ik ken die interesse heeft, vind ik 't leuk om te gaan kijken. Maar om nou op de versiertour te gaan op de manege? Ach ja, het één kan volgen uit het ander, misschien maar eens proberen dit weekeind
Dus als een vrouw naar een uitgaansgelegenheid gaat is het een feestbeest en dus niet jou type?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Juist zoals de disco's en andere uitgaansgelegenheden.... en van die feestbeesten zijn mijn types dus niet. Nouja die zullen er vast zijn, maar zie ze d'r maar uit te filteren.
Een erg grote uitdaging dus om ze zich comfortabel te laten voelen.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op een manege zijn die meiden meestal wel bezig met paardrijden of paarden verzorgen. Of ze hangen in de tussentijd heel even rond of kijken naar een vriendin die rijd. Als je daar zomaar bij gaat staan/lopen/hangen is dat gewoon apart.
Niet perse. Maar je ziet snel genoeg dat er een hoop extraverte types tussen zitten, en daar val ik niet op nee.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus als een vrouw naar een uitgaansgelegenheid gaat is het een feestbeest en dus niet jou type?
Kan het niet zo zijn dat er ook vrouwen zijn die af en toe er heen gaan voor een leuke avond?
En trouwens, er is ook een middenweg. Dat noemen we een kroeg
Nee, gewoon een keer respect hebben dat vrouwen niet altijd overal bezig zijn met mannen. Je bent gewoon een enge creep als je op zo'n manier probeert te versieren of bij vrouwen in de buurt probeert te komen.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een erg grote uitdaging dus om ze zich comfortabel te laten voelen.
Bah, forever-alonequote:Op donderdag 19 april 2012 13:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, gewoon een keer respect hebben dat vrouwen niet altijd overal bezig zijn met mannen. Je bent gewoon een enge creep als je op zo'n manier probeert te versieren of bij vrouwen in de buurt probeert te komen.
Als je iets met paarden hebt prima, maar speciaal naar een manege gaan puur om te versieren is echt een van de meeste sneue dingen die ik ooit heb gehoord.
Die manege moet dan wel toevallig op mijn (loop)pad komen.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, gewoon een keer respect hebben dat vrouwen niet altijd overal bezig zijn met mannen. Je bent gewoon een enge creep als je op zo'n manier probeert te versieren of bij vrouwen in de buurt probeert te komen.
Als je iets met paarden hebt prima, maar speciaal naar een manege gaan puur om te versieren is echt een van de meeste sneue dingen die ik ooit heb gehoord.
Nu ben ik echt heel benieuwd hoe een manege precies op je loop pad kan komen?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die manege moet dan wel toevallig op mijn (loop)pad komen.
Overigens zijn al die "creep" dingen te overwinnen. Ik had ook een keer meiden in een tunnel aangesproken om 5 uur snachts. Als je relaxt genoeg bent dan maken ze er geen issue van.
Zal niet snel gebeuren idd. Maar mocht het ooit gebeuren, why not.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nu ben ik echt heel benieuwd hoe een manege precies op je loop pad kan komen?
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:09 schreef firefly3 het volgende:
Shit ik ben vergeten om bij een meid bij volleybal te kijken. Ik weet ook niet meer wie het is :/
Ik wilde het niet zeggenquote:
Waarom niet, geheel terecht. Mensen die bij volleybal willen gaan kijken maar de chick niet eens kunnen herinnerenquote:
Ik niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat presteer ik toch altijd heerlijk onder druk
gelukkig is er Fok!quote:Op donderdag 19 april 2012 13:53 schreef Myraela het volgende:
Ik zit hem zwaar te spacen hier, deze vrouw is echt zwaar high, hele workshop slaat nergens op.
Voor jezelf of voor je werk? Voor mezelf ben ik ook echt een hulpeloos geval. Dit was wat ik bedoelde met mijn eerdere post:quote:Op donderdag 19 april 2012 13:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik niet.Ik zou keihard moeten werken, maar schiet geen reet op. Broddelwerk
Projectje. Ik weet zelf dat ik het beste presteer als er wat druk achter zit, maar dat ik er wel zeker van ben dat het mogelijk is alles af te krijgen. Heb ik dat vertrouwen niet, dan worden prestaties ook minder. Kut wel. Maar ga nu bezigquote:Op donderdag 19 april 2012 13:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Voor jezelf of voor je werk? Voor mezelf ben ik ook echt een hulpeloos geval. Dit was wat ik bedoelde met mijn eerdere post:
Leren voor tentamen:
[ afbeelding ]
Tentamen makend:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees hier trots op mij.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:09 schreef heloef het volgende:
Wat is dat voor ding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees hier trots op mij.![]()
Gaat het over "gevoel"?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:53 schreef Myraela het volgende:
Ik zit hem zwaar te spacen hier, deze vrouw is echt zwaar high, hele workshop slaat nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |