Maar hoe erg is het verleden van je toekomstige partner?quote:Op donderdag 19 april 2012 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat moet je in elke relatie zelf lekker uitmaken.
In de mijne hoeft het niet. Ik ben meer van de knuffelkroeliewoeliepassionele sex (denk ik)
Tja ben je jarenlang aan jezelf aan het werken om eens wat beter in de smaak te vallen, krijg je weer dat gezeik dat je geen ervaring hebtquote:Op donderdag 19 april 2012 01:18 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wel beseft dat je daardoor uit een zeer kleine vijver gaat vissen, als je daar op wilt selecteren. Mensen van onze leeftijd (jij bent 29, ik bijna 31) hebben over het algemeen toch wel ruime ervaring. Uitzonderingen daargelaten..maar dat zijn er weinig.
Waarom niet? Wat maakt iemand met >20 partners anders dan iemand met <20 partners?quote:Op donderdag 19 april 2012 01:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ben je jarenlang aan jezelf aan het werken om eens wat beter in de smaak te vallen, krijg je weer dat gezeik dat je geen ervaring hebt
Dat je een paar partners hebt gehad prima, maar ik zit niet op iemand te wachten die elk jaar minstens 10 kerels afgewerkt heeft.
Gebruik de search maar, daar zijn al tig topics over volgeouwehoerd.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat maakt iemand met >20 partners anders dan iemand met <20 partners?
Oke dat mag. Ik zou er iig niemand om afwijzen.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gebruik de search maar, daar zijn al tig topics over volgeouwehoerd.
Ik wil het gewoon niet, klaar.
Wie ik?quote:Op donderdag 19 april 2012 01:24 schreef strawberry_hill het volgende:
das ook wel extreem ben jij zo een man die alle vrouwen als hoeren ziet?
veel mannen zeggen datquote:Op donderdag 19 april 2012 01:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie ik?
Waar haal je dat nou weer vandaan
Ik zie alle vrouwen eerder als mooie en lieve godinnen die geliefkoosd moeten worden
Hoe vaak dat vies tegenvalt...
Mannen ook. Is iets niet vertellen hetzelfde als liegen?quote:Op donderdag 19 april 2012 01:27 schreef strawberry_hill het volgende:
veel vrouwen liegen er ook over
Verzwijgen en liegen zijn verschillend.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mannen ook. Is iets niet vertellen hetzelfde als liegen?
als het word gevraagd en je vertelt wat anders wel?quote:Op donderdag 19 april 2012 01:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mannen ook. Is iets niet vertellen hetzelfde als liegen?
Ergens zou dat eerst wel leuk zijn de tweede manier is toch fijner.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:29 schreef Faxie het volgende:
Voor mij is sex niet zoiets als handen schudden met iemand"Hoi aangenaam *hop hop* tot ziens maar weer"
Sex is een intieme en exclusieve verbintenis tussen 2 mensen die van elkaar houden enzo
Over bepaalde dingen ben ik vaag, dat ik met mannen geëxperimenteerd heb vertel ik nooit eigenlijk. Gewoon dat ik wat contacten heb gehad.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:30 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
als het word gevraagd en je vertelt wat anders wel?
mannen ook ?
Je hoeft ook niet de volledige waarheid te vertellen.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over bepaalde dingen ben ik vaag, dat ik met mannen geëxperimenteerd heb vertel ik nooit eigenlijk. Gewoon dat ik wat contacten heb gehad.
Geen idee.
Ja zou wel leuk zijn....quote:Op donderdag 19 april 2012 01:31 schreef strawberry_hill het volgende:
ja,zou ik ook wel willen liefde
heb je geen leuke vriendinnen?Hoe oud was je ook alweerquote:Op donderdag 19 april 2012 01:31 schreef Faxie het volgende:
Nou heel Lexa afgespeurd in de omgeving maar 't valt bar tegen... laat dat maar even rusten denk ik....
Toch wordt dat voor mij vroeg of laat lastigquote:Op donderdag 19 april 2012 01:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet de volledige waarheid te vertellen.
Nee heb ik eigenlijk niet. Genoeg kennissen hoor. Ook wel eens iemand ontmoet via via maar dat is allemaal op niks uitgelopen.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:32 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
heb je geen leuke vriendinnen?Hoe oud was je ook alweer
Geen idee maar hij is jarig vandaagquote:Op donderdag 19 april 2012 01:32 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
heb je geen leuke vriendinnen?Hoe oud was je ook alweer
Dan zeg je gewoon dat ze zich met hun eigen zaken moeten bemoeien ofzoquote:Op donderdag 19 april 2012 01:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch wordt dat voor mij vroeg of laat lastiggezien mijn ervaringen
Hehequote:Op donderdag 19 april 2012 01:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee maar hij is jarig vandaag
oh ja jij was jarig...gefeliciteerd.Ben je eg kritisch?quote:Op donderdag 19 april 2012 01:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee heb ik eigenlijk niet. Genoeg kennissen hoor. Ook wel eens iemand ontmoet via via maar dat is allemaal op niks uitgelopen.
29
Ik en liegenquote:Op donderdag 19 april 2012 01:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon dat ze zich met hun eigen zaken moeten bemoeien ofzoOf je liegt gewoon keihard
Beste idee wat ik vandaag gehoordquote:
Nouja hoe ik het zelf zie ben ik niet echt kritisch, maar lijk ik gewoon weinig vrouwen tegen te komen die aan m'n voorkeuren (geen eisen) voldoen...quote:Op donderdag 19 april 2012 01:35 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
oh ja jij was jarig...gefeliciteerd.Ben je eg kritisch?
Waar val je op?
Tja hier ook een hoor...quote:Op donderdag 19 april 2012 01:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik en liegenheb helaas geen pokerface en heb de neiging om eerlijk te zijn. Dan maar verbloemen en vaag zijn.
Je omschrijft nu de gemiddelde vrouw die je dagelijks tegen komt qua karakter. Dus ik vind het knap dat jij ze niet tegen komt. Een gemiddelde supermarkt zit vol met dat soort vrouwen.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja hoe ik het zelf zie ben ik niet echt kritisch, maar lijk ik gewoon weinig vrouwen tegen te komen die aan m'n voorkeuren (geen eisen) voldoen...
Ik val op de lieve en ingetogen types, maar wel die een eigen mening, smaak, stijl en hobbies hebben en voor zichzelf op kunnen komen. Tevens zie ik ook graag wat gezonde nuchterheid en een open geest. En de verpakking moet toch ook in orde zijn.
Tja die kom je niet snel in het wild tegen heb ik het idee.... of ze vallen niet op ofzo...
of ze zijn al bezet uiteraard...
quote:Op donderdag 19 april 2012 07:52 schreef Myraela het volgende:
Om 7 uur opstaan, en vervolgens nu nog steeds in bed liggen. Zodat ik me nu ineens moet haasten. Maar terwijl ik me dat realiseer, wel eerst denken van "laat ik dit op FOK!" posten. Zodat ik me nu nog erger moet haasten.
En dan zou je toch denken, dat ik op zo'n moment zou stoppen met typen en zou gaan beginnen met klaarmaken voor school en vertrekken. Maar nee, waarschijnlijk kom ik gewoon te laat omdat ik dit bericht eerst wil aftypen.
Mensen die elke avond rond 10 uur in slaap vallenquote:Op donderdag 19 april 2012 07:55 schreef Myraela het volgende:
Ik wil geen ritme, dan hoor ik straks bij die mensen die elke avond rond 10 uur in slaap vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |