Daar is ze, ons verloren gewaande kind.quote:
BAM!quote:Op woensdag 18 april 2012 23:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
Papabear moet ik perse kinderen hebben voordat je op me kan kwijlen? Jij moet die kinderen nog steeds bij me komen maken hoor
Dat heeft PB toch echt al maanden in zijn handtekening staan :pquote:Op woensdag 18 april 2012 23:49 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie het alweer, de digitale Loveboat van FHF is begonnen. Papabear & Yska
Huh fotoshoot? What?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
Papabear moet ik perse kinderen hebben voordat je op me kan kwijlen? Jij moet die kinderen nog steeds bij me komen maken hoor
[..]
Daar is ze, ons verloren gewaande kind.Fotoshootje voor mevrouw?
en nog niet komenquote:Op woensdag 18 april 2012 23:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat heeft PB toch echt al maanden in zijn handtekening staan :p
Bir = 1 in het turksquote:
Eigenlijk nog geeneens een slecht ideequote:Op woensdag 18 april 2012 23:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Daar is ze, ons verloren gewaande kind.Fotoshootje voor mevrouw?
Ach dat hollands wil ik nog wel geloven maar normaal. Ge hedde verdulleme een robot in huis, wilde gij da normaal noeme of waquote:Op woensdag 18 april 2012 23:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik dat nou weten, ben een normale Hollandse jongen!
Dialect Alert! waar is Egberts als je hem nodig hebtquote:Op woensdag 18 april 2012 23:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ach dat hollands wil ik nog wel geloven maar normaal. Ge hedde verdulleme een robot in huis, wilde gij da normaal noeme of wa
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ach dat hollands wil ik nog wel geloven maar normaal. Ge hedde verdulleme een robot in huis, wilde gij da normaal noeme of wa
Haha :p ik deed een pogingquote:Op woensdag 18 april 2012 23:53 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dialect Alert! waar is Egberts als je hem nodig hebt
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Volgend weekend? Dan is het weer wat mooier weer en kunnen we samen over het strand lopen rennenquote:Op woensdag 18 april 2012 23:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
En jij maar wachten...quote:Op woensdag 18 april 2012 23:55 schreef Merlijn het volgende:
Die krantenserver is me aan het trollen....Vanmiddag was 10 minuten de verbinding weg vanaf mijn werk naar mijn laptop en toen ging het kreng over de hens. Nu heb ik continu monitoring en geeft het ding geen krimp
Huh? Je klinkt als mijn buurvrouw.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
trolololquote:Op woensdag 18 april 2012 23:55 schreef Merlijn het volgende:
Die krantenserver is me aan het trollen....Vanmiddag was 10 minuten de verbinding weg vanaf mijn werk naar mijn laptop en toen ging het kreng over de hens. Nu heb ik continu monitoring en geeft het ding geen krimp
je hebt het tegen de verkeerdequote:Op woensdag 18 april 2012 23:56 schreef Papabear het volgende:
[..]
Volgend weekend? Dan is het weer wat mooier weer en kunnen we samen over het strand lopen rennen
wordt het gesprek zeker al een stuk makkelijker vanquote:Op woensdag 18 april 2012 23:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Huh? Je klinkt als mijn buurvrouw.
Oeeh gezellig, ik vraag even vrijaf bij M.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:56 schreef Papabear het volgende:
[..]
Volgend weekend? Dan is het weer wat mooier weer en kunnen we samen over het strand lopen rennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |