quote:Op woensdag 18 april 2012 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zie een opvolger voor de cinnamon challenge
Slaap lekker!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:35 schreef megamandy het volgende:
Maar ik ga naar bed. De laatste tijd ben ik echt kapot 's avonds
En morgen werken dus 'vroeg' op. Kan ik beter nog even lezen in bed. Ik begin eindelijk op te schieten met mijn boek
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
goeie matige webshop gevonden
http://www.fashionforbiggirlzzz.nl/
Ik zit te kijken, echt, WTFquote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
goeie matige webshop gevonden
http://www.fashionforbiggirlzzz.nl/
Finnen, ze sporen voor geen meter.quote:
Uhhhh, welke merken???quote:maar ook topmerken zoals Yoek, Excelle, Sinne, Yulin, X-Two en
Ik keek bij die 10 euroknallers bij de grootste maat:quote:
Jep.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat muziekje op 2.20!
Moskou, Moskou!!!! Djengis Khan![]()
![]()
Te veel zelfsquote:Op woensdag 18 april 2012 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
die dansjes
[..]
Zit er wat leuks bij voor je?
Zie je wel, dat dacht ik al!quote:
Goed issie he!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
lolleren met tranen om de sick cat dance
Niet rood genoegquote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Die lijkt meer op een plaats delict dan een modeartikel![]()
[ afbeelding ]
Ik geloof heul niet dat jij zulke tenten had. HOAX!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:43 schreef Dwyn het volgende:
Die tenten heb ik allemaal weggedaan. Ik heb alleen nog een paar van die lange tentblousen in de kast hangen die binnenkort ook weggegooid gaan worden.
Een tentblouse maat 44.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik geloof heul niet dat jij zulke tenten had. HOAX!
Dat valt wel mee joh!quote:
Hahaha. Felle kleurtjes deed ik inderdaad niet aan!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat valt wel mee joh!
Écht, écht niet te vergelijken met die gedrochten uit die webwinkel hoor
En je had nog wel een taille achtig iets onder je tetters en 44 valt zoberzo wel mee hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 22:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hahaha. Felle kleurtjes deed ik inderdaad niet aan!
Ja, die taille zat er omdat ik die touwtjes zo straks trok. Bij normale shirtjes kon dat helaas niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En je had nog wel een taille achtig iets onder je tetters en 44 valt zoberzo wel mee hoor
Al ben je nu natuurlijk veeeel slanker
daarom vind ik het geheel wel meevallen. Maar ik kijk er natuurlijk heel anders naar dan jijquote:Op woensdag 18 april 2012 22:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, die taille zat er omdat ik die touwtjes zo straks trok. Bij normale shirtjes kon dat helaas niet.
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
daarom vind ik het geheel wel meevallen. Maar ik kijk er natuurlijk heel anders naar dan jij
Ja die iddquote:Op woensdag 18 april 2012 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Maartenskliniek bedoel je denk ik? Da's een goed centrum ja
ik bedoel eigenlijk dat ik er geen emotie bij heb en gewoon een leuk lichaam zie, voor jou voelt het vast anders, als "daar was ik dik" ofzoquote:
Moet je Cambridge niveau halen? Dat moet ik ook halen voor m'n toetsquote:Op woensdag 18 april 2012 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Weet iemand wat ongeveer het niveau van IELTS 6.5 inhoudt?
Ik heb VWO Engels, maar weet nog of 6,5 een makkie is of toch nog lastig ofzo.
Ik snap het.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik bedoel eigenlijk dat ik er geen emotie bij heb en gewoon een leuk lichaam zie, voor jou voelt het vast anders, als "daar was ik dik" ofzo
Staat goed aangeschreven op o.a. orthopedisch gebied. Verder alleen ervaring met de neurologie daar (die ook goed is, maar beter waar ik werkquote:Op woensdag 18 april 2012 22:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja die iddoh jij kent het dus? Tell me moar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |