Nja, een gewone relatie is ook vrij simpel hoor. Je bent gewoon blij met elkaar en that's itquote:Op donderdag 19 april 2012 00:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil simplistische relatie... Dus fwb lijkt me super.
Myeah, dunno, need freedom...quote:Op donderdag 19 april 2012 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nja, een gewone relatie is ook vrij simpel hoor. Je bent gewoon blij met elkaar en that's it![]()
De rest gaat vanzelf als het goed is.
Wel dates?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:09 schreef strawberry_hill het volgende:
23, vrouw,forever alone nog nooit een serieuze relatie gehad en jij faxe?
Bwehe, ik vraag me ook altijd af hoe dat gaat.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij moet ze naar huis meevragen inderdaad
Ze verwachten initiatief van jouw kant. Je moet wel durven natuurlijk.
Sinds 10 minuten 29 (quote:Op donderdag 19 april 2012 00:09 schreef strawberry_hill het volgende:
23,zuid vrouw,forever alone nog nooit een serieuze relatie gehad en jij faxe?
GEFELICITEERD FAXMANquote:Op donderdag 19 april 2012 00:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sinds 10 minuten 29 (), man, forever alone, nog nooit een serieuze relatie gehad, 2 hele korte slechts om iemand te hebben eigenlijk en vond het kutwijven, verder word ik alleen maar afgewezen. 't Is telkens 2 stapjes vooruit 1 stapje terug, dus over 10 jaar ofzo heb ik misschien een relatie.
Happy bday.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sinds 10 minuten 29 (), man, forever alone, nog nooit een serieuze relatie gehad, 2 hele korte slechts om iemand te hebben eigenlijk en vond het kutwijven, verder word ik alleen maar afgewezen. 't Is telkens 2 stapjes vooruit 1 stapje terug, dus over 10 jaar ofzo heb ik misschien een relatie.
Feli faxiequote:Op donderdag 19 april 2012 00:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nog steeds wisselvallig, ik word wat arroganter wat wel goed is omdat ik veel te lief ben voor andere mensen en niet lief genoeg voor mezelf.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:14 schreef kutkloon7 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met jou king?
Dat is klotequote:Op donderdag 19 april 2012 00:13 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
nee mannen die me gebruiken en ik laat me gebruiken duurt meestal 3 tot 10 maanden,soms iets korter soms iets langer,emotionele mishandeling manipulatie, ontkenning vaneen relatie n meer van zulk leuks
Dan heb je een date!quote:Op donderdag 19 april 2012 00:17 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hoezo?
eerst moest ik daten met kree
Mooi zoquote:Op donderdag 19 april 2012 00:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nog steeds wisselvallig, ik word wat arroganter wat wel goed is omdat ik veel te lief ben voor andere mensen en niet lief genoeg voor mezelf.
Mag ik dan na Faxie? Faxie is eerst die is jarig vandaagquote:Op donderdag 19 april 2012 00:17 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hoezo?
eerst moest ik daten met kree
Wij zijn geen klootzakken.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:20 schreef strawberry_hill het volgende:
ik ben geen publiek bezit okay,al genoeg klootzakken gehad
wow kom ik zo desperate over?
Wil je geen dates?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:20 schreef strawberry_hill het volgende:
Nee, de mannen hier zijn desperate denk ik. Hoewel jij je ook wel een beetje aandachtshoerig opstelt.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:20 schreef strawberry_hill het volgende:
Omdat jij net zoals ieder ander liefde, aandacht, intimiteit en seks wilquote:Op donderdag 19 april 2012 00:20 schreef strawberry_hill het volgende:
Desperate doen heeft mij goed geholpenquote:Op donderdag 19 april 2012 00:22 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nee, de mannen hier zijn desperate denk ik. Hoewel jij je ook wel een beetje aandachtshoerig opstelt.
Mja wel aardig desperate hier ja....quote:Op donderdag 19 april 2012 00:22 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nee, de mannen hier zijn desperate denk ik. Hoewel jij je ook wel een beetje aandachtshoerig opstelt.
wat? hoezo?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:22 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je typt zonder hoofdletters! Daarom!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |