Slet is een denigrerend klote woord gemaakt voor zielige mensen om hun mindere leven samen goed te praten door samen op iemand anders te haten en te doen alsof die ander minder is zodat zij zich beter gaan voelen.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je seksuele moraal van de maatschappelijke norm afwijkt waardoor je veel dingen probeert op het gebied van seks met veel verschillende mensen ofzo.
en bedankt..quote:Op donderdag 19 april 2012 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Slet is een denigrerend klote woord gemaakt voor zielige mensen om hun mindere leven samen goed te praten door samen op iemand anders te haten en te doen alsof die ander minder is zodat zij zich beter gaan voelen.
Oh, en waarom heeft Tijn geen respect voor zichzelf of anderen? Als hij het leuk vindt om met een paar mensen tegelijk seks te hebben, laat hem zijn gang gaan en oordeel er niet over.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:03 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dan ben je promiscue ik vind een set geen respect voor andren en /of jezelf op sexueel gebied
Ik zie mijzelf niet als slet, bicurious en interesse in BDSM dat wel.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je seksuele moraal van de maatschappelijke norm afwijkt waardoor je veel dingen probeert op het gebied van seks met veel verschillende mensen ofzo.
Zo zag zij zichzelf ook wel een beetje.quote:
aha hebben die mannen respect voor haar?quote:Op donderdag 19 april 2012 01:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo zag zij zichzelf ook wel een beetje.Zij kick op seksuele aandacht van mannen. En maakt daar gretig gebruik van
Ik zie ook niet in waarom je daarmee meteen een slet zou zijn, dat vind ik vooral van mensen die zich laten omkopen tot seks met drank ofzo en dan elke weekquote:Op donderdag 19 april 2012 01:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf niet als slet, bicurious en interesse in BDSM dat wel.
waarom nietquote:Op donderdag 19 april 2012 01:07 schreef Faxie het volgende:
Tja prima als iemand een slet is, moeten ze zelf weten, maar ik hoef d'r dan verder niks mee.
Ze gaven haar wat ze wilde, dus ze respecteerden haar wensenquote:Op donderdag 19 april 2012 01:08 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
aha hebben die mannen respect voor haar?
dat is niet wat ik bedoeldequote:Op donderdag 19 april 2012 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze gaven haar wat ze wilde, dus ze respecteerden haar wensen
Ik heb geen zin een nummer zoveel te zijn. Verder heb ik zelf ook niet zo'n losse sexuele moraal. Vind sexuele integriteit gewoon belangrijk.quote:
Ja, slet is ook niet het goede woord. Zij was de baas en de mannen moet haar bevredigenquote:Op donderdag 19 april 2012 01:08 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
aha hebben die mannen respect voor haar?
Best wel ver. Rollenspel, pijn (tot een zekere hoogte), gedomineerd worden, fetishquote:Op donderdag 19 april 2012 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in waarom je daarmee meteen een slet zou zijn, dat vind ik vooral van mensen die zich laten omkopen tot seks met drank ofzo en dan elke week
Tot op welke hoogte heb jij BDSM-interesse eigenlijk?
Daar heb ik wat minder moeite mee. In een relatie moet je elkaar de ruimte geven binnen bepaalde grenzen.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen zin een nummer zoveel te zijn. Verder heb ik zelf ook niet zo'n losse sexuele moraal. Vind sexuele integriteit gewoon belangrijk.
Als ik dat over 10 jaar nog eens vraag is dat nog steeds zo?quote:Op donderdag 19 april 2012 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn moraal is redelijk los, ik heb er alleen nooit naar geleefd
Hmm. Bepaalde dingen spreken me er wel in aan maar die gaan niet zo heel verquote:Op donderdag 19 april 2012 01:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Best wel ver. Rollenspel, pijn (tot een zekere hoogte), gedomineerd worden, fetish
Geen idee, ligt eraan of ik behoeftes krijg het uit te leven.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik dat over 10 jaar nog eens vraag is dat nog steeds zo?
ook zoiets.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm. Bepaalde dingen spreken me er wel in aan maar die gaan niet zo heel ver
Vastbinden en dat soort dingen. Pijn hoeft niet, hooguit een flinke pets als ik er zelf om vraag.
Ik hoop dat je wel beseft dat je daardoor uit een zeer kleine vijver gaat vissen, als je daar op wilt selecteren. Mensen van onze leeftijd (jij bent 29, ik bijna 31) hebben over het algemeen toch wel ruime ervaring. Uitzonderingen daargelaten..maar dat zijn er weinig.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen zin een nummer zoveel te zijn. Verder heb ik zelf ook niet zo'n losse sexuele moraal. Vind sexuele integriteit gewoon belangrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |