Wat ik wou aanpassen, voordat het topic dicht gingquote:Op woensdag 18 april 2012 21:52 schreef Aresdreams het volgende:
Zo, net ff wat geluidjes aangepast en settings bewaard weer op de M13, wat een heerlijk simpel pedaal is dat toch om in te stellen
Is een klein buizenbakje dan niet wat voor je?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:54 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Wat ik wou aanpassen, voordat het topic dicht ging:
Nu nog over m'n buizebakje heen, helaas nog niets in huis om 'm zachter te laten klinken, zodat het in huis acceptabel is.
aan de ene kant figuurlijk, aan de andere kant zou letterlijk ook nog best kunnenquote:
ja en nee, wat ik wil kunnen doen is mijn huidige buizenbak een beetje in toom kunnen houden, terwijl ie toch zelf lekker staat te blazen. Ook voor repetities is dat misschien handig om te gebruiken, en live, en weet ik veel waar, zodat het buizengeluid er een beetje mooi uitkomt.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is een klein buizenbakje dan niet wat voor je?
Ik bedoel maar!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:08 schreef brother52 het volgende:
Sterker nog, ik weet hoe je buren er uit zien.
Buizen Marshall > alles.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:12 schreef Braddie het volgende:
Bandcoaching gehad, Strat + SD + Buizen Marshall =
Je ene buurman heeft ze bijvoorbeeld al niet allemaal op een rijtje.quote:
Klonk echt tof!, alleen was viel de strat op de neck positie wel gelijk door de mand als *meh*quote:
Nou, een Orange, Mesa, Diezel....quote:
Als een schaap?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klonk echt tof!, alleen was viel de strat op de neck positie wel gelijk door de mand als *meh*
Nee.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou, een Orange, Mesa, Diezel....
Jawelquote:
Ja, welkom op de Hale!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je ene buurman heeft ze bijvoorbeeld al niet allemaal op een rijtje.
Zowel bovenin zijn hoofd als voor in zijn mond...
Ja, als dit schaap:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |