Dit.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:53 schreef TNA het volgende:
Hier is vast een generaliseerbaar antwoord op te geven ja.
hopelijk heb je wat aan mijn antwoord en haal je een goed cijferquote:Op woensdag 18 april 2012 19:57 schreef spierbal het volgende:
Maar alsnog je moet een x verder gaan...
Trouwens schoolonderzoek.
schoolonderzoek...? voor welk vak?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:57 schreef spierbal het volgende:
Maar alsnog je moet een x verder gaan...
Trouwens schoolonderzoek.
Doet mij aan deze denken:quote:
hahaquote:Op woensdag 18 april 2012 20:05 schreef spierbal het volgende:
Tuurlijk is het geen schoolonderzoek hehe
quote:
tuurlijk kan dat: deze dames willen versierd worden door een succesvolle man van halverwege de 30 die minstens 5 ton per jaar verdientquote:Op woensdag 18 april 2012 19:53 schreef TNA het volgende:
Hier is vast een generaliseerbaar antwoord op te geven ja.
Dit jaquote:Op woensdag 18 april 2012 20:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat: deze dames willen versierd worden door een succesvolle man van halverwege de 30 die minstens 5 ton per jaar verdient
ja maar dat is ook normaal lijkt me. Dat spelletje en zo ben ik wel klaar mee, kost me veel te veel tijd en dat heb ik gewoon niet meer sinds ik werk. Ik weet wat ik wilquote:Op woensdag 18 april 2012 20:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Hahaha, die OP.
Maareh, voor mij het liefst gewoon to the point. Had laatst een jongen die er een hele tijd omheen draaide dat hij me wel zag zitten. Op een gegeven moment was ik er gewoon klaar mee.
Dat zeggen vrouwen ook alleen maar zodat ze dan met elke vent direct weten hoe ongeschikt hij is hè?quote:
Het meest cliché antwoord wat je kan krijgen idd hehe. Want iedere vrouw weet, de man gedraagd zich aan het begin. Daarna drinkt hij weer bier, laat scheten heeft alleen oog voor zijn gameconsole en ziet haar alleen nog maar als lustobject.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zeggen vrouwen ook alleen maar zodat ze dan met elke vent direct weten hoe ongeschikt hij is hè?
Inderdaad. Als iedereen tijdens de eerste paar dates altijd 'zichzelf bleef' was het menselijk ras al uitgestorven, vrees ik.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:46 schreef spierbal het volgende:
[..]
Het meest cliché antwoord wat je kan krijgen idd hehe. Want iedere vrouw weet, de man gedraagd zich aan het begin. Daarna drinkt hij weer bier, laat scheten heeft alleen oog voor zijn gameconsole en ziet haar alleen nog maar als lustobject.
Maar al laten ze dit meteen blijken is er geen schijn van kans natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |