Probeerde ik vroeger ook wel maar de dames gunde mij geen blik waardig dus wordt het moeilijk om oogcontact te maken als ze direct weer wegkijken.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:04 schreef kingtoppie het volgende:
Trouwens, hier een echte tip:
Let op je houding zodat je goed staat.
OOGCONTACT Super belangrijk... Als je oogcontact lang vasthoudt met iemand dan is dat gewoon super aantrekkelijk. (tenzij je staart uiteraard)
Ennuh.. Dat was hem weer voor vandaag.
Nee dat kan je niet. Ja datingsites zijn een vleeskeuring maar er is meer dan dat je moet ook een klik hebben en dat kan je al bepalen na zo'n kort gesprekje.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:10 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Van een klik in zo'n korte chat is ook meestal nog geen sprake. Het is een vleeskeuring pur sang, als jij niet altijd verwijderd word dan kunnen we concluderen dat jij er dus beter uitziet.
Maar ik zit er niet mee of zo , het went wel om altijd geblokkeerd te worden. Maar ik zie af van paiq verder.
In een hoekje gaan zitten kniezen gaat je ook niet helpen, dus ach, waarom ook niet. Ik ging met Cassandra87 paardrijden omdat ik dat leuk vind, staat er ineens die andere meid voor m'n neusquote:
Vanaf dat moment ben je inderdaad kansloosquote:Op woensdag 18 april 2012 19:13 schreef richard_prf het volgende:
Dus vervolgens werd ik een Warcraft nerd en zo
Yep en dat wist ik al toen ik er mee begon. De chicks moesten me gewoon niet, simpel en ik had ook geen zin meer om uit te gaan om te moeten toe kijken hoe mijn vrienden altijd succes hadden en ik onzichtbaar was.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:17 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Vanaf dat moment ben je inderdaad kansloos
Oh snap.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:25 schreef kingtoppie het volgende:
Zegt de man die met 2 vrouwen naar bed is geweest
Omdat ik er vroeger mega jong uitzag. En als je 25 bent en je oogt nog onder de 20 dan is dat afstotelijk. De dames willen een man... geen jochie dat is dan ook de hoofdreden dat het nooit lukte.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:25 schreef kingtoppie het volgende:
Zegt de man die met 2 vrouwen naar bed is geweest
Dan word je MILF hunter, problem solved.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:35 schreef kingtoppie het volgende:
Richard, you're making no sense.
En ik merk dat ook wel ja... Ze moeten echt een oud ervaren mannetje hebben...
Maar ik ga het niet leren op een kinderfiets..
Nee, maar de dames willen geen slungelige puber die een jaar of 17 oogt terwijl hij al 26 is... dit heb ik ongedaan gemaakt. En nu boek ik wat succesjes.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:35 schreef kingtoppie het volgende:
Richard, you're making no sense.
En ik merk dat ook wel ja... Ze moeten echt een oud ervaren mannetje hebben...
Maar ik ga het niet leren op een kinderfiets..
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan word je MILF hunter, problem solved.
Doe dan niet zo zielig.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:36 schreef richard_prf het volgende:
Wat ik niet kan ontkennen is dat ik dit jaar inderdaad al 3 chicks heb gezoend, een trio heb gehad met 2 bi vriendinnen, bij een chick uit Antwerpen te hebben overnacht en uit het niets iemand benaderen en 10 minuten laten zoenen.
Je neukt en zoent wel heel veel voor iemand die totaal onaantrekkelijk is.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:36 schreef richard_prf het volgende:
Wat ik niet kan ontkennen is dat ik dit jaar inderdaad al 3 chicks heb gezoend, een trio heb gehad met 2 bi vriendinnen, bij een chick uit Antwerpen te hebben overnacht en uit het niets iemand benaderen en 10 minuten laten zoenen.
QFTquote:Op woensdag 18 april 2012 19:38 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Doe dan niet zo zielig.
Het zit echt tussen de oren bij jou.
Blijft vreemd dat ik altijd geblokkeerd word op paiq zodra foto's verschijnen maar dat ik tijdens uitgaan wel successen boek.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:38 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Doe dan niet zo zielig.
Het zit echt tussen de oren bij jou.
Oplossing:quote:Op woensdag 18 april 2012 19:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Blijft vreemd dat ik altijd geblokkeerd word op paiq zodra foto's verschijnen maar dat ik tijdens uitgaan wel successen boek.
Ik weet het wel zeker.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Misschien ligt het dan ook wel aan die meiden die een perfect iemand zoeken?
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Oplossing:
Verwijder je Paiq profiel.
Ga vaker stappen.
Stop met janken.
Dag Richard.
Alleen als Halcon kan, maar die zit vaak in het buitenlandquote:Op woensdag 18 april 2012 19:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Oplossing:
Verwijder je Paiq profiel.
Ga vaker stappen.
Stop met janken.
Dag Richard.
Dan is het jouw taak om een nieuwe stapmaat te zoeken.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:41 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Alleen als Halcon kan, maar die zit vaak in het buitenland
You can go with heloef.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:41 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Alleen als Halcon kan, maar die zit vaak in het buitenland
Hij gaat altijd in Antwerpen, dus neen.quote:
Ook pas 2 keer geweest hoor. Ik ga ook wel eens in Utrecht of Breda.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij gaat altijd in Antwerpen, dus neen.
Nog 150 vrienden te gaanquote:Op woensdag 18 april 2012 19:58 schreef heloef het volgende:
Mijn Facebook hossel antwoordt niet.
Door naar de volgende.
Daar zitten verder geen leuke meisjes tussen hoor.quote:
Ik zal effe bij je kijken...quote:Op woensdag 18 april 2012 20:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar zitten verder geen leuke meisjes tussen hoor.
Auw.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:02 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:
Dat klinkt creepy as hell. Eigenlijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
Kom maar bij papa kingtoppie op schoot zitten![]()
Eigenlijk was dat helemaal niet de bedoeling... Ik kom het wel goedmaken door nu naar strawwy toe te rijden met de auto met een bosje bloemen en een bak ben en jerry's en een wijntje en wat rohypnol.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:12 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat klinkt creepy as hell. Eigenlijk.
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat helemaal niet de bedoeling... Ik kom het wel goedmaken door nu naar strawwy toe te rijden met de auto met een bosje bloemen en een bak ben en jerry's en een wijntje en wat rohypnol.
Wat zeur je man, je hebt wat ervaring dus je kan het wel.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:44 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ook pas 2 keer geweest hoor. Ik ga ook wel eens in Utrecht of Breda.
Zal ik mijn Dexter skills maar gebruiken om hem te neutraliseren voor je?quote:
Had niks met smaak te maken vuilen huichelaar.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heloef heeft geen smaak joh strawKom maar bij papa kingtoppie op schoot zitten
![]()
Want zowel mensen met als zonder smaak vinden Straw niet leuk?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Had niks met smaak te maken vuilen huichelaar.
Dat was niet echt het punt, maar goed.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Want zowel mensen met als zonder smaak vinden Straw niet leuk?
Wel knappe kerels?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Angst omdat je bang bent dat het gevoel zo blijft?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel knappe kerels?
Tevens wil ik me hier even uitlaten over het feit dat ik me tot niemand aangetrokken lijk te voelen, de laatste maanden. Dit voelt best vreemd.
The twins probably died.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tevens wil ik me hier even uitlaten over het feit dat ik me tot niemand aangetrokken lijk te voelen, de laatste maanden. Dit voelt best vreemd.
Nee, geen angst.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Angst omdat je bang bent dat het gevoel zo blijft?
Alleen zijn hoeft geen ramp te zijn. Als je maar gelukkig bent met je leven. In een relatie kan je ook ongelukkig zijnquote:Op woensdag 18 april 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, geen angst.
[ afbeelding ]
Maar het voelt gewoon raar. Ben benieuwd waar het aan ligt.
Ruk je wel voldoende?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, geen angst.
[ afbeelding ]
Maar het voelt gewoon raar. Ben benieuwd waar het aan ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |