quote:Op woensdag 18 april 2012 18:02 schreef Debsterr het volgende:
Wees blij dat ze een hobby heeft, zeurt ze wat minder.
Tieten in de OP, ik hoop op echte pics van tieten al dan niet met genagellakte handen ervoorquote:
dan moet je naar een meet komenquote:Op woensdag 18 april 2012 18:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Tieten in de OP, ik hoop op echte pics van tieten al dan niet met genagellakte handen ervoor
Fiets, volgende keer dit soort pics maken!quote:Op woensdag 18 april 2012 18:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan moet je naar een meet komen
waar geen mannen welkom zijn
behalve fiets, maar die is dan ook geen man
mannen op meetsquote:Op woensdag 18 april 2012 18:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mannen die geen tieten voelen op meets terwijl het magquote:
HEUJ DIE MEMO HEB IK GEMISTquote:Op woensdag 18 april 2012 18:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mannen die geen tieten voelen op meets terwijl het mag.
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tja....quote:Op woensdag 18 april 2012 18:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
HEUJ DIE MEMO HEB IK GEMIST
Preciesquote:Op woensdag 18 april 2012 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
toch staat het leuk op de weegschaal
*herkenning
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
da's een heel normaal tempo hoor Lindy. Echt niet traag! Good busy!!!!
Je bent echt goei bezig chickiequote:Op woensdag 18 april 2012 18:42 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben wel blij dat ik langzaam maar zeker wel wat afval zo, al doe ik er vrij weinig voor... Nu van 105 naar 98.8 dus in twee maanden tijd ongeveer. Gaat niet snel, maar dat is prima
Dubbel numbers ftw !!!!quote:Op woensdag 18 april 2012 18:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zat vandaag onder de 100.
Ok, morgen niet meer, want vreetdag en ongesteldheid komt eraan.
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:52 schreef PriemGirl het volgende:
Schoonmoeders daarnet...Cif belt even omdat we zo langs gaan (zodat ik jurk nog eens kan passen).
Cif: "Hoezo heb je hem niet opgehaald?!? Waarom nie?! Maar meen je dat nou????"
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cif: "Oh... ja grappig ma.. tot straks"
trollmom
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dubbel numbers ftw !!!!
Ook al is het maar 1 dagNa ongesteldheid weer dan
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
ijsdraakje ook!onder de honderd jeuj!
We worden allemaal hotties
Hehehe ik moest wel lollerenquote:Op woensdag 18 april 2012 18:52 schreef PriemGirl het volgende:
Schoonmoeders daarnet...Cif belt even omdat we zo langs gaan (zodat ik jurk nog eens kan passen).
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
trollmom
ik zou d'r schuppenquote:Op woensdag 18 april 2012 18:52 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
trollmom
Je kan nu nog nee zeggen he. Zulks een schoonmoederquote:Op woensdag 18 april 2012 18:52 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
trollmom
Ik beet heul erg op mijn tongquote:
Juist goed dat je het wel gezegd hebt, anders blijf jij er een kutgevoel bij houden!quote:Op woensdag 18 april 2012 18:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik beet heul erg op mijn tong![]()
Had haar nog gezien afgelopen zondag.. heb het er toch nog over gehad![]()
Normaal zou ze hem ook vrijdag pas ophalen; maar ze was dus vergeten dat er nog iets hersteld moest worden; dus daarom toch vandaag gaan halen. Vond ik dan wel weer netjes...... En ik wou nog zo m'n mond erover houden; maar goed
Nu wel opgelost iigAls het vanavond niet goed is; kan ze er morgen mee terug; vrijdag moet cif er naartoe voor zijn pak dus woei
quote:
Ik hoop het écht oprecht nietquote:Op woensdag 18 april 2012 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
trouwdrama's
Staat dat mij ook allemaal in het vooruitzicht?
Een boterham is ook lekkerquote:Op woensdag 18 april 2012 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
baaah, bb is nog in apeldoorn, en ik moet dan nog koken maar geen zin meer in...
Gelukkig ben ik niet traagquote:
Peanutbutterjellysandwich!quote:Op woensdag 18 april 2012 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gister al gegeten.
Ik denk boterham
als ik last van mn maag heb eet ik een banaan meestal helpt dat welquote:Op woensdag 18 april 2012 19:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
maag en darmen zijn van streek en ik heb honger. Slekten combinatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |