Alsof ze zo'n slechte dj is.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:54 schreef alors het volgende:
Maar serieus alsof een ander radiostation Roos zou willen hebbenhelaas...
Maar goed het is toch niks spectaculairs.
Misschien gaat zij ook wel, vast naar SlamFM, in de avondquote:
Thanksquote:
Als ze maar weg is!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien gaat zij ook wel, vast naar SlamFM, in de avond
HAKKUUUHHHHHquote:
Sorry, ook Claudia mag ik graag horenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Als ze maar weg is!
[..]
HAKKUUUHHHHH
Ze is ZO niet grappig, en ook die hele notaris pol of wat dan ook. Flikker gewoon op, laat DJ's met echte humor praten!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, ook Claudia mag ik graag horen
mijn Giel, wat doe jequote:Op woensdag 18 april 2012 15:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Giel weg, Veenstra naar de morgen, Domien naar MetMichiel.
[/hoop]
Ik vind het wel grappig!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Ze is ZO niet grappig, en ook die hele notaris pol of wat dan ook. Flikker gewoon op, laat DJ's met echte humor praten!![]()
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig!
Stenders daarentegen vind ik steeds minder worden...![]()
*duikt weg*
Het kan mij niet meer zoveel boeien, veel onderbroekenlol, kinderachtig,quote:
HOEF JE VERDOMME NIET ZO TE SCHREEUWEN!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:10 schreef wolfrolf het volgende:
WAT ZEG JE OVER STENDERS DIE MAN VERDIENT EEN STANDBEELD BLABLABLA
En dan vind je Claudia wel goed?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Het kan mij niet meer zoveel boeien, veel onderbroekenlol, kinderachtig,
Goed is een groot woord, maar ik kan er prima naar luisterenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:15 schreef shifto het volgende:
[..]
En dan vind je Claudia wel goed?De slechtste humor op aarde... nu weet ik dat vrouwen geen humor hebben maar minthy toch
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Goed is een groot woord, maar ik kan er prima naar luisteren![]()
En humor heb ik idd niet, ben een enorm zwartgallige depressivo...
Dat wordt gewoon dansend de dag beginnen en lachen om die suffe dingen die Tjitse altijd mee maaktquote:Op woensdag 18 april 2012 15:12 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik wil Tjitse wel op 10-12 hebben.![]()
Nee je bent een leivf skatj0h <3quote:Op woensdag 18 april 2012 15:16 schreef minthy het volgende:
En humor heb ik idd niet, ben een enorm zwartgallige depressivo...
Ik vond het eerst ook niks, nu wel. Als ik kan luisteren iig.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:16 schreef CindieY het volgende:
Happiness
Stenders, zeker in de avond, is wel een echt ons-kent-ons-programma, moet je ook maar net gevoelsmatig tussen zien te passen.
Maak ik nu ruzie door te zeggen dat je die post geen kracht bijzet met je Seinfeld UI?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
Minthy: een geruststelling, er zijn maar weinig vrouwen met humorDus je bent niet de enige
Vrouwen met humor daarentegen![]()
![]()
maar die zijn altijd al afgenomen door humorloze mannen
Zeg lamlul, een tijdje terug zei je me nog dat ik zoveel humor hadquote:Op woensdag 18 april 2012 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
Minthy: een geruststelling, er zijn maar weinig vrouwen met humorDus je bent niet de enige
![]()
Burn!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg lamlul, een tijdje terug zei je me nog dat ik zoveel humor had
Auch. Daar ga je, SC.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ruzie is goed, moet namelijk weer goedgemaakt wordenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Maak ik nu ruzie door te zeggen dat je die post geen kracht bijzet met je Seinfeld UI?
Het is leuk om te melden dat mijn flauwe grappen zich ook hebben overgewreven op mijn vriendin.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
![]()
Niet mij zomaar hosselen hier hèquote:Op woensdag 18 april 2012 15:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ruzie is goed, moet namelijk weer goedgemaakt worden
Ik hossel niet, ik laat mij hosselenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet mij zomaar hosselen hier hèIk ben maar een klein teder jongetje.
Alleen een jongetje van buitenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hossel niet, ik laat mij hosselen![]()
En jongetjes ben ik niet zo gek op, liever wat ouder
Ja ik ben een oud lijk en nee, geen behoefte aan een toyboyquote:Op woensdag 18 april 2012 15:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Alleen een jongetje van buitenMaarja, je bent dan ook maar 12 jaar ouder o.i.d.
Dacht dat vrouwen tegen die tijd altijd wel een toy-boy hadden
Het is niet mijn mening die ik hier ventileer over dat jij geen humor hebtquote:Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Het was ook niet al te serieus bedoeld! Laf joequote:Op woensdag 18 april 2012 15:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is niet mijn mening die ik hier ventileer over dat jij geen humor hebtJij voelt je aangesproken en ik stel je alleen maar gerust
Kan ik ook doen door te zeggen dat je natuurlijk wel humor hebt en blablabla, maar da's niet mijn methode (met duidelijke gevolgen
)
Seinfeld is de absolute top van humor btw
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja ik ben een oud lijk en nee, geen behoefte aan een toyboy
Gvd, en ik ben NET even rokenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:31 schreef minthy het volgende:
Dune!!![]()
![]()
Dit nummer, keihard in de auto, instant vrolijk na een barre bui
Oh jij wil de welbekende goedmaakseks?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ruzie is goed, moet namelijk weer goedgemaakt worden
En ik ben nu SC uit z'n tent aan het lokken![]()
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh jij wil de welbekende goedmaakseks?![]()
Kom maar op
Nee, er hebben al meer honden tegen die boom aan geblaft, gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:34 schreef shifto het volgende:
[..]pics!
[..]
Gvd, en ik ben NET even roken
Ik eis livebeeldenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kom maar op
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, er hebben al meer honden tegen die boom aan geblaft, gaat niet gebeuren![]()
En jammerdebammer
Ik heb je net de liefde verklaard in de vorige post die aan jou was gericht, lijkt me niet dat we ruzie hebbenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kom maar op
Ik gok dat het gros hier van jouw leeftijd is, hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 15:37 schreef shifto het volgende:
[..]mij, puppy, vergelijken met die oude honden hier
De meesten hier zijn ouder, volgens mijquote:Op woensdag 18 april 2012 15:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat het gros hier van jouw leeftijd is, hoor
Dat zeg je alleen omdat je een half jaar ouder bent dan ikquote:Op woensdag 18 april 2012 15:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
De meesten hier zijn ouder, volgens mij
Oh, echt? Volgens mij is 1988 het meest voorkomende geboortejaar hierquote:Op woensdag 18 april 2012 15:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
De meesten hier zijn ouder, volgens mij
Laat het alsjeblieft Gerard Ekdom zijn. We denken er op het werk aan om een radio met digitale afstemming en voorkeurzenders enzo te nemen om tegen 12en even te zappen en dan om 2 uur weer terug....quote:Op woensdag 18 april 2012 15:12 schreef wolfrolf het volgende:
De bewuste jock zal wel naar Q gaan trouwens.
Ben ik dat dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat je een half jaar ouder bent dan ik
Die gaat echt niet wegquote:Op woensdag 18 april 2012 15:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Laat het alsjeblieft Gerard Ekdom zijn. We denken er op het werk aan om een radio met digitale afstemming en voorkeurzenders enzo te nemen om tegen 12en even te zappen en dan om 2 uur weer terug....
Volgens mij niet. Ik ben van 88 en ik ben zelf ook gelijk de enige die ik kan verzinnenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, echt? Volgens mij is 1988 het meest voorkomende geboortejaar hier
Hole in ieder geval, volgens mij nog wel meerquote:Op woensdag 18 april 2012 15:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik ben van 88 en ik ben zelf ook gelijk de enige die ik kan verzinnen
Ik nu ook!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik ben van 88 en ik ben zelf ook gelijk de enige die ik kan verzinnen
Oudjesquote:Op woensdag 18 april 2012 15:43 schreef themauster het volgende:
Ik ben van 1987, val ik nu onder de oudjes of de jonkies?
Ligt eraan welke maandquote:Op woensdag 18 april 2012 15:43 schreef themauster het volgende:
Bejaardenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:43 schreef themauster het volgende:
Jonkiequote:Op woensdag 18 april 2012 15:43 schreef themauster het volgende:
Moet nog jarig worden.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ben je al jarig geweest of moet je nog jarig worden?
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Hole in ieder geval, volgens mij nog wel meer
qftquote:Op woensdag 18 april 2012 15:47 schreef CindieY het volgende:
Dit heb ik lang niet gehoordLinkin Park
Grote meidquote:Op woensdag 18 april 2012 15:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik de hele tekst nog
Ontzettend dikke ochtend frank?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:51 schreef Pino112 het volgende:
Frank gaat weer naar 538, aldus Ruud de Wild.
Daar zou ik niet rouwig om zijn, dat vind ik een kwalquote:Op woensdag 18 april 2012 15:51 schreef Pino112 het volgende:
qftquote:Op woensdag 18 april 2012 15:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar zou ik niet rouwig om zijn, dat vind ik een kwal
Ik was er juist aan gewend..quote:Op woensdag 18 april 2012 15:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar zou ik niet rouwig om zijn, dat vind ik een kwal
Goed voor z'n salarisstrookje iig.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:51 schreef Pino112 het volgende:
Jammer!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:51 schreef Pino112 het volgende:
Mag eigenlijk niet mopperen, hoor hem eigenlijk alleen als ik vroeg moet werken, niet zo vaak dusquote:
Je bent mijn kloon, dus je bent er zelf bijquote:
Nee jij bent mijn Kloon want ik was er eerderquote:Op woensdag 18 april 2012 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bent mijn kloon, dus je bent er zelf bij
Knap dat m'n kloon uit 1982 komt en ik zelf uit 1984...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |