Must have!quote:Op donderdag 19 april 2012 09:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je krijgt tenminste sterke pijnstillers = gratis drugs.
Hahaha, sterker nog, ik moet 2 weken op bed blijven liggen en mag 6 weken niks tot weinig doen., dus zal wel langer zijn als 2 á 3 weken.quote:Op donderdag 19 april 2012 07:50 schreef Piger het volgende:
Ik zou me eerder zorgen maken over na de operatie. 2 a 3 dagen lig je daar brakker dan je je ooit hebt gevoeld na een avond flink zuipen.
quote:
Dat noemen ze een katheter, en die kunnen vrouwen ook krijgen overigens, alleen bij vrouwen is die wat makkelijker in te brengen.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:15 schreef Krabs2.0 het volgende:
Wees blij dat je geen jongen bent, in sommige gevallen duwen ze een buis door je plasser heen voor de afvoer van urine.
Klinkt raar, maar eigenlijk is dat gevoel echt fijnquote:Op woensdag 18 april 2012 14:31 schreef sinepedraap het volgende:
Spannend hoor zo'n narcose. Schijnt wel echt een zalig gevoel te zijn.
Sterktequote:Op donderdag 26 april 2012 01:51 schreef snakelady het volgende:
Even een update, ben gisteren geopereerd, de operatie is goed gegaan maar het gat tussen mijn spieren was groter dan ze dachten, ongeveer 10x6cm. Die hebben ze dicht gemaakt en dat is vrij pijnlijk. Het litteken zelf doet niet zo'n pijn. Heb wel nog 2 drains, die gaan er vrijdag uit. Maar lopen enzo lukt nog niet goed, hoop ook dat de pijn snel minder wordt .
dank je.quote:
er is maar een kut reactie weg gehaald en die was bovendien off topic, dus waar heb je het over?quote:Op donderdag 26 april 2012 02:01 schreef zibster het volgende:
Why worden de kutreacties verwijderd, ts had t kunnen weten en anders R&P voor de kusjekroel reacties.
Censuurquote:Op donderdag 26 april 2012 02:01 schreef zibster het volgende:
Why worden de kutreacties verwijderd, ts had t kunnen weten en anders R&P voor de kusjekroel reacties.
Bij mij vroegen ze wat ik later wilde worden, wat ik zou doen als ik 1 miljoen won, etcquote:Op donderdag 26 april 2012 01:58 schreef snakelady het volgende:
De narcose was idd wel prettig, ook wel omdat we aan het geinen waren over in een hangmat op een eiland en toen ik bij kwam uit de narcose zei ik iets van 'en een kokosnoot erbij' ik ging dus nog gewoon verder met mijn verhaaltje :p
quote:Op donderdag 26 april 2012 02:05 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Bij mij vroegen ze wat ik later wilde worden, wat ik zou doen als ik 1 miljoen won, etc. Ik vrolijk vertellen, had niet eens door dat ik een spuit kreeg. Dan voel je zoiets in je keel en dan val je gewoon in slaap. Best vet ergens
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |