Komt vrij veel voor na een zwangerschap, wordt ook wel een diastase genoemd alleen meestal zijn ze niet zo groot en gaan ze vanzelf weer weg.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:53 schreef Nietsch het volgende:
Een buikhernia?Wist niet dat zoiets bestond. Maar sterkte ja.
Je hebt ook gewoon dagopnames met volledige narcose, dan mag je gewoon diezelfde dag weer naar huis.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:54 schreef sinepedraap het volgende:
Moet je trouwens bij elke operatie waar ze narcose hebben toegepast een dag in het ziekenhuis blijven of ligt het er echt aan waar je geopereerd bent en zo?
Je kan er een week ziek van zijn, althans dat ik had ik toen. Maar sommigen zijn ook na 1 dag weer beter.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:54 schreef sinepedraap het volgende:
Moet je trouwens bij elke operatie waar ze narcose hebben toegepast een dag in het ziekenhuis blijven of ligt het er echt aan waar je geopereerd bent en zo?
dank je.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:48 schreef aspirantspierbundel het volgende:
wow mooie curves.
maar als het moet opereren dan moet het
Oke, ik kan me je zenuwen dan best voorstellen, maar misschien valt het straks toch allemaal mee wanneer het achter de rug is. Sterkte!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb dat ook eens gezien, en ik weet dat het zeldzaam is.
Maar net als dat een vleesetende bacterie krijgen zeldzaam is en mijn man dat een paar jaar terug heeft gehad, en een rotsbeeninfectie zeldzaam is en mijn oudste dochter dat heeft gehad, tevens ook een zeldzame bloedstollingsaandoening.
Om de een of andere reden zijn wij vrij gevoelig voor zeldzame aandoeningen lijkt het in dit gezin.
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
nah, vooral pijnlijk..
deze foto is van gisteren, is wel gewoon in mijn avondkledingDo you even lift?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hier zie je het een beetje, niet eens zo heel erg maar het moet natuurlijk ook niet erger worden.
en nadeel is ook dat mijn buikspieren niet meer goed werken en ik die dus niet meer strakgetrained krijg, ik sport vrij veel en blijft een buikje alsof ik net zwanger ben en dat begint te zien, vind ik ook best storend
Maar vooral om mijn rugpijn tegen te gaan dus.Rustig aan.
Ja, dat zal ook wel, en dank je!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:57 schreef Elitaire_Kakker het volgende:
[..]
Oke, ik kan me je zenuwen dan best voorstellen, maar misschien valt het straks toch allemaal mee wanneer het achter de rug is. Sterkte!
quote:
Tja, ik weet dat de standaarden zijn veranderd en tegewoordig maatje 38 al gezien wordt als vadsig, maar dat is niet de reden van de operatiequote:Op woensdag 18 april 2012 15:01 schreef Sant. het volgende:
Ik denk dat TS vadsig is en daarom geopereerd moet worden.
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
nah, vooral pijnlijk..
deze foto is van gisteren, is wel gewoon in mijn avondkledingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hier zie je het een beetje, niet eens zo heel erg maar het moet natuurlijk ook niet erger worden.
en nadeel is ook dat mijn buikspieren niet meer goed werken en ik die dus niet meer strakgetrained krijg, ik sport vrij veel en blijft een buikje alsof ik net zwanger ben en dat begint te zien, vind ik ook best storend
Maar vooral om mijn rugpijn tegen te gaan dus."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Je was te snel met mij quoten, read again!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tja, ik weet dat de standaarden zijn veranderd en tegewoordig maatje 38 al gezien wordt als vadsig, maar dat is niet de reden van de operatie
[..]
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
Die operatie had ik ook eens. Ben nooit meer hetzelfde gebleven.
haha zag het al ja.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:05 schreef Sant. het volgende:
[..]
Je was te snel met mij quoten, read again!
Human-Alien hybridenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:11 schreef G.R.S. het volgende:
Paar jaar geleden werd ik ook geopereerd. Er werd iets in m'n achterwerk gespoten en 10 minuten later viel ik in slaap. Geen grapje! Weet op de dag van vandaag nog steeds niet wat ze hebben gedaan
Commencing Anal Probe, Commencing Anal Probe.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:11 schreef G.R.S. het volgende:
Paar jaar geleden werd ik ook geopereerd. Er werd iets in m'n achterwerk gespoten en 10 minuten later viel ik in slaap. Geen grapje! Weet op de dag van vandaag nog steeds niet wat ze hebben gedaan
Maatje 38, daar kan ik het wel op bukkake hoor.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tja, ik weet dat de standaarden zijn veranderd en tegewoordig maatje 38 al gezien wordt als vadsig, maar dat is niet de reden van de operatie
[..]
Ooit..quote:Op woensdag 18 april 2012 15:18 schreef kingtoppie het volgende:
Dat overkomt mij nou nooit dat er iets in mijn achterwerk gespoten wordt.
thnx, en vast wel!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ooit..
Anyway; succes Snakelady! Komt wel goed!
Jij alleen op mij bukkake? Dat is vreemd....quote:Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Maatje 38, daar kan ik het wel op bukkake hoor.
Ik offer mezelf wel op dan. Voor het team, dit dat.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij alleen op mij bukkake? Dat is vreemd....
Ik krijg in de ochtend al diazepam, ik hoop dat dat voldoende werkt.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:24 schreef hlmllp het volgende:
Als je op die dag zegt dat je wat nerveus bent, dan doen ze voordat je naar de operatietafel gereden wordt wat kalmeringsmiddel in je infuus. Dan kom je daar relaxed aan en zijn ze heel aardig tegen je en krijg je zo een maskertje op waarna je heel snel in slaap valt. Het is allemaal niet zo eng..
Fuck nee. Ik heb ooit onder narcose gemoeten ik heb gejankt alles toen ze dat kut capje op mijn mond dedenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:31 schreef sinepedraap het volgende:
Spannend hoor zo'n narcose. Schijnt wel echt een zalig gevoel te zijn.
Waarom? Ik kreeg overigens via infuus, nu ook weer.quote:Op donderdag 19 april 2012 02:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Fuck nee. Ik heb ooit onder narcose gemoeten ik heb gejankt alles toen ze dat kut capje op mijn mond deden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |