Als je de clip bekijkt let jij nog de tekstquote:Op woensdag 18 april 2012 14:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wanneer ik de clip ervan bekijk kom ik niet verder dan Ai Se Eu Eu Eu Eu Euuuuu... Aaiiii.
Blijft leuk.quote:
Naar mijn mening is intelligentie niet te meten adhv. taal.quote:
Daarom als jij je intelligentie niet kunt communiceren, heeft niemand er wat aan.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Naar mijn mening is intelligentie niet te meten adhv. taal.
Taal is communicatie, is dus wel belangrijk.
Nee. Ik word langzamer dommer. Serieus.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Onnodig om jezelf als dom aan te duiden. Zolang je het vanaf nu correct schrijft is het okay.
Fouten,.
Het is niet alles. Maar wel belangrijk. En aangezien taal mijn sterkste kant was ben ik dus dom.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Intelligentie is niet te meten aan de hand van taalkundige kennis.
Hou op lieverd. Je bent echt niet domquote:Op woensdag 18 april 2012 14:30 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Nee. Ik word langzamer dommer. Serieus.
[..]
Het is niet alles. Maar wel belangrijk. En aangezien taal mijn sterkste kant was ben ik dus dom.
Hij's wel goed.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:34 schreef Triggershot het volgende:
Alice, kan jij als Roemeen dit ook allemaal?
Waarom heb je dat gevoel? Niet het gevoel van dom worden, maar dat het langzaam gebeurt.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:30 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Nee. Ik word langzamer dommer. Serieus.
Eh..Neequote:Op woensdag 18 april 2012 14:34 schreef Triggershot het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:34 schreef Triggershot het volgende:
Weet ik niet. Ik ben steeds vergeetachtiger en sommige dingen die ik eerst wist weet ik niet meer. Heb geen motivatie meer. Geen discipline. Ben ook heel wispelturig. Het gaat van kwaad tot erger.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom heb je dat gevoel? Niet het gevoel van dom worden, maar dat het langzaam gebeurt.
Enig idee waarom? Lijkt me dat je je in een onrustige omgeving bevindt.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:50 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik ben steeds vergeetachtiger en sommige dingen die ij eerst wist weet ik niet meer. Heb geen motivatie meer. Geen discipline. Ben ook heel wispelturig. Het gaat van kwaad tot erger.
Dat zeg ik dus ook steeds. Ze kan er zelf gewoon niet veel aan doen. Maar dat komt nog welquote:Op woensdag 18 april 2012 14:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Enig idee waarom? Lijkt me dat je je in een onrustige omgeving bevindt.
Dat zeker. Vanbinnen ben ik heel onrustig. Ben bang dat het misschien niet meer weg gaat.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Enig idee waarom? Lijkt me dat je je in een onrustige omgeving bevindt.
Wat niet?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:52 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dat zeker. Vanbinnen ben ik heel onrustig. Ben bang dat het misschien niet meer weg gaat.
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:04 schreef Bilge het volgende:
Weinig protest tegen Gül
[ afbeelding ]
http://nos.nl/artikel/363593-weinig-protest-tegen-gul.html
Allahin öküzleri.
Volgens mij zijn sommige sommen nog niet beantwoord?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
Het zijn er een paar:
1 1/2 + 2 1/3
4 3/4 : 1 2/7
2 1/2 x 3/5
1 1/6 - 3/4
Als het zo doorgaat houdt Wilders niemand meer over.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Dus toch nog wat enigszins verstandige mensen in die partij.
Met zulke vijanden heb je geen vrienden meer nodig.quote:
Geen idee. Hoezo?Eet je geen vlees?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die pindasaus bij de smullers, zitten daar dierlijke vetten ofzo in?
Heeel liefquote:Op woensdag 18 april 2012 15:18 schreef Bilge het volgende:
[..]
Volgens mij zijn sommige sommen nog niet beantwoord?
Breuken optellen of aftrekken doe je door de noemers gelijk te maken.
Breuken vermenigvuldigen = noemers vermenigvuldigen met noemers, tellers met tellers.
Breuken delen = vermenigvuldigen met het omgekeerde.
1 1/2 + 2 1/3 = 1 3/6 + 2 2/6 = 3 5/6
4 3/4 : 1 2/7 = 19/4 : 9/7 = (19 x 7) : (4x9) = 133/36. (133 is ondeelbaar)
2 1/2 x 3/5 = 5/2 x 3/5 = 15/10 = 3/2
1 1/6 -3/4 = 7/6 -3/4 = 28/24 - 18/24 = 10/24 = 5/12.
Nee maar ik wil wel graag weten wat er in m'n vreten zit ivm geloof >=))quote:Op woensdag 18 april 2012 15:28 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Geen idee. Hoezo?Eet je geen vlees?
Ok, ga maar terug naar msnk.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:48 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Eh..Nee. Ben redelijk lenig maar niet zo lenig.
Er staat niets op de site, misschien kan je ze bellen ofzo.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die pindasaus bij de smullers, zitten daar dierlijke vetten ofzo in?
Geeft niet. Het ging mij er meer om dat ik kon patsen met mijn onmeetbare wijsheid.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Heeel liefmaar mn docent heef het al uitgelegd en vind het nu simpel
Ik denk het niet. Ze gebruiken Remia saté saus. Wel vis denk ik. Maar er zit waarschijnlijk geen varken in.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee maar ik wil wel graag weten wat er in m'n vreten zit ivm geloof >=))
Daar was ik ook al. Moet jij je opblaaspop geen aandacht gevenquote:
Zijn zulke dingen wel halal?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:42 schreef Bilge het volgende:
[..]
Azrail heeft een handige website opgericht.
Why not?quote:
Ik, tot zondag 06 mei 2085.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:59 schreef AliceWonder het volgende:
Wie moet me dan gezelschap houden die laatste 20 jaar.
Ahwww... ok.quote:
Duhquote:Op woensdag 18 april 2012 16:05 schreef Bilge het volgende:
Als MSNK een grote erfenis nalaat wil ik het ook wel doen.
Zou ik niet op rekenenquote:Op woensdag 18 april 2012 16:05 schreef Bilge het volgende:
Als MSNK een grote erfenis nalaat wil ik het ook wel doen.
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:05 schreef msnk het volgende:
Maak je geen zorgen lieverd. Ik ga niet dood. Beloofd
68quote:Op woensdag 18 april 2012 16:07 schreef Bilge het volgende:
[..]
Een gerimpelde heks van 65? Nee dank je.
Je moeder heet ook Alice?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:07 schreef Bilge het volgende:
[..]
Een gerimpelde heks van 65? Nee dank je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Nóg erger.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:08 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
68. Maak je geen zorgen jou zou ik toch niet willen. Pics van jou. Om te beoordelen of jij zo knap bent.
Turken betrekken moeders bij een discussie wanneer ze gekwetst zijn. Jij dacht werkelijk dat je vriendin er op 65 + leeftijd beeldig uit blijft zien ?quote:
Ik weet je achternaam nu. Even alle info bij elkaar sprokkelen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:49 schreef Bilge het volgende:
[..]
Why not?
Bilge Kağan zal volgens onze fictieve berekening overlijden op dinsdag 20 juli 2065 op de leeftijd van 78 jaar![]()
Stuur je wel een bloemetje dua, als jij dan nog leeft ?
Oke dan.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:16 schreef Bilge het volgende:
[..]
Nóg erger.
Ik heb eerder uitgelegd dat ik principieel tegen foto's op het internet ben.
[..]
Turken betrekken moeders bij een discussie wanneer ze gekwetst zijn. Jij dacht werkelijk dat je vriendin er op 65 + leeftijd beeldig uit blijft zien ?
Denken? Ik weet dat gewoonquote:Op woensdag 18 april 2012 16:16 schreef Bilge het volgende:
[..]
Turken betrekken moeders bij een discussie wanneer ze gekwetst zijn. Jij dacht werkelijk dat je vriendin er op 65 + leeftijd beeldig uit blijft zien ?
Je valt zeker op gilfs?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Denken? Ik weet dat gewoon
Maar al vergaat haar schoonheid, dat maakt haar nog geen heks hè
Gast.quote:
Werk jij bij de MIT ofzo?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet je achternaam nu. Even alle info bij elkaar sprokkelen.
zarGon houdt alles bij. Je bent niet meer veilig.quote:
Niet zo happenquote:Op woensdag 18 april 2012 16:19 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Gast.Overdrijf niet zo. Ik leef dan toch niet meer. Ik ga toch dood nadat ik 50 ben geworden.
Doe ik niet. Oke ik stop.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:55 schreef Bilge het volgende:
[..]
Megalomaan - check
Machtswellusteling - check
Gewelddadig - check
Achterdochtig - check
U bent de perfecte kandidaat om een van onze vrijgekomen posities in het Midden-Oosten op te vullen!
http://tinypic.com/r/otezk1/5.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:20 schreef msnk het volgende:
zG, spreek dit 's hardop en upload het op Tinypic"Zetmeelnatriumoctenylsuccinaat"
quote:
Ik kon het beter.quote:
Nou?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:32 schreef SwaPore het volgende:
Je maakt het uit met je ex en zij zegt dat ze haar hele familie achter je aan zal sturen. Haar broers, neven, ooms en vader.
Zouden jullie om je schouders kijken of valt het wel mee?
Niet slecht, niet slechtquote:
Sorry, gaat niet. Ben nu op school en ga over 10 minuten naar werk. Maar ik laat het morgen wel horen ok?quote:
Erkek sözü mü?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:31 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Sorry, gaat niet. Ben nu op school en ga over 10 minuten naar werk. Maar ik laat het morgen wel horen ok?
Hay ben bunların zetmeelnatriumoctenylsuccinaata koyayım.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:04 schreef Bilge het volgende:
Weinig protest tegen Gül
[ afbeelding ]
http://nos.nl/artikel/363593-weinig-protest-tegen-gul.html
Allahin öküzleri.
Nieuwe? Welke versie heb jij dan? Wat is er anders aan?quote:
http://webwereld.nl/nieuw(...)me-voor-android.htmlquote:Op woensdag 18 april 2012 16:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nieuwe? Welke versie heb jij dan? Wat is er anders aan?
Excuses van mijn kruisverhoren. Werkgewoonte.
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://webwereld.nl/nieuw(...)me-voor-android.html
Aightquote:Op woensdag 18 april 2012 16:47 schreef zarGon het volgende:
[..].
https://play.google.com/s(...)bmRyb2lkLmNocm9tZSJd..
Nee, nog niet geprobeerd!.
Yay, eindelijk een browser die updates krijgt..
Straks maar eens proberen, je hoort me er nog over..
Dankje, wordt vanavond 8 uur bezorgdquote:Op woensdag 18 april 2012 16:47 schreef zarGon het volgende:
Have fun met je One x trouwens! [ afbeelding ].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |