Ik, tot zondag 06 mei 2085.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:59 schreef AliceWonder het volgende:
Wie moet me dan gezelschap houden die laatste 20 jaar.
Ahwww... ok.quote:
Duhquote:Op woensdag 18 april 2012 16:05 schreef Bilge het volgende:
Als MSNK een grote erfenis nalaat wil ik het ook wel doen.
Zou ik niet op rekenenquote:Op woensdag 18 april 2012 16:05 schreef Bilge het volgende:
Als MSNK een grote erfenis nalaat wil ik het ook wel doen.
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:05 schreef msnk het volgende:
Maak je geen zorgen lieverd. Ik ga niet dood. Beloofd
68quote:Op woensdag 18 april 2012 16:07 schreef Bilge het volgende:
[..]
Een gerimpelde heks van 65? Nee dank je.
Je moeder heet ook Alice?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:07 schreef Bilge het volgende:
[..]
Een gerimpelde heks van 65? Nee dank je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Nóg erger.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:08 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
68. Maak je geen zorgen jou zou ik toch niet willen. Pics van jou. Om te beoordelen of jij zo knap bent.
Turken betrekken moeders bij een discussie wanneer ze gekwetst zijn. Jij dacht werkelijk dat je vriendin er op 65 + leeftijd beeldig uit blijft zien ?quote:
Ik weet je achternaam nu. Even alle info bij elkaar sprokkelen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:49 schreef Bilge het volgende:
[..]
Why not?
Bilge Kağan zal volgens onze fictieve berekening overlijden op dinsdag 20 juli 2065 op de leeftijd van 78 jaar![]()
Stuur je wel een bloemetje dua, als jij dan nog leeft ?
Oke dan.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:16 schreef Bilge het volgende:
[..]
Nóg erger.
Ik heb eerder uitgelegd dat ik principieel tegen foto's op het internet ben.
[..]
Turken betrekken moeders bij een discussie wanneer ze gekwetst zijn. Jij dacht werkelijk dat je vriendin er op 65 + leeftijd beeldig uit blijft zien ?
Denken? Ik weet dat gewoonquote:Op woensdag 18 april 2012 16:16 schreef Bilge het volgende:
[..]
Turken betrekken moeders bij een discussie wanneer ze gekwetst zijn. Jij dacht werkelijk dat je vriendin er op 65 + leeftijd beeldig uit blijft zien ?
Je valt zeker op gilfs?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Denken? Ik weet dat gewoon
Maar al vergaat haar schoonheid, dat maakt haar nog geen heks hè
Gast.quote:
Werk jij bij de MIT ofzo?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet je achternaam nu. Even alle info bij elkaar sprokkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |