Waarom kun jij dat stellen dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
DUS kun je stellen dat de stand op de ranglijst NIETS te maken heeft met de ONDERLINGE kwaliteitvergelijking tussen TWEE spelers.
En DUS kan ik stellen dat Clasie beter is dan Anita, ONDANKS de stand op de ranglijst. En dat Ahmadi de beste middenvelder van Nederland is, ONDANKS de stand van Feijenoord op de ranglijst. Want het is niet DIE ENE SPELER die verantwoordelijk is voor de stand ,maar het collectief.
Als jullie gewoon eerlijk zijn zouden jullie toegeven dat jullie Ahmadi op het middenveld ECHT wel zouden zien zitten.
Armenteros? Wtf man.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu nog Narsingh en Armenteros halen en ik ben tevreden
Ja dat hebben we ook wel door. Je bent al de hele tijd aan het trollenquote:Op woensdag 18 april 2012 17:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Het was een grap jongensJezus. Moet ik nou alles uitleggen.
jij praat zo vaak onzin, weten wij veel.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het was een grap jongensJezus. Moet ik nou alles uitleggen.
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:46 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Ja dat hebben we ook wel door. Je bent al de hele tijd aan het trollen
Je mag hem hebben. Hij is alleen niet beter dan Ebecilio, dat kan ik wel stellen.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is een goede hoor. Zou ik graag bij Feijenoord zien
Het is ook gewoon een troll die geen snars toevoegt. Negeren die hap dusquote:Op woensdag 18 april 2012 17:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]PSV'ert qua gedrag ben jij. Ik ben gewoon doodserieus aan het discussiëren.
Jij bent zeker 14 en hebt alleen middelmaat meegemaakt?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker alleen naar Ajax?
Analyse op basis van de wedstrijden en zien wat de voetballers in de eredivisie doen. Dat jij genoeg hebt aan een teletekst pagina moet jij weten.quote:
Ik ben gewoon serieus aan het discusserenquote:Op woensdag 18 april 2012 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een troll die geen snars toevoegt. Negeren die hap dus
Nee dat ben je niet als je met zulke onzin aankomt.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:47 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Ik ben gewoon serieus aan het discusseren
Met een vleugje trollensoep met daarin een snufje cocaïnequote:Op woensdag 18 april 2012 17:47 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Ik ben gewoon serieus aan het discusseren
Note: de hele eredivisie is middelmaat. Ajax is middelmaat. Feijenoord is middelmaat. Alles en iedereen in de eredivisie is middelmaat.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij bent zeker 14 en hebt alleen middelmaat meegemaakt?
Ik kom hier toch al een tijdje hoor, en durf te stellen dat ik vaker in de ArenA ben geweest dan jij in de kuip.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Analyse op basis van de wedstrijden en zien wat de voetballers in de eredivisie doen. Dat jij genoeg hebt aan een teletekst pagina moet jij weten.
Serieus wat is het met al die Ajacieden met grote bekken hier die nooit hier rondlopen zoals dit figuur?
Ja, Chivu, Sneijder, Van der vaart, Ibra, litmanen etc waren allemaal middelmaat, en dat niet zo lang gele.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Note: de hele eredivisie is middelmaat. Ajax is middelmaat. Feijenoord is middelmaat. Alles en iedereen in de eredivisie is middelmaat.
En zo'n jongen kan bij een topclub goed renderen hoor.
Ik durf met tegen zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid te stellen dat - als we gaan kijken naar aantal TE BEZOEKEN wedstrijden in mijn leven versus aantal BEZOCHTE - ik je de pan uit rock.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:49 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik kom hier toch al een tijdje hoor, en durf te stellen dat ik vaker in de ArenA ben geweest dan jij in de kuip.
Je wilt toekomstige wedstrijden gaan vergelijken? Dan zullen we ook rekening moeten houden met gezondheid en opleidingsniveau, en ik vrees dat ik je daar de pan uit rock.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik durf met tegen zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid te stellen dat - als we gaan kijken naar aantal TE BEZOEKEN wedstrijden in mijn leven versus aantal BEZOCHTE - ik je de pan uit rock.
Sinds mijn 13e in De Kuip 10 jaar lang vrijwel alles onafgebroken meegemaakt. Alleen dit jaar 4 wedstrijden gemist.
4 Wedstrijden gemist?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik durf met tegen zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid te stellen dat - als we gaan kijken naar aantal TE BEZOEKEN wedstrijden in mijn leven versus aantal BEZOCHTE - ik je de pan uit rock.
Sinds mijn 13e in De Kuip 10 jaar lang vrijwel alles onafgebroken meegemaakt. Alleen dit jaar 4 wedstrijden gemist.
Percentueel ben ik een eindbaas en moet je dus gewoon je muil houden.
Heeft wel een Ajax uitstraling.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:50 schreef Tyron het volgende:
Nou Schone heeft getekend.
[ afbeelding ]
Wel nog een Deen erbij natuurlijk.
Denen
minimaal 6 jaar geleden toch welquote:Op woensdag 18 april 2012 17:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, Chivu, Sneijder, Van der vaart, Ibra, litmanen etc waren allemaal middelmaat, en dat niet zo lang gele.
Daar ging het toch ook om? Ajacied422 is 14, en vind armenteros ajax-waardig. Ik niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:53 schreef vincerusso het volgende:
[..]
minimaal 6 jaar geleden toch wel
Jij hebt een mening ja. Dat is de conclusie uit deze reactie die je post. Meningen verschillenquote:Op woensdag 18 april 2012 17:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daar ging het toch ook om? Ajacied422 is 14, en vind armenteros ajax-waardig. Ik niet.
suarezquote:Op woensdag 18 april 2012 17:53 schreef vincerusso het volgende:
[..]
minimaal 6 jaar geleden toch wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |