Als ie steeds pingels mist is ie niet zo goed toch?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heeft er geen reet mee te maken, er zijn afspraken wie de penalties neemt.
1. Guidetti
2 Cisse
3 Clasie
Makkelijk toch?
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Clasie heeft 2 weken een dip gehad maar DUIDELIJK Clasie > Anita.
[..]
Waarom zit Siggy niet bij de internationale top en wordt aan Guidetti getrokken aan alle kanten? Duidelijk Guidetti die beter is. Zou er in een goed-Ajax 40 inleggen.
[..]
Absoluut wel.
[..]
Je moet duidelijk vaker wedstrijdjes van Feijenoord kijken.
Hoe verklaren jullie dat AHmadi, Clasie en Guidetti in het gilette pro klassement staan op 2(guidetti), 3(ahmadi) en 5(clasie), en Anita nergens te bekennen is?
Kijk vriend, over de kwaliteiten van de spelers onderling vergeleken kan je debatteren. Maar jouw onzinopmerking dat onze hele selectie bagger is, slaat natuurlijk als een tang op een varken.
Ruudje vormer, de nieuwe gullit bij feyenoord toch?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:37 schreef gniffie het volgende:
[..]
Het GPK als graadmeter gebruiken voor de kwaliteiten van een speler. Brama had dat ding toch vorig jaar gewonnen?
... Guidetti heeft geen een pingel gemist.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:37 schreef TJV het volgende:
[..]
Als ie steeds pingels mist is ie niet zo goed toch?
Daarom laten die kneuzen het ook altijd zien tegen een Ajax en of PSV.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:37 schreef Helpmefok het volgende:
Kijk Boerrigter zal ik absoluut niet ontzeggen dat hij bepaalde kwaliteiten heeft (zeker in vergelijking met de kneuzen die bij ons op RV en LV lopen). Maar die jochies bij Heerenveen zijn even een klasse 20 beter.
Eenschquote:Op woensdag 18 april 2012 17:37 schreef Helpmefok het volgende:
Kijk Boerrigter zal ik absoluut niet ontzeggen dat hij bepaalde kwaliteiten heeft (zeker in vergelijking met de kneuzen die bij ons op RV en LV lopen). Maar die jochies bij Heerenveen zijn even een klasse 20 beter.
True, maar wees maar eerlijk dat Feijenoord weldegelijk bepaalde kwaliteiten heeft in het elftal, en niet "met alle respect: jullie hele selectiequote:Op woensdag 18 april 2012 17:37 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Jij bent overtuigt van jouw gelijk, ik van de mijne.
Wat lul je dan over pingels?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... Guidetti heeft geen een pingel gemist.
Anita speelt momenteel beter dan Clasie, siggy is het hele seizoen geblesseerd geweest dus daar kan je sowieso niks over zeggen. En het gilette pro klassementquote:Op woensdag 18 april 2012 17:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Waarom zit Siggy niet bij de internationale top en wordt aan Guidetti getrokken aan alle kanten? Duidelijk Guidetti die beter is. Zou er in een goed-Ajax 40 inleggen.
[..]
Absoluut wel.
[..]
Hoe verklaren jullie dat AHmadi, Clasie en Guidetti in het gilette pro klassement staan op 2(guidetti), 3(ahmadi) en 5(clasie), en Anita nergens te bekennen is?
Kijk vriend, over de kwaliteiten van de spelers onderling vergeleken kan je debatteren. Maar jouw onzinopmerking dat onze hele selectie bagger is, slaat natuurlijk als een tang op een varken.
Ik gaf die reactie, omdat jij uit het niets kwam met "Met alle respect, Boerrigterquote:Op woensdag 18 april 2012 17:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
True, maar wees maar eerlijk dat Feijenoord weldegelijk bepaalde kwaliteiten heeft in het elftal, en niet "met alle respect: jullie hele selectie" Wat gewoon nergens over gaat.
Ik wil het nog wel zien zonder Guidetti en Bakkal, en met Koeman die er geen reet van bakt(zoals altijd na een seizoen).quote:Op woensdag 18 april 2012 17:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
True, maar wees maar eerlijk dat Feijenoord weldegelijk bepaalde kwaliteiten heeft in het elftal, en niet "met alle respect: jullie hele selectie" Wat gewoon nergens over gaat.
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarom laten die kneuzen het ook altijd zien tegen een Ajax en of PSV.__!
Ik dacht dat je dat bedoelde met 'ballen opeisen'. Waarom deed heel "Ajax B' dat niet dan ten tijde van het begin van het seizoen?quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:37 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Jij bent overtuigt van jouw gelijk, ik van de mijne.
Sukkels.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
[..]
Absoluut wel.
[..]
Dus gewoon een trolletje. Ik was serieus over Boerrigter.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik gaf die reactie, omdat jij uit het niets kwam met "Met alle respect, Boerrigter!".
Cissé: NEE. De rest: LAAT MAAR KOMENquote:Op woensdag 18 april 2012 17:40 schreef Typisch het volgende:
Ik zou Boerrigter graag inruilen voor Cabral, Schaken én Cissé.
Sorry, ik bedoelde met kneuzen de heerenveen spelers.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Schaken / Cabral / Cissé scoorden niet tegen Ajax hoor. En Schaken uit ENORME mazzel tegen PSV, door een blunder van de keeper.
Dus je praat weer eens onzin.
Ik was ook serieus over Feyenoord. Als Ajax niet in de slechtste vorm ooit was hadden jullie nooit gewonnen man.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dus gewoon een trolletje. Ik was serieus over Boerrigter.
O wacht je had het over die gasten van Heerenveen.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarom laten die kneuzen het ook altijd zien tegen een Ajax en of PSV.__!
Ja als wij Messi hadden stonden we ook op 90 punten, zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat bedoelde met 'ballen opeisen'. Waarom deed heel "Ajax B' dat niet dan ten tijde van het begin van het seizoen?
Ik zeg toch: Schaken en Cabral zijn mongolen, ZIJ zijn de voornaamste reden dat Feijenoord nu niet op de eerste plek staat. Hadden we de LV en RV van Heerenveen gehad was Feijenoord nu al met 2 vingers in de neus kampioen geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |