Als ie steeds pingels mist is ie niet zo goed toch?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heeft er geen reet mee te maken, er zijn afspraken wie de penalties neemt.
1. Guidetti
2 Cisse
3 Clasie
Makkelijk toch?
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Clasie heeft 2 weken een dip gehad maar DUIDELIJK Clasie > Anita.
[..]
Waarom zit Siggy niet bij de internationale top en wordt aan Guidetti getrokken aan alle kanten? Duidelijk Guidetti die beter is. Zou er in een goed-Ajax 40 inleggen.
[..]
Absoluut wel.
[..]
Je moet duidelijk vaker wedstrijdjes van Feijenoord kijken.
Hoe verklaren jullie dat AHmadi, Clasie en Guidetti in het gilette pro klassement staan op 2(guidetti), 3(ahmadi) en 5(clasie), en Anita nergens te bekennen is?
Kijk vriend, over de kwaliteiten van de spelers onderling vergeleken kan je debatteren. Maar jouw onzinopmerking dat onze hele selectie bagger is, slaat natuurlijk als een tang op een varken.
Ruudje vormer, de nieuwe gullit bij feyenoord toch?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:37 schreef gniffie het volgende:
[..]
Het GPK als graadmeter gebruiken voor de kwaliteiten van een speler. Brama had dat ding toch vorig jaar gewonnen?
... Guidetti heeft geen een pingel gemist.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:37 schreef TJV het volgende:
[..]
Als ie steeds pingels mist is ie niet zo goed toch?
Daarom laten die kneuzen het ook altijd zien tegen een Ajax en of PSV.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:37 schreef Helpmefok het volgende:
Kijk Boerrigter zal ik absoluut niet ontzeggen dat hij bepaalde kwaliteiten heeft (zeker in vergelijking met de kneuzen die bij ons op RV en LV lopen). Maar die jochies bij Heerenveen zijn even een klasse 20 beter.
Eenschquote:Op woensdag 18 april 2012 17:37 schreef Helpmefok het volgende:
Kijk Boerrigter zal ik absoluut niet ontzeggen dat hij bepaalde kwaliteiten heeft (zeker in vergelijking met de kneuzen die bij ons op RV en LV lopen). Maar die jochies bij Heerenveen zijn even een klasse 20 beter.
True, maar wees maar eerlijk dat Feijenoord weldegelijk bepaalde kwaliteiten heeft in het elftal, en niet "met alle respect: jullie hele selectiequote:Op woensdag 18 april 2012 17:37 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Jij bent overtuigt van jouw gelijk, ik van de mijne.
Wat lul je dan over pingels?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... Guidetti heeft geen een pingel gemist.
Anita speelt momenteel beter dan Clasie, siggy is het hele seizoen geblesseerd geweest dus daar kan je sowieso niks over zeggen. En het gilette pro klassementquote:Op woensdag 18 april 2012 17:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Waarom zit Siggy niet bij de internationale top en wordt aan Guidetti getrokken aan alle kanten? Duidelijk Guidetti die beter is. Zou er in een goed-Ajax 40 inleggen.
[..]
Absoluut wel.
[..]
Hoe verklaren jullie dat AHmadi, Clasie en Guidetti in het gilette pro klassement staan op 2(guidetti), 3(ahmadi) en 5(clasie), en Anita nergens te bekennen is?
Kijk vriend, over de kwaliteiten van de spelers onderling vergeleken kan je debatteren. Maar jouw onzinopmerking dat onze hele selectie bagger is, slaat natuurlijk als een tang op een varken.
Ik gaf die reactie, omdat jij uit het niets kwam met "Met alle respect, Boerrigterquote:Op woensdag 18 april 2012 17:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
True, maar wees maar eerlijk dat Feijenoord weldegelijk bepaalde kwaliteiten heeft in het elftal, en niet "met alle respect: jullie hele selectie" Wat gewoon nergens over gaat.
Ik wil het nog wel zien zonder Guidetti en Bakkal, en met Koeman die er geen reet van bakt(zoals altijd na een seizoen).quote:Op woensdag 18 april 2012 17:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
True, maar wees maar eerlijk dat Feijenoord weldegelijk bepaalde kwaliteiten heeft in het elftal, en niet "met alle respect: jullie hele selectie" Wat gewoon nergens over gaat.
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarom laten die kneuzen het ook altijd zien tegen een Ajax en of PSV.__!
Ik dacht dat je dat bedoelde met 'ballen opeisen'. Waarom deed heel "Ajax B' dat niet dan ten tijde van het begin van het seizoen?quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:37 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Jij bent overtuigt van jouw gelijk, ik van de mijne.
Sukkels.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
[..]
Absoluut wel.
[..]
Dus gewoon een trolletje. Ik was serieus over Boerrigter.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik gaf die reactie, omdat jij uit het niets kwam met "Met alle respect, Boerrigter!".
Cissé: NEE. De rest: LAAT MAAR KOMENquote:Op woensdag 18 april 2012 17:40 schreef Typisch het volgende:
Ik zou Boerrigter graag inruilen voor Cabral, Schaken én Cissé.
Sorry, ik bedoelde met kneuzen de heerenveen spelers.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Schaken / Cabral / Cissé scoorden niet tegen Ajax hoor. En Schaken uit ENORME mazzel tegen PSV, door een blunder van de keeper.
Dus je praat weer eens onzin.
Ik was ook serieus over Feyenoord. Als Ajax niet in de slechtste vorm ooit was hadden jullie nooit gewonnen man.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dus gewoon een trolletje. Ik was serieus over Boerrigter.
O wacht je had het over die gasten van Heerenveen.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarom laten die kneuzen het ook altijd zien tegen een Ajax en of PSV.__!
Ja als wij Messi hadden stonden we ook op 90 punten, zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat bedoelde met 'ballen opeisen'. Waarom deed heel "Ajax B' dat niet dan ten tijde van het begin van het seizoen?
Ik zeg toch: Schaken en Cabral zijn mongolen, ZIJ zijn de voornaamste reden dat Feijenoord nu niet op de eerste plek staat. Hadden we de LV en RV van Heerenveen gehad was Feijenoord nu al met 2 vingers in de neus kampioen geweest.
Haten op Kums en Djuricicquote:Op woensdag 18 april 2012 17:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O wacht je had het over die gasten van Heerenveen.
Ik denk dat dat eerder ligt aan de rest van het team van Heerenveen. Zet die twee in het team van Ajax en ook tegen Feijenoord, PSV en Twente assisten ze aan de lopende band.
Daar kan je geen uitspraken over doen. Feijenoord heeft regelmatig een gelijkspel gehouden in De Kuip met de matigste elftallen EVAR. Het is niet onaannemelijk dat een "sterk" Ajax alsnog in De Kuip verloren had.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik was ook serieus over Feyenoord. Als Ajax niet in de slechtste vorm ooit was hadden jullie nooit gewonnen man.
Ik heb liever Boerrigter dan Assaidi. En Narsingh is ook nog maar de vraag of hij binnen Ajax beter zou presteren, alhoewel ik wel vertrouwen in hem heb.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O wacht je had het over die gasten van Heerenveen.
Ik denk dat dat eerder ligt aan de rest van het team van Heerenveen. Zet die twee in het team van Ajax en ook tegen Feijenoord, PSV en Twente assisten ze aan de lopende band.
Dan krijgen ze die terug!quote:Op woensdag 18 april 2012 17:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Terecht. De tijd dat Ajax spelers kreeg voor 3 ton is over. Zie Sulejmani, het konijn....
Als je tante een lul had was ze je oom geweest, niet je broer.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar kan je geen uitspraken over doen. Feijenoord heeft regelmatig een gelijkspel gehouden in De Kuip met de matigste elftallen EVAR. Het is niet onaannemelijk dat een "sterk" Ajax alsnog in De Kuip verloren had.
Maar dat is allemaal Als. Als. Als. Als m'n tante een lul had was ze m'n broer geweest.
ALs je tante een lul had, was het je oom.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar kan je geen uitspraken over doen. Feijenoord heeft regelmatig een gelijkspel gehouden in De Kuip met de matigste elftallen EVAR. Het is niet onaannemelijk dat een "sterk" Ajax alsnog in De Kuip verloren had.
Maar dat is allemaal Als. Als. Als. Als m'n tante een lul had was ze m'n broer geweest.
Nee je oom.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wil wel zeggen dat je SIGGY < Guidetti nog nergens op slaat.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit klopt nietquote:Op woensdag 18 april 2012 17:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
DUS kun je stellen dat de stand op de ranglijst NIETS te maken heeft met de ONDERLINGE kwaliteitvergelijking tussen TWEE spelers.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:43 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja als wij Messi hadden stonden we ook op 90 punten, zo lust ik er nog wel een paar.
We moeten sowieso nog een ervaren verdediger. Wie wou je anders centraal zetten, Blind?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu nog Narsingh en Armenteros halen en ik ben tevreden
Dat klopt niet helemaalquote:Op woensdag 18 april 2012 17:43 schreef Helpmefok het volgende:
Doofquote:Op woensdag 18 april 2012 17:45 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
We moeten sowieso nog een ervaren verdediger. Wie wou je anders centraal zetten, Blind?
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als je tante een lul had was ze je oom geweest, niet je broer.
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALs je tante een lul had, was het je oom.
quote:
quote:
Het was een grap jongensquote:
Waarom kun jij dat stellen dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
DUS kun je stellen dat de stand op de ranglijst NIETS te maken heeft met de ONDERLINGE kwaliteitvergelijking tussen TWEE spelers.
En DUS kan ik stellen dat Clasie beter is dan Anita, ONDANKS de stand op de ranglijst. En dat Ahmadi de beste middenvelder van Nederland is, ONDANKS de stand van Feijenoord op de ranglijst. Want het is niet DIE ENE SPELER die verantwoordelijk is voor de stand ,maar het collectief.
Als jullie gewoon eerlijk zijn zouden jullie toegeven dat jullie Ahmadi op het middenveld ECHT wel zouden zien zitten.
Armenteros? Wtf man.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu nog Narsingh en Armenteros halen en ik ben tevreden
Ja dat hebben we ook wel door. Je bent al de hele tijd aan het trollenquote:Op woensdag 18 april 2012 17:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Het was een grap jongensJezus. Moet ik nou alles uitleggen.
jij praat zo vaak onzin, weten wij veel.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het was een grap jongensJezus. Moet ik nou alles uitleggen.
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:46 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Ja dat hebben we ook wel door. Je bent al de hele tijd aan het trollen
Je mag hem hebben. Hij is alleen niet beter dan Ebecilio, dat kan ik wel stellen.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is een goede hoor. Zou ik graag bij Feijenoord zien
Het is ook gewoon een troll die geen snars toevoegt. Negeren die hap dusquote:Op woensdag 18 april 2012 17:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]PSV'ert qua gedrag ben jij. Ik ben gewoon doodserieus aan het discussiëren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |