Als gratis wisselspeler prima. Lopen wel meer middelmaat spelers rond, je kan niet allemaal zo'n bank hebben als Realquote:Op woensdag 18 april 2012 16:36 schreef tja77 het volgende:
Gefeliciteerd met middelmaat, niet meer en niet minder.
Finale EL kan ook wel.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:37 schreef Smoofie het volgende:
Schone, gewoon opstellen tegen een wedstrijd tegen RKC ofzo na CL.
Wij betalen er tenminste geen 5 miljoen voorquote:Op woensdag 18 april 2012 16:36 schreef tja77 het volgende:
We gaan het zien, wie weet trekt hij zich op aan het niveauquote:Op woensdag 18 april 2012 16:36 schreef tja77 het volgende:
quote:Ajax heeft overeenstemming bereikt met Lasse Schöne. De transfervrije speler tekent in Amsterdam een contract van drie seizoenen, tot 2015. De aanvallende middenvelder is afkomstig van NEC.
In Denemarken speelde Schöne (25) in de jeugd van Lyngby IF. Op 16-jarige leeftijd verhuisde hij naar Nederland om bij sc Heerenveen te gaan spelen. Daarna was hij actief voor De Graafschap en NEC Nijmegen. Schöne kwam tot nu toe achtmaal uit voor de Deense nationale ploeg.
Met tien treffers is Schöne dit seizoen topscorer van NEC.
Dat is echt een voordeel. Als je een beetje een goede bank hebt dat je zulke spelers op kan stellen na een Europees duelquote:Op woensdag 18 april 2012 16:37 schreef Smoofie het volgende:
Schone, gewoon opstellen tegen een wedstrijd tegen RKC ofzo na CL.
Verbaast me toch wel, niet dat hij niet naar Feyenoord gaat maar dat hij niet naar Schalke gaat, hij wilde graag naar Ajax schijntquote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
Wat zitten al die Ajacieden nou te katten?. Schöne wordt komend jaar jullie beste speler. Quote hem maar ergens december 2012.
en tekengeld en mooie bonus voor de zaakwaarnemer. Nog steeds niet zo duur, maar ik ben er niet kapot van.quote:
Denken dat verstandige mensen zoals denen een zaakwaarnemer heeft a la raiolaquote:Op woensdag 18 april 2012 16:41 schreef Adames het volgende:
[..]
en tekengeld en mooie bonus voor de zaakwaarnemer. Nog steeds niet zo duur, maar ik ben er niet kapot van.
Het zou leuk zijn, maar dan moet hij op de plek van Eriksen. En die moet sowieso basis, alleen al vanwege de transfer die hij moet maken.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
Wat zitten al die Ajacieden nou te katten?. Schöne wordt komend jaar jullie beste speler. Quote hem maar ergens december 2012.
Dat doen Lodeiro en Aissati ook en die zijn lijkt mij een stuk duurder.quote:
Lijkt mij van wel, dat is de beste speler van Nederland.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:42 schreef S0nic het volgende:
Betekent dit dat de optie op Lodeiro niet gelicht gaat worden?
Ja, en Anita was de slechtste of niet?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lijkt mij van wel, dat is de beste speler van Nederland.
23.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:43 schreef tja77 het volgende:
Iemand die al jarenlang 1 van de grijze muizen is van een middelmatige ploeg als NEC. Ik noem het geen versterking. Gast is 25 ofzo, en zit vrijwel geen rek meer in.
Maar zoals ik al zei, gefeliciteerd ermee
Op LB was anita zeker de slechtstequote:Op woensdag 18 april 2012 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, en Anita was de slechtste of niet?![]()
Smoofie toch...
Ok , doeiquote:Op woensdag 18 april 2012 16:43 schreef tja77 het volgende:
Iemand die al jarenlang 1 van de grijze muizen is van een middelmatige ploeg als NEC. Ik noem het geen versterking. Gast is 25 ofzo, en zit vrijwel geen rek meer in.
Maar zoals ik al zei, gefeliciteerd ermee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |