abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 april 2012 @ 13:01:31 #1
8369 speknek
Another day another slay
pi_110480361
Sommige chanante dingen van je tienerjaren blijven in je hoofd gegrift. Ik was zestien, zat beneden op de bank TMF te kijken terwijl m'n ouders ergens anders in de woonkamer waren, en Britney Spears' videoclip Hit Me Baby One More Time kwam voor het eerst op tv. Het lichte gekreun, het schooluniformpje, de bambi-ogen, ik had niet lang nodig om uit te roepen "die is niet gekozen voor d'r zangkunsten!". Dat was alleen voor de buhne (m'n ouders) want tegelijkertijd zat ik met enig schaamrood op de kaken, en zonder met m'n ogen te knipperen, de hele clip gebiologeerd te volgen. Britney Spears werd wat beroemder en met m'n beste maat had ik het erover, lekker wijf man, in alle gaatjes dit dat, tot hij een paar dagen met enige gene toegaf dat hij het album had gekocht.

"Ik snap er niks van man, ik heb gewoon een cd gekocht alleen voor de cover en de inlay, wat een geldverspilling". Nou was dit de tijd dat de eerste cd-branders in zwang begonnen te raken en iedereen bezig was zelf cd'tjes te branden en alles te kopieren dat los en vast zat. Zo vroeg ik aan mijn vriend of ik het album even mocht lenen om de inlay in te scannen voor mezelf en de cd te kopieren 'voor mijn kleine nichtje'.

Het was bro-code. We wisten allebei heel goed hoe het zat. Na jarenlang de kansloze bakvissen van de basis en middelbare school uitgelachen te hebben om achtereenvolgens NKOTB, Backstreet Boys en NSYNC, en alle bijbehorende sneuheid, was ik zelf even, heeel even, aan het einde van mijn tienerjaren een bakvis geworden. Ik had een crush op een popidool. Het was net uitgegaan met mijn eerste vriendinnetje (zonder gescoord te hebben). Dus met liefdesverdriet en een stijfje in m'n hand zat ik in de grote, droopy, reebruine ogen op de cover te verdrinken terwijl de cd op repeat stond op kansloos slechte ballads als

We gaan allemaal een verlies van onschuld door, maar in deze tijd werd dat niet beter verbeeld dan het leven in de spotlight van Britney Spears. Ze was legendarisch onschuldig. Gelovig meisje die maagd tot het huwelijk zou blijven. Of het een marketingplooi was of echt het gevolg van haar opgroeien in een heel klein dorpje (2000 inwoners) in het afgelegen zuiden van de VS is, weet ik niet, en man man man wat heb ik het vervloekt. Als puisterige seksueel gefrustreerde tiener zit je niet te wachten op een lekker wijf die belegen gaat zitten te doen. Maar het werkte. Ongelooflijk hoe goed het werkte. Nieuwe tienermeisjes stonden op, de een nog maagdelijker (Christina Aguilera) en de ander nog geloviger (Jessica Simpson). Mandy Moore probeerde het ook nog, maar die was eigenlijk al te laat. En allemaal werden ze langzaam maar zeker volwassener en gingen ze meer van zichzelf showen, wat de ballen blauwer en het fapplezier groter maakte.

De spectaculaire ondergang van Britney Spears (en haar fans, en CA en JS) hoef ik denk ik niet meer te vertellen. En oh wat heb ik ervan gesmuld. Inmiddels is Spears door de poorten van de hel weer teruggekomen. Ze begint zelfs langzaam maar zeker weer een beetje van haar perfecte ass (denk de yogapants in Stronger) terug te krijgen. Maar het werkt niet meer.

Het werkt niet meer.

Even afgezien van dat ze de trend van duffe housebliepjes en auto-tune volgt, is ze door al het geflirt met seks, die episode met k-fed, het krijgen van de kinderen, enzovoorts, haar magische maagdelijkheid verloren.

Uiteindelijk werd het allemaal te plat. Dat gebeurde zelfs al toen ze nog 'normaal was'. Spears' laatste geile nummer was dan ook niet Slave 4 U, want die was veel te zelfbewust seksueel, maar het veel eerdere en onschuldigere Don't let me be the last to know
waar ze dat net geen tienermeisje meer is, dat na zo lang gedwongen maagd te blijven bijna explodeert van seksuele spanning. Overigens was het gezoen met die tien jaar oudere gast het begin van de ruzie met Justin Timberlake, maar dat terzijde.

Mijn werkelijke klacht is dat er nu, misschien wel door Britney, helemaal geen geile meisjes tieneridolen meer zijn. Het is veertien jaar verder, en wie hebben we in de tussentijd gehad? Miley Cyrus en Selena Gomez. Beiden fapbaar, natuurlijk, maar Cyrus was altijd al een sloerie en Gomez is niet doorgebroken als zangeres maar meer als vriendinnetje van. Voor de rest is er een barre leegte. Waar is toch de dromerige magie van de maagdelijkheid, die de halve mannelijke wereld in zwang hield met de fantasie dat zij misschien wel degene waren die haar kers konden doorprikken. Kan het niet meer? Heeft de huidige generatie geen onschuld meer? Het ideaal is weg, en daar heeft onze generatie aan meegewerkt door in het sprookje van Britney Spears te geloven (ookal geloofde niemand er ooit echt in) en het toen tot de grond toe af te laten breken. Onze gulzigheid laat een kaal gebrek aan heimelijk fapplezier achter. Alles moet plat, waardoor er geen spanning of opbouw meer is, en de tieneridooltjes weer verdwenen zijn voordat ze interessant werden.

Er rest ons enkel nog Justin Bieber. En alhoewel geen onaantrekkelijk meisje, krijg ik er geen stijfje van.

tl;dr
Samenvatting:

Waar is de tijd van lekkere, onschuldige meisjes in de popmuziek.

[ Bericht 0% gewijzigd door speknek op 18-04-2012 14:05:35 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 18 april 2012 @ 13:02:35 #2
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_110480410
Ken Britney alleen hiervan.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  woensdag 18 april 2012 @ 13:03:24 #3
30961 Knaller
knalt er op los
pi_110480442
Ze is wel veranderd ja.
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
  woensdag 18 april 2012 @ 13:14:19 #4
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_110480893
Mijn nieuwe ondertitel
  woensdag 18 april 2012 @ 13:15:01 #5
8369 speknek
Another day another slay
pi_110480928
Antiklacht, foto's van Britney toen ze nog 17-20 was.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 18 april 2012 @ 13:16:25 #6
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_110480986
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:15 schreef speknek het volgende:
Antiklacht, foto's van Britney toen ze nog 17-20 was.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik was vroeger zooooooo verliefd op haar. Na Lara Croft mijn eerste echte crush O+
Mijn nieuwe ondertitel
  woensdag 18 april 2012 @ 13:19:00 #7
8369 speknek
Another day another slay
pi_110481089
quote:
10s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:16 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ik was vroeger zooooooo verliefd op haar. Na Lara Croft mijn eerste echte crush O+
zelfde dus :@.
  woensdag 18 april 2012 @ 13:24:26 #8
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_110481370
Ik kreeg het album voor mijn verjaardag :@ :')
  woensdag 18 april 2012 @ 13:25:23 #9
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_110481408
hay guys
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE”
  woensdag 18 april 2012 @ 13:27:07 #10
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_110481495
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:24 schreef jrk1990 het volgende:
Ik kreeg het album voor mijn verjaardag :@ :')
Ik luisterde vroeger een bandje van Britney Spears op mijn walkman en toen had een klasgenootje dat gezien en werd ik ermee gepest. ;(
Mijn nieuwe ondertitel
  woensdag 18 april 2012 @ 13:28:12 #11
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_110481554

wel een mooi lichaam ^O^ :9

also,

It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE”
pi_110481734
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  woensdag 18 april 2012 @ 13:33:18 #13
8369 speknek
Another day another slay
pi_110481772
Ik word alleen maar treuriger van dat laatste shot met Madonna. (ookal smulde ik er toen ook van). De wens om te behagen, het platte, en uitendelijk zitten we nog steeds met een hoogbejaarde Omadonna die in een badpak haar vellen rond staat te slingeren, terwijl de maagdelijke tienersensatie met het babyvet er niet meer is.
pi_110481846
Sometimes I run
sometimes I hide
sometimes I'm scared of you
But all I really want is to hold you tight
Treat you right
be with you day and night
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_110481914
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:28 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
wel een mooi lichaam ^O^ :9

also,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een mooi lichaam zegt ie dan. :')
  woensdag 18 april 2012 @ 13:36:48 #16
8369 speknek
Another day another slay
pi_110481918
quote:
Doe dan met de clip, het moment dat mijn crush begon, alsmede alle geruchten over haar borstvergroting.

pi_110481960
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:36 schreef speknek het volgende:

[..]

Doe dan met de clip, het moment dat mijn crush begon, alsmede alle geruchten over haar borstvergroting.

Die clip is ook lief ja.
  woensdag 18 april 2012 @ 13:37:46 #18
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_110481965
heb laatst nog een album van haar gescoord met alle hits. *O*
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  woensdag 18 april 2012 @ 13:38:06 #19
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_110481979
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:36 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

met dat lichaam is echt niks mis hoor :') Zo zie ik ze graag

of ben jij zo iemand die van een gratenhuis houdt :r
VIVA LA ASSANGE”
pi_110482140
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:38 schreef wise het volgende:

[..]

met dat lichaam is echt niks mis hoor :') Zo zie ik ze graag

of ben jij zo iemand die van een gratenhuis houdt :r
Jouw menu is wel heel erg beperkt als het bestaat uit vormloze hobbezakken en gratenhuizen ( :') ).
  woensdag 18 april 2012 @ 13:46:24 #21
351780 Piye
King of Kush
pi_110482359
Ik vond Britney Spears helemaal niet zo onschuldig met haar schoolgirl outfit.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:36 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Hommo jij. :')
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_110482364
Wat herken ik mezelf in dit topc zeg. :o
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_110482399
Ik vond haar eerder echt gruwelijk lekker

Heb net Dirty little school girls 4 gedownload :9
  woensdag 18 april 2012 @ 13:48:24 #24
365401 pocketcalculatoroperator
I am adding and subtracting
pi_110482431
Commerciėle kutkankermuziek.
  woensdag 18 april 2012 @ 13:50:36 #25
8369 speknek
Another day another slay
pi_110482524
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:41 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Jouw menu is wel heel erg beperkt als het bestaat uit vormloze hobbezakken en gratenhuizen ( :') ).
Vormloze hobbezak zal ik het niet noemen. Ze is nog steeds best goed geefbaar. Maar ze is enkel te geven terwijl je met pijn in je hart en tranende ogen terugdenkt aan wat is geweest en had kunnen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')