Er zijn hier toch echt wel grenzen hoor, zelf de koelkast opentrekken en zich voorzien van de weekvoorraad kaas en vleeswaren waardeer ik niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:23 schreef Hiddendoe het volgende:
Katten staan qua intelligentie mijlenver boven de mens, dus wie weet welke geniale reden ze hebben om zoiets te doen.
Katten zijn liev en de mijne mogen alles hier.
Ik moest als kattenliefhebber hard lachenquote:Op woensdag 18 april 2012 12:24 schreef okiokinl het volgende:
daarom heeft een laptop een klep die je hard dicht kan slaan.
de kat of je telefoon vervangen?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:34 schreef meestervisser het volgende:
Die van mij heeft gebeten in een Sony Xperia-Ray. Barst in het display, kostte 180 euro om te vervangen.
Ze geven mij inmiddels aan tikje terug als ik dat probeer.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Deed mijn poes altijd als kitten maar een paar tikjes op haar neus en ze doet het niet meer
de mijne lebbert dan aan mijn vinger, of handquote:Op woensdag 18 april 2012 12:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze geven mij inmiddels aan tikje terug als ik dat probeer.![]()
vast naar aanleiding van de memo dat "spanningzoekende katers zich vervelen na het plaatsen van beschermende plinten over 220V kabels"quote:Op woensdag 18 april 2012 12:18 schreef Klonk het volgende:
Ik bespeur een nieuwe trend in kattenland, katten die op de hoek van laptops knagen![]()
Volgens mij is er in de kattenwereld een interne memo rondgegaan dat ze daar deze maand mee moesten beginnen om ons in verwarring te brengen ofzo
Peren ze hier terugquote:Op woensdag 18 april 2012 12:47 schreef Sant. het volgende:
Check al die wijvenreacties hier
Ik peerde hem op zijn snuit, dan laat ie het na een paar keer wel..
Luisteren of anders naar buiten met dat beest.
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Peren ze hier terug...dat krijg je ervan als ze inmiddels oud en ervaren zijn.
![]()
Lekker met je nagels blijven hangen in de huid van de baas.
Halen in je nieuwe trui omdat de dames en heren blijven hangen .quote:Op woensdag 18 april 2012 13:25 schreef Meike26 het volgende:
[..]Daarom moet ik altijd zo voorzichtig zijn met Poes als ik weer eens een spijkerbroek draag, dan is de krabpaal niet interessant meer
aw lol, en wat gebeurde er toen? in de gordijnen?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn poes ging serieus aan een lepel met sambal likken!
Herkenbaar... Mijjn kater ziet er geen enkel probleem in wat dan ook van je schoot te stoten om duidelijk te maken dat 'ie eten wil. Of lekker alle was van het wasrek trekken lekker slapen in die natte (tot dan toe schone) bende.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:21 schreef Meike26 het volgende:
Die van ons knaagt er niet op, die geeft zulke harde kopjes tegen de hoeken, dat ze de laptop van m'n schoot duwt.
Hier idem ditoquote:Op woensdag 18 april 2012 13:21 schreef Meike26 het volgende:
Die van ons knaagt er niet op, die geeft zulke harde kopjes tegen de hoeken, dat ze de laptop van m'n schoot duwt.
Wij zijn wel eens thuis gekomen, tegen een uur of 5, half 6, en kwamen er toen pas achter dat de kat de hele nacht, ochtend en middag in de huiskamer opgesloten had gezeten... Geen spoortje van te zien (lui mormel). Hij heeft ook wel eens een hele dag in de bijkeuken opgesloten gezeten, kwamen we thuis, zat de kat voor het raam daar... Ook geen spoortje van te zien (echt een lui mormel!)quote:Op donderdag 19 april 2012 14:13 schreef erodome het volgende:
Hij wil er wel altijd op gaan liggen, lekker warm door al dat fokken denk ik
Maar eraan knagen, nee, gelukkig niet. Heb wel een kat gehad die zich graag liet opsluiten in het kantoor(lekker verstoppen ergens, leuk!) om dan op het printerpapier te gaan pissen.
Dat was dus altijd de kamer erg goed doorzoeken en even vragen of de ander wist waar de kat was
Nee, het is veel leuker om kopjes te geven als je net wil gaan drinken...quote:Op woensdag 18 april 2012 13:21 schreef Meike26 het volgende:
Maar beter dat dan die rode kater... Die walst er soms zo over heen met zijn mini-tijgerpoten en drukt weer op de meest bizarre toetscombinaties
Nee, dat doen ze niet, wel een kopje geven tegen je hand met die kop thee waar je net een slokje uit wilt nemen...quote:Op zondag 1 juli 2012 12:41 schreef pasopikbijt het volgende:
Hier wordt er gelukkig niet geknaagd maar wel van die natte kopjes en kusjes met hun bekkie open...
Ook leuk als ze zo'n hard kopje geven dat de laptop bijna dichtklapt
Je bent niet serieus hoop ik?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:13 schreef lisa het volgende:
Hier ook aan de nieuwe laptop. Zouden die tandafdrukken onder de garantie vallen?
Ja dan sodemieter ik hem meestal toch maar even van mijn schoot tot mijn thee op isquote:Op maandag 2 juli 2012 07:53 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze niet, wel een kopje geven tegen je hand met die kop thee waar je net een slokje uit wilt nemen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar gelukkig kan hij ook heel lief op zijn rug liggen om over zijn buikje gekriebeld te worden. En dan slaapt ie meestal binnen 5 minuten.
Mijn kater is wel eens op mijn toetsenbord gesprongen en toen was mijn beeld ondersteboven, echt raaaaaaar!quote:Op woensdag 18 april 2012 13:21 schreef Meike26 het volgende:
Maar beter dat dan die rode kater... Die walst er soms zo over heen met zijn mini-tijgerpoten en drukt weer op de meest bizarre toetscombinaties
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |