Laat haar spugen in je DNA dingetjequote:Op woensdag 18 april 2012 12:51 schreef Landysh het volgende:
Ik moet zometeen op mijn nichtje passen. Ze is bijna 5. Iemand interesse?
Oke. Kleine kindjes zijn lief.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je mag op haar komen passen. Ik heb speciale rainbow cakejes voor haar gebakken (waar ze al weken om zeurde). Je mag de helft hebben ter compensatie.
Hoe oud is ze?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. Zusjes zijn lief. De mijne wel in ieder geval.
Wellicht heeft hij na al die stoten een beter gezicht.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Dr. Mehmet Öz in South Park...
http://www.cnnturk.com/20(...)/657679.0/index.html
quote:Op woensdag 18 april 2012 12:52 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Jouw verkoop ik toch nooit.
En bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ging om de vader hèquote:
AFC AJAX
Als je niet meer voor haar hoeft te zorgen is dat begrijpelijk ja.quote:
Dus dat.quote:
Weet ik. Maar hij is vegetarisch he. Moet hij wel kunnen koken.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:54 schreef msnk het volgende:
[..]
En bedankt
[..]
Het ging om de vader hè
Hallon, ik wil je zusje voor mijn broertje.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:41 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Donkerblond en lichtblauwe ogen. Wel een dwerg vergeleken met mij.
Eerst pics van je meisje.
Deal! Worden we familie.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hallon, ik wil je zusje voor mijn broertje.
Deal?
Dan eet ie maar grasquote:Op woensdag 18 april 2012 12:55 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Weet ik. Maar hij is vegetarisch he. Moet hij wel kunnen koken.
quote:
Lolquote:Op woensdag 18 april 2012 12:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Dr. Mehmet Öz in South Park...
http://www.cnnturk.com/20(...)/657679.0/index.html
Ik zou haar doen. Jou ook trouwens.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:56 schreef Landysh het volgende:
Zusjes zijn en blijven zusjes als ze eenmaal jonger zijn. Mijne is 17. Dus een zusje.
quote:Op woensdag 18 april 2012 12:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vroeger nog wel, maar nu niet echt meer.
Tja, ze blijft jonger dan ik, dus blijf ik haar zo noemen.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
'Zusje'. Dat is allang geen 'zusje' meer..
Heb ik niet maar heb er ook nooit een gewild ofzo. Ik wilde wel een broer.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
En broertjes? Ik heb altijd een broertje gewild. Of een zusje, ook goed.
Koester haar nu ze nog lief en schattig is.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:56 schreef Julis het volgende:
[..]. Niet te ruil
. Alleen broertje.
[..]
Lol.
Aaaahhwh.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:56 schreef Julis het volgende:
[..]. Niet te ruil
. Alleen broertje.
[..]
Lol.
Mijne wordt hatelijker met de dag.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vroeger nog wel, maar nu niet echt meer.
Ja want dat is het enige wat broers doen, he?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Hè? Hoezo dat dan? Zodat hij je dingen gaat verbieden
I feel ya sisquote:
Jaquote:Op woensdag 18 april 2012 12:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja want dat is het enige wat broers doen, he?
Hij is enigst kind.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja want dat is het enige wat broers doen, he?
Broers kunnen ook tof zijn, hoor. Ik heb toffe neven bijvoorbeeld. Had ze best als broers gewild.quote:
Te laat.quote:
Ik had ook best een broer willen hebbenquote:Op woensdag 18 april 2012 13:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Broers kunnen ook tof zijn, hoor. Ik heb toffe neven bijvoorbeeld. Had ze best als broers gewild.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |