Het is maar de vraag of Michael ook echt de vader is héquote:Op woensdag 18 april 2012 13:12 schreef Landysh het volgende:
Trouwens, hebben jullie die dochter van Michael Jackson weleens gezien? Haar ogen zijn echt ziekelijk fel blauw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet echte dochter, toch?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:12 schreef Landysh het volgende:
Trouwens, hebben jullie die dochter van Michael Jackson weleens gezien? Haar ogen zijn echt ziekelijk fel blauw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Topigi izdivaç programina çevirdiniz.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:16 schreef zarGon het volgende:
Abi isteyene abi, kardeş isteyene kardeş, sevgili isteyene sevgili.
Burda yok, yok. Gel vatandaş.
Ze heeft aids. Ze is in aanraking gekomen met aids.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:12 schreef Landysh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2012 13:19:34 ]
Check dit:quote:Op woensdag 18 april 2012 13:18 schreef Landysh het volgende:
Volgens mij is zij ook niet de dochter van MJ. Ik vraag me wel af wat haar afkomst is.
Weet ik niet. Ik krijg een black-out als ik ernaar kijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:18 schreef Landysh het volgende:
Huh?
Trouwens, ligt het aan mij of lijkt haar arm heel dik in die foto?
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik krijg een black-out als ik ernaar kijk.
Baby,baby,baby OOOOHHHH.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blanket & Paris lijken wel een beetje op elkaar.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Check dit:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oon-is-van-mij.dhtml
En vraag me af hoe het zijn andere kinderen zit.
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wie noemt zijn kind nou blanket.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Blanket & Paris lijken wel een beetje op elkaar.
Haha, is dat een jongetje? Dacht dat het een meisje was.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Blanket & Paris lijken wel een beetje op elkaar.
Maak je geen zorgen. Dat is een teken dat je gezond bent.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
MJ.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:22 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Wie noemt zijn kind nou blanket.
Heeft-ie gedaan zodat-ie zich herinnert dat-ie zijn handen niet onder haar moet stoppen. Hands above the blanket, jwz.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:22 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Michael Jackson mag dat mmkay?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:22 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heeft-ie gedaan zodat-ie zich herinnert dat-ie zijn handen niet onder haar moet stoppen. Hands above the blanket, jwz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |