Ik heb het nog niet gemaakt, maar ben het wel van plan, ik moet nog dat soort sambal in huisquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:29 schreef RobinOok het volgende:
Ik ben benieuwd.
Belangrijkste is dus geduld.
En veel kaas natuurlijk.
koningsvogel uit de supermarkt is goed te doenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gemaakt, maar ben het wel van plan, ik moet nog dat soort sambal in huis
huis maken, maar als ik naar die foto kijk denk ik steeds, zit er ook geen tomaat tussen?Want als ik googel naar Sambal brandal zie ik gewoon potjes conimex, ja sorry, ik gebruik altijd
alleen Sambal oelekmaar misschien heb jij een ander soort sambal, verse? of zelfgemaakte?
Oké, dank je wel zal ik onthouden!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:24 schreef Adames het volgende:
[..]
koningsvogel uit de supermarkt is goed te doen
Tomaat kan, maar op de foto hierboven is het toevallig chorizo. De ingredienten doen er niet zo heel erg toe, gewoon kaas, besmeerde boterhammen, een pan met deksel en geduld.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gemaakt, maar ben het wel van plan, ik moet nog dat soort sambal in huis
huis maken, maar als ik naar die foto kijk denk ik steeds, zit er ook geen tomaat tussen?Want als ik googel naar Sambal brandal zie ik gewoon potjes conimex, ja sorry, ik gebruik altijd
alleen Sambal oelekmaar misschien heb jij een ander soort sambal, verse? of zelfgemaakte?
Ah... oké weer iets geleerd, nee ik ga de Koningsvogel wel eens proberenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:34 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Tomaat kan, maar op de foto hierboven is het toevallig chorizo. De ingredienten doen er niet zo heel erg toe, gewoon kaas, besmeerde boterhammen, een pan met deksel en geduld.
En mijn sambal maak ik niet zelf, die van Koningsvogel vind ik lekker genoeg!
Sambal oelek is vaak de minst lekkere, want rauw en dus vol conserveringsmiddelen en scherp/hard van smaak. Sambal brandal of badjak is "gebakken" en in mijn beleving daarom al zachter/aardser/ronder van smaak. Maar als jij oelek lekker vindt moet je vooral oelek gebruiken hoor.
Hoogste tijd om dat eens te gaan proberen dus, ik zit een beetje vastgeroest aan die conimex merk ikquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
En de Sambal Manis van Koningsvogel is ook heerlijk
Ega heeft boodschappen gedaan, kon niet mee door omstandigheden, maar kruisvogel haddenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:24 schreef Adames het volgende:
[..]
koningsvogel uit de supermarkt is goed te doen
Vind ze zelf niet zo lekker. Liever eentje uit dit:quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:38 schreef RobinOok het volgende:
Hahaha, cooool! Ik roep het al jaren, maar niet iedereen wil eraan.
The proof is in the eating. ;-)
Ik vind van wel. Ik hou ook niet van dat vettige brood.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:13 schreef RobinOok het volgende:
Ik heb geen tosti-ijzer, maar kan me ook niet voorstellen dat tostiijzertosties beter worden dan die uit een pan.
Ik wel, alleen al dat bruine streepjespatroon ziet er al goddelijk uitquote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:13 schreef RobinOok het volgende:
Ik heb geen tosti-ijzer, maar kan me ook niet voorstellen dat tostiijzertosties beter worden dan die uit een pan. En met een pan denk ik dat ik de temperatuur beter kan beheersen, gewoon omdat ik elke dag wel pannen gebruik. En nooit tosti ijzers.
hahaquote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:40 schreef RobinOok het volgende:
Ja, tuurlijk. Ik smeer er niet meer op dan een ander op een gewone boterham smeert. Maar als iemand bang is voor een beetje boter, dan houdt het snelop. Gelukkig is de kaas helemaal niet vet, haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |