Als ze geluk heeft mag ze gvd een boterham voor me maken en daarna wegwezen.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:33 schreef shifto het volgende:
http://www.skoften.net/index/gallery/zou_je_dr_doen_343
GodverdommeZal vast het e.e.a. aan gesoept zijn, maar die zou ik wel kapot willen maken
Kut ja, het is novelty factor!quote:
Pindakaas en suiker alsjeblieft.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Als ze geluk heeft mag ze gvd een boterham voor me maken en daarna wegwezen.
kutshiftoquote:Op woensdag 18 april 2012 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Speel popjes. Met een vieze spatiefout
quote:
is je verdiende loonquote:Op woensdag 18 april 2012 10:49 schreef Harajuku. het volgende:
The wheels of the bus go round and round krijg ik vandaag niet meer uit mijn hoofd
Lekker zeg.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maar wel geiler dan die 'chicks' die hier gepost worden
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maar wel geiler dan die 'chicks' die hier gepost worden
Jelly bitches be jellyquote:
De eerste keer dat ik dat zag was ik 15 en dronken thuisgekomen om half 5 's nachts. Toen zond de BBC dat al uit in het kader van ochtendprogrammering. Heel eng.quote:
Je moet een scriptie afhebben waar je nog geen onderwerp voor hebt?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:07 schreef Geester het volgende:
De tering ik moet een scriptie afhebben voor 10 juni.. En heb niet echt een waterdicht onderwerp
Bemoedigende woorden. Toch wel de kern van dit topic!quote:Op woensdag 18 april 2012 11:12 schreef Skv het volgende:
Je moet een scriptie afhebben waar je nog geen onderwerp voor hebt?
Rondhangen op en forum is heel slecht voor je inspiratie en pro-actieve werkhoudingquote:Op woensdag 18 april 2012 11:07 schreef Geester het volgende:
De tering ik moet een scriptie afhebben voor 10 juni.. En heb niet echt een waterdicht onderwerp
Kloptquote:Op woensdag 18 april 2012 11:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Rondhangen op en forum is heel slecht voor je inspiratie en pro-actieve werkhouding
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Rondhangen op en forum is heel slecht voor je inspiratie en pro-actieve werkhouding
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb wel een onderwerp maar ja ik moet het duidelijk maken ( personeelsmanagement wetenschappen en processen )quote:Op woensdag 18 april 2012 11:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Je moet een scriptie afhebben waar je nog geen onderwerp voor hebt?
Dat gaat je nevernooitniet lukken. Ik ben in december gestart en moet 30 juni de boel afhebben. Dat lukt ook al niet.
Dus? Scriptie maak ik thuusquote:Op woensdag 18 april 2012 11:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wat voor opleiding deed je ook alweer?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:17 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik heb wel een onderwerp maar ja ik moet het duidelijk maken ( personeelsmangegment wetenschappen en processen )
qftquote:Op woensdag 18 april 2012 11:17 schreef Skv het volgende:
Sinds deze reeks is mijn werkinstelling alleen nog maar slechter geworden.
Zit je op de uni? Dat is wel het laatste dat ik had verwacht. Zit je in Tilburg?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:18 schreef Geester het volgende:
[..]
Iets met personeelswetenschappen en recht
Ik denk dat als ik nog meer vertel je verstelder zou staanquote:Op woensdag 18 april 2012 11:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Zit je op de uni? Dat is wel het laatste dat ik had verwacht.
Maar, zie je op de uni of niet?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:21 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik nog meer vertel je verstelder zou staan
IK WEET HET!!!quote:Op woensdag 18 april 2012 11:22 schreef shifto het volgende:
Bohemian Rapsody op 3fm, hele bedrijf zingt mee![]()
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:22 schreef shifto het volgende:
Bohemian Rapsody op 3fm, hele bedrijf zingt mee![]()
Ik vind het best bizar hoeveel mensen van mijn leeftijd dat gewoon kunnen meezingen.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
IK WEET HET!!!![]()
Hahahaha, hier ook! En MOOI!
Potverdomme dat lucht op!quote:Op woensdag 18 april 2012 11:28 schreef shifto het volgende:
Nothing really matters, tooo meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
[ afbeelding ]
omnomnomnomnquote:Op woensdag 18 april 2012 11:41 schreef Skv het volgende:
Als ik weer normaal mag eten dan haal ik een patat kapsalon.
Waarom ontwijk je mijn vraag?quote:
Oke, jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga ik zo ff halen denk ikquote:Op woensdag 18 april 2012 11:41 schreef Skv het volgende:
Waarom is je taalgebruik dan zo belabberd?quote:
Lul. Ik zit stukjes brood in soep te dopen.quote:
Een van de beste manieren om ¤ 6,- te besteden!quote:Op woensdag 18 april 2012 11:41 schreef Skv het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:41 schreef Geester het volgende:
[..]
Oke, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.²
Ik heb nog nooit zo'n ding gehad.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een van de beste manieren om ¤ 6,- te besteden!
3,50quote:Op woensdag 18 april 2012 11:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een van de beste manieren om ¤ 6,- te besteden!
Omdat ik nogal snel typ en daarom soms een foutje maak of soms is mijn concentratie er niet bij omdat ik aan het multi tasken ben waardoor ik soms een foutje maak..quote:Op woensdag 18 april 2012 11:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom is je taalgebruik dan zo belabberd?
Waarom zeg je dat je iets met wetenschappen doet als je niet op de uni zit?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:43 schreef Geester het volgende:
[..]
Omdat ik nogal snel typ en daarom soms een foutje maak of soms is mijn concentratie er niet bij omdat ik aan het multi tasken ben waardoor ik soms een foutje maak..
Het gaat niet om spelling he..quote:Op woensdag 18 april 2012 11:43 schreef Geester het volgende:
[..]
Omdat ik nogal snel typ en daarom soms een foutje maak of soms is mijn concentratie er niet bij omdat ik aan het multi tasken ben waardoor ik soms een foutje maak..
Spelling is er wel een onderdeel van.quote:
Wie zegt dat ik er niet op zit?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat je iets met wetenschappen doet als je niet op de uni zit?
ik eet alleen grote!quote:
Jij, in je spoiler.quote:
Ik ben maar een kleine ecto.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
ik eet alleen grote!En als jij 3,50 betaald voor een grote dan, sterf!
Kopen! Als je weer kunt eten!quote:
Dagdromen? Ik knijp met mijn ogen om het voor mij te zienquote:Op woensdag 18 april 2012 11:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je zit te dagdromen over hoe ik knoflooksaus over een kapsalon spuit he?
Je durft niet te zeggen wat je doet?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:45 schreef Geester het volgende:
[..]
Het is eerder ''misschien, misschien niet''
Enkel van bier, niet van kapsalon.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:45 schreef Geester het volgende:
[..]
En gister zei je dat je een pens had ...
Die had ik ook, ze zijn alleen de deur uitgelopen toen ik zei dat ik er geen heil meer in zag.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:46 schreef Murdera het volgende:
Overigens zei ik ook dat ik 2 vrouwenborsten had.
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Die had ik ook, ze zijn alleen de deur uitgelopen toen ik zei dat ik er geen heil meer in zag.
Ik schat je op mbo niveau 3 of 4.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:45 schreef Geester het volgende:
[..]
Het is eerder ''misschien, misschien niet''
Endomorfologiequote:Op woensdag 18 april 2012 11:49 schreef Mystikvm het volgende:
Mensen die grote kapsalons eten zijn endomorfe gedrochten!
Wat is die gemuteerde suikerklont links?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:50 schreef MohMi het volgende:
Smakelijk lunchen allemaal!!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Endomorfologie
Behalve mur, met zijn achondroplastische kapsalon van 3,50.
Dat ziet er nice uit.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:50 schreef MohMi het volgende:
Smakelijk lunchen allemaal!!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Endomorfologie
Behalve mur, met zijn achondroplastische kapsalon van 3,50.
Warm kaneel-suiker broodjequote:Op woensdag 18 april 2012 11:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat is die gemuteerde suikerklont links?
And pigs fly!quote:Op woensdag 18 april 2012 11:51 schreef Skv het volgende:
Ik ben Mesomorf
Brede schouders, brede borst, smalle taille en musculair met lange romp.
Meestal goed geproportioneerd. Driehoekige lichaamsbouw (schouders breder dan heupen). Bouwt gemakkelijk spiermassa op. Als u uw duim en middel- vinger rond de pols van uw andere arm brengt en de vinger- toppen raken elkaar net, wijst dit op een dominantie van mesomorfie. Visualiseer een omgekeerd trapezium.
JONGE DIE TEST MET DIE VINGERS KLOPT PRECIESquote:
Ectomorfquote:Op woensdag 18 april 2012 11:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
And pigs fly!
Als ik mijn middelvinger en duim om mijn pols leg, kom ik net voorbij het eerste kootje van mijn middelvinger. Wat weer aanduidt dat ik misschien niet zulke brede polsen heb, maar wel een enorme penis.
Het lukt.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:05 schreef sawadie het volgende:
Wat probeer je nu te bereiken? Dat iedereen met zn vingers om zn pols gaat zitten? :p (ja, ik heb het ook al gedaan..)
Als ik veel gedronken heb, ben ik dan een ectosmorf?quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 12:10 schreef Skv het volgende:
Als je blauw bent van de sangria ben je een eckte smurf.
Jij hebt geen humor.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 12:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hij is het zonnetje van dit topic, jeweetzelluf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb wel goede horlogepolsen.![]()
Mogen we al weer verder gaan?quote:
Ik ookquote:Op woensdag 18 april 2012 12:21 schreef Murdera het volgende:
Halverwege het eerste kootje. (die met de nagel zegmaar.) Wat ben ik nu?
Dan ben je niet ectomorf, dan ben je dood.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:43 schreef muhahaha het volgende:
Ectomorph hier, ik kan mijn duim en middelvinger bijna rond mijn keel krijgen
uuuunnnnffff uhuhahdf pruttelquote:Op woensdag 18 april 2012 12:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan ben je niet ectomorf, dan ben je dood.
Ftw.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:51 schreef Skv het volgende:
Ik ben Mesomorf
Brede schouders, brede borst, smalle taille en musculair met lange romp.
Meestal goed geproportioneerd. Driehoekige lichaamsbouw (schouders breder dan heupen). Bouwt gemakkelijk spiermassa op. Als u uw duim en middel- vinger rond de pols van uw andere arm brengt en de vinger- toppen raken elkaar net, wijst dit op een dominantie van mesomorfie. Visualiseer een omgekeerd trapezium.
Juist wel.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:54 schreef Harajuku. het volgende:
Huh, jullie krijgen je vingers niet om je pols?
Mesomorf net niet nee. Ectomorf wel (ben ik dusquote:Op woensdag 18 april 2012 12:54 schreef Harajuku. het volgende:
Huh, jullie krijgen je vingers niet om je pols?
Timing!quote:
DAFAK?!quote:Op woensdag 18 april 2012 12:56 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, bij mij telt dat niet, mijn middelvinger is 10 cm.
quote:Op woensdag 18 april 2012 12:56 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, bij mij telt dat niet, mijn middelvinger is 10 cm.
quote:Op woensdag 18 april 2012 12:57 schreef Murdera het volgende:
[..]dan kan jouw middelvinger 12 keer om mijn euhh pols.
Ik hield net mijn hand tegen het scherm en de mijn zijn langer!quote:Op woensdag 18 april 2012 12:59 schreef Harajuku. het volgende:
Bitchslap breng ik naar een nieuw level.
Wat is deze, meisje met langere vingers dan ik, ik raak de 10cm maar met mijn middelvinger, ja gemetenquote:Op woensdag 18 april 2012 12:59 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Bitchslap breng ik naar een nieuw level.
Als ik eet kom ik kkhard aanquote:
Ik heb niet echt een hele lange romp ofzo. Wat een rare test.quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren, anders word je weer endomorf en vindt iedereen je lelijk.
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren, anders word je weer endomorf en vindt iedereen je lelijk.
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een hele lange romp ofzo. Wat een rare test.
Tweede zak yoghurt zit er ook in. En mn derde bak soep is onderweg.
*poef* +30kilo.
Ach, ik heb ook nooit zo'n moeite met delen en op mijn beurt wachten!..quote:Op woensdag 18 april 2012 13:13 schreef Mystikvm het volgende:
Ach, als Hara dik is, is er genoeg voor iedereen
Ik wel.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook nooit zo'n moeite met delen en op mijn beurt wachten!..
kan je de kerst van 2014 nog wel mee halenquote:Op woensdag 18 april 2012 13:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook nooit zo'n moeite met delen en op mijn beurt wachten!..
Ik ben er ook geen fan van, maar als de achtbaan goed is, wil ik best even wachten. Bovendien is het voor iedereen al weer een paar dagen, of meer, geleden. Zo lang kan het dus nooit duren!quote:
Wat zeur je nou, je bent #1quote:
....gast....gadverdegadverdegadver...quote:Op woensdag 18 april 2012 13:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Wat zeur je nou, je bent #1Wij allemaal jouw mayonaise opkloppen en nog zeuren!
Ik voel een groepsverkrachting aankomen!quote:
Bwahhahahahquote:Op woensdag 18 april 2012 13:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach, als Hara dik is, is er genoeg voor iedereen
Mannenpapquote:Op woensdag 18 april 2012 13:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
....gast....gadverdegadverdegadver...
Hahah iedereen behalve het slachtoffer lolololol supergrpapig hahahahahahaah ik lga doodquote:Op woensdag 18 april 2012 13:22 schreef SicSicSics het volgende:
Wisten jullie trouwens dat 9 van de 10 mensen groepsverkrachting leuk vindt!?!
vooral als je kunt meedoenquote:Op woensdag 18 april 2012 13:22 schreef SicSicSics het volgende:
Die 10e is het slachtoffer?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:22 schreef SicSicSics het volgende:
Ik niet, je krijgt van mij een heel streng dieet totdat je op een mooi gewicht zit (geen idee hoe zwaar je bent eigenlijkquote:
CPR SCHNELL!!!quote:Op woensdag 18 april 2012 13:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahah iedereen behalve het slachtoffer lolololol supergrpapig hahahahahahaah ik lga dood
Was ie niet van Theo Maassen.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:24 schreef muhahaha het volgende:
Ja man, 100% van de bezoekers hier vond de grap oud en had hem van zijn moeder meegekregen![]()
Jij bent gek!quote:
quote:
sopsopsopquote:Op woensdag 18 april 2012 13:26 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben niet langer content. Ik wil kapsalon.
Heeft het koelen wel geholpen?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:26 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
De kunst is om dat brood er zo lang in te laten liggen tot het volgezogen is en je het makkelijk wegslurpt. Maar ik hou niet van zompige dingen.quote:
Ja, ik heb geen dikke muil gekregen!quote:
JOIN US, PLAATS EEN FOTOquote:Op woensdag 18 april 2012 13:27 schreef Mystikvm het volgende:
Kunnen we de SC niet opheffen en allemaal een videodagboek beginnen?
Waz met jouquote:Op woensdag 18 april 2012 13:28 schreef Skv het volgende:
[..]
De kunst is om dat brood er zo lang in te laten liggen tot het volgezogen is en je het makkelijk wegslurpt. Maar ik hou niet van zompige dingen.Behalve Hara, die mag van mij wel wat zompig zijn.
Jij mag van mij wel volgezogen zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waz met jouIk haat zompig, daarom eet ik mijn brood ook alleen geroosterd.
je post in het SC topic, je kunt beter even het goede SC loze topic opzoeken..quote:
Parnis.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:26 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Bazenklok he?quote:
Wie is die chick? Ik wil haar. Geef mij!quote:Op woensdag 18 april 2012 13:33 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
LiLo wordt weer wat knapper
Kopieer het even naar dit topic De kunst van het loslaten van je ex #198quote:Op woensdag 18 april 2012 13:31 schreef KevinRdam het volgende:
Ga gewoon lekker tikken, en aan het einde ga ik kijken of ik op versturen klik..
Lohan.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Wie is die chick? Ik wil haar. Geef mij!
Ah, ik had eerst ook een IWC-versie maar die heb ik op marktplaats voor 200 verkocht. Toen maar een Parnis gekocht. Hou niet zo van spul met een nepmerk er opquote:Op woensdag 18 april 2012 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil de IWC versie.![]()
[ afbeelding ]
Maar; sterkte!quote:Op woensdag 18 april 2012 13:35 schreef KevinRdam het volgende:
Ohja, lol zie dat dit SC is. Lang leve de copy en paste functie
LiLo was die linkse toch? Wie is die rechtse?quote:
Nep?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Ah, ik had eerst ook een IWC-versie maar die heb ik op marktplaats voor 200 verkocht. Toen maar een Parnis gekocht. Hou niet zo van spul met een nepmerk er op
Wil eigenlijk een Omega speedmaster.
Ze ziet er nu weer beter uit dan in jaren!quote:Op woensdag 18 april 2012 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al, ik ken die vercrackte kop ergens van.
Ja, als er IWC op staat is het gewoon nep. Sowieso is dat hele design van IWC 100% gejat door Parnis.quote:
Bijna geefbaarquote:Op woensdag 18 april 2012 13:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze ziet er nu weer beter uit dan in jaren!
Je hebt ook mensen die het er voor over hebben.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, als er IWC op staat is het gewoon nep. Sowieso is dat hele design van IWC 100% gejat door Parnis.
Ik vind Rolexen ook kotsvies.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, als er IWC op staat is het gewoon nep. Sowieso is dat hele design van IWC 100% gejat door Parnis.
Ik vind Rolexen ook kotsvies.
[ afbeelding ]
Ik heb niet (alles) gelezen maar als jij de moeite hebt gedaan om zo'n lap te typen, vind ik het sneu als je hier op de normale manier wordt toegesproken door ons SC-autistenquote:
Ja tuurlijk, maar jij zei net toch dat je de IWC-versie wil hebben? Parnis maakt ook ripoffs met een IWC-logo er op. Of wil je een echte IWC?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die het er voor over hebben.
Daar werd hij naar verwezen schat.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb niet (alles) gelezen maar als jij de moeite hebt gedaan om zo'n lap te typen, vind ik het sneu als je hier op de normale manier wordt toegesproken door ons SC-autisten
Misschien is er een topic in R&P dat ook echt hierover gaat..? Niet lullig bedoelt, maar het gaat hier eens in de 12 topics over exen, verder is het vooral...nou ja, niet exen
Dat is er, en die is al gelinkt.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb niet (alles) gelezen maar als jij de moeite hebt gedaan om zo'n lap te typen, vind ik het sneu als je hier op de normale manier wordt toegesproken door ons SC-autisten
Misschien is er een topic in R&P dat ook echt hierover gaat..? Niet lullig bedoelt, maar het gaat hier eens in de 12 topics over exen, verder is het vooral...nou ja, niet exen
Mohmi pls, we hebben hem allang liefdevol op weg gestuurd.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Een echte.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar jij zei net toch dat je de IWC-versie wil hebben? Parnis maakt ook ripoffs met een IWC-logo er op. Of wil je een echte IWC?
Cannot computequote:Op woensdag 18 april 2012 13:39 schreef MohMi het volgende:
awwquote:Op woensdag 18 april 2012 13:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja kut xD collega leidt me af en meteen 10 reacties verderDat krijg je op mijn leeftijd
Ja, die wilde ik ook. Maar ik kan al geen tweedehands Speedmaster betalen á 2.000,- dus een IWC laat ik nog maar even zitten.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een echte.Anders had ik er al een.
Sherman!quote:
Ik was wederom veel...te...traag...quote:Op woensdag 18 april 2012 13:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mohmi pls, we hebben hem allang liefdevol op weg gestuurd.
Post update, daar van krijg ik nou een keramiekharde.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, die wilde ik ook. Maar ik kan al geen tweedehands Speedmaster betalen á 2.000,- dus een IWC laat ik nog maar even zitten.
Ik zie nu pas dat er Chronometer op mijn klokje staat. Die er niet opzit.
quote:
Wat is dat voor een ding?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
Murdera wil me niet meer omdat ik dit horloge heb
[ afbeelding ]![]()
Skeleton?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Post update, daar van krijg ik nou een keramiekharde.
Kan je om je pols dragen en dan kan je de tijd zien.quote:
Wat een spuwlelijke zeg.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kan je om je pols dragen en dan kan je de tijd zien.
Dafuq, daar word je toch panisch vanquote:Op woensdag 18 april 2012 13:43 schreef shifto het volgende:
Ik heb dit want ik ben een nerden Flik Flaks
maar draag geen horloges
[ afbeelding ]
Ik vind mooiquote:
IWC Portuguese Mystere Watchquote:Op woensdag 18 april 2012 13:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Skeleton?
De Portuguese Perpetual Calendar is mijn favoriet.
[ afbeelding ]
Helaas heb ik geen 23.000 Euro.
Oh echt? En ik maar oprecht denken dat je niet weet wat het is.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik. Nog te lelijk om op te kotsen.
hij geeft alleen de tijd weer |(of datum) als je op knopje druktquote:Op woensdag 18 april 2012 13:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dafuq, daar word je toch panisch van
Mij voor Sherman uitmaken en zelf met dit stuk kots rond dartelenquote:Op woensdag 18 april 2012 13:43 schreef shifto het volgende:
Ik heb dit want ik ben een nerden Flik Flaks
maar draag geen horloges
[ afbeelding ]
Lees de posts man, ik zei nietsquote:Op woensdag 18 april 2012 13:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mij voor Sherman uitmaken en zelf met dit stuk kots rond dartelen
Wat heb ik je verstandelijke vermogens toch goed ingeschatquote:Op woensdag 18 april 2012 13:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh echt? En ik maar oprecht denken dat je niet weet wat het is..
Is die met tourbouillon?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
IWC Portuguese Mystere Watch![]()
[ afbeelding ]
Myst pls.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat heb ik je verstandelijke vermogens toch goed ingeschat
Ik noemde je Sherman.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mij voor Sherman uitmaken en zelf met dit stuk kots rond dartelen
Jep, maar 500 exemplaren, zal er wss nooit een bezitten.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Is die met tourbouillon?
Deze vind ik ook vet: [ afbeelding ]
A. Lange & Söhne Lange 1 Time Zone 116.033
26.000 E
250.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jep, maar 500 exemplaren, zal er wss nooit een bezitten.
Incl witgoud?quote:
250 platina en 250 goud idd.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Incl witgoud?
Denk overigens deze aan te schaffen als volgende traktatie.
http://www.march-lab.com/homme-collection/timepieces/1805-emerald
Nice, ik zou je (horloge) doen!quote:Op woensdag 18 april 2012 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Incl witgoud?
Oeh noes, dat zou ik alleen willen voor een gala ofzo.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Incl witgoud?
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
Ik snap wel dat je horloges mooi kunt vinden, maar het praktisch nut ontgaat mij totaal voor dat geld.
Krijg je wat zompigs tussen je benen?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:51 schreef Harajuku. het volgende:
Skv, ik raak opgewonden van je knipogen![]()
![]()
Ik zie nu je soep broodje voor mequote:Op woensdag 18 april 2012 13:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Krijg je wat zompigs tussen je benen?![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |