Als ze geluk heeft mag ze gvd een boterham voor me maken en daarna wegwezen.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:33 schreef shifto het volgende:
http://www.skoften.net/index/gallery/zou_je_dr_doen_343
GodverdommeZal vast het e.e.a. aan gesoept zijn, maar die zou ik wel kapot willen maken
Kut ja, het is novelty factor!quote:
Pindakaas en suiker alsjeblieft.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Als ze geluk heeft mag ze gvd een boterham voor me maken en daarna wegwezen.
kutshiftoquote:Op woensdag 18 april 2012 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Speel popjes. Met een vieze spatiefout
quote:
is je verdiende loonquote:Op woensdag 18 april 2012 10:49 schreef Harajuku. het volgende:
The wheels of the bus go round and round krijg ik vandaag niet meer uit mijn hoofd
Lekker zeg.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maar wel geiler dan die 'chicks' die hier gepost worden
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maar wel geiler dan die 'chicks' die hier gepost worden
Jelly bitches be jellyquote:
De eerste keer dat ik dat zag was ik 15 en dronken thuisgekomen om half 5 's nachts. Toen zond de BBC dat al uit in het kader van ochtendprogrammering. Heel eng.quote:
Je moet een scriptie afhebben waar je nog geen onderwerp voor hebt?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:07 schreef Geester het volgende:
De tering ik moet een scriptie afhebben voor 10 juni.. En heb niet echt een waterdicht onderwerp
Bemoedigende woorden. Toch wel de kern van dit topic!quote:Op woensdag 18 april 2012 11:12 schreef Skv het volgende:
Je moet een scriptie afhebben waar je nog geen onderwerp voor hebt?
Rondhangen op en forum is heel slecht voor je inspiratie en pro-actieve werkhoudingquote:Op woensdag 18 april 2012 11:07 schreef Geester het volgende:
De tering ik moet een scriptie afhebben voor 10 juni.. En heb niet echt een waterdicht onderwerp
Kloptquote:Op woensdag 18 april 2012 11:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Rondhangen op en forum is heel slecht voor je inspiratie en pro-actieve werkhouding
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Rondhangen op en forum is heel slecht voor je inspiratie en pro-actieve werkhouding
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb wel een onderwerp maar ja ik moet het duidelijk maken ( personeelsmanagement wetenschappen en processen )quote:Op woensdag 18 april 2012 11:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Je moet een scriptie afhebben waar je nog geen onderwerp voor hebt?
Dat gaat je nevernooitniet lukken. Ik ben in december gestart en moet 30 juni de boel afhebben. Dat lukt ook al niet.
Dus? Scriptie maak ik thuusquote:Op woensdag 18 april 2012 11:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wat voor opleiding deed je ook alweer?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:17 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik heb wel een onderwerp maar ja ik moet het duidelijk maken ( personeelsmangegment wetenschappen en processen )
qftquote:Op woensdag 18 april 2012 11:17 schreef Skv het volgende:
Sinds deze reeks is mijn werkinstelling alleen nog maar slechter geworden.
Zit je op de uni? Dat is wel het laatste dat ik had verwacht. Zit je in Tilburg?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:18 schreef Geester het volgende:
[..]
Iets met personeelswetenschappen en recht
Ik denk dat als ik nog meer vertel je verstelder zou staanquote:Op woensdag 18 april 2012 11:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Zit je op de uni? Dat is wel het laatste dat ik had verwacht.
Maar, zie je op de uni of niet?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:21 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik nog meer vertel je verstelder zou staan
IK WEET HET!!!quote:Op woensdag 18 april 2012 11:22 schreef shifto het volgende:
Bohemian Rapsody op 3fm, hele bedrijf zingt mee![]()
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:22 schreef shifto het volgende:
Bohemian Rapsody op 3fm, hele bedrijf zingt mee![]()
Ik vind het best bizar hoeveel mensen van mijn leeftijd dat gewoon kunnen meezingen.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
IK WEET HET!!!![]()
Hahahaha, hier ook! En MOOI!
Potverdomme dat lucht op!quote:Op woensdag 18 april 2012 11:28 schreef shifto het volgende:
Nothing really matters, tooo meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
[ afbeelding ]
omnomnomnomnquote:Op woensdag 18 april 2012 11:41 schreef Skv het volgende:
Als ik weer normaal mag eten dan haal ik een patat kapsalon.
Waarom ontwijk je mijn vraag?quote:
Oke, jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga ik zo ff halen denk ikquote:Op woensdag 18 april 2012 11:41 schreef Skv het volgende:
Waarom is je taalgebruik dan zo belabberd?quote:
Lul. Ik zit stukjes brood in soep te dopen.quote:
Een van de beste manieren om ¤ 6,- te besteden!quote:Op woensdag 18 april 2012 11:41 schreef Skv het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:41 schreef Geester het volgende:
[..]
Oke, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.²
Ik heb nog nooit zo'n ding gehad.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een van de beste manieren om ¤ 6,- te besteden!
3,50quote:Op woensdag 18 april 2012 11:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een van de beste manieren om ¤ 6,- te besteden!
Omdat ik nogal snel typ en daarom soms een foutje maak of soms is mijn concentratie er niet bij omdat ik aan het multi tasken ben waardoor ik soms een foutje maak..quote:Op woensdag 18 april 2012 11:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom is je taalgebruik dan zo belabberd?
Waarom zeg je dat je iets met wetenschappen doet als je niet op de uni zit?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:43 schreef Geester het volgende:
[..]
Omdat ik nogal snel typ en daarom soms een foutje maak of soms is mijn concentratie er niet bij omdat ik aan het multi tasken ben waardoor ik soms een foutje maak..
Het gaat niet om spelling he..quote:Op woensdag 18 april 2012 11:43 schreef Geester het volgende:
[..]
Omdat ik nogal snel typ en daarom soms een foutje maak of soms is mijn concentratie er niet bij omdat ik aan het multi tasken ben waardoor ik soms een foutje maak..
Spelling is er wel een onderdeel van.quote:
Wie zegt dat ik er niet op zit?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat je iets met wetenschappen doet als je niet op de uni zit?
ik eet alleen grote!quote:
Jij, in je spoiler.quote:
Ik ben maar een kleine ecto.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
ik eet alleen grote!En als jij 3,50 betaald voor een grote dan, sterf!
Kopen! Als je weer kunt eten!quote:
Dagdromen? Ik knijp met mijn ogen om het voor mij te zienquote:Op woensdag 18 april 2012 11:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je zit te dagdromen over hoe ik knoflooksaus over een kapsalon spuit he?
Je durft niet te zeggen wat je doet?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:45 schreef Geester het volgende:
[..]
Het is eerder ''misschien, misschien niet''
Enkel van bier, niet van kapsalon.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:45 schreef Geester het volgende:
[..]
En gister zei je dat je een pens had ...
Die had ik ook, ze zijn alleen de deur uitgelopen toen ik zei dat ik er geen heil meer in zag.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:46 schreef Murdera het volgende:
Overigens zei ik ook dat ik 2 vrouwenborsten had.
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Die had ik ook, ze zijn alleen de deur uitgelopen toen ik zei dat ik er geen heil meer in zag.
Ik schat je op mbo niveau 3 of 4.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:45 schreef Geester het volgende:
[..]
Het is eerder ''misschien, misschien niet''
Endomorfologiequote:Op woensdag 18 april 2012 11:49 schreef Mystikvm het volgende:
Mensen die grote kapsalons eten zijn endomorfe gedrochten!
Wat is die gemuteerde suikerklont links?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:50 schreef MohMi het volgende:
Smakelijk lunchen allemaal!!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Endomorfologie
Behalve mur, met zijn achondroplastische kapsalon van 3,50.
Dat ziet er nice uit.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:50 schreef MohMi het volgende:
Smakelijk lunchen allemaal!!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |