Hihi, inderdaadquote:Op woensdag 18 april 2012 09:42 schreef Ladylike het volgende:
Soesa
Telekids
Thanx, ik ben in de wolken
Thanxquote:Op woensdag 18 april 2012 09:47 schreef LeNeHe het volgende:
Ladylike, gefeliciteerd! Positief begin van een nieuw topic
Bij mn eerste werd er ook geen urine of bloed gechecked als er geen reden toe was.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:48 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik moet vrijdag weer naar de verloskundige, ook weer even spieken. Vraagje, het enige dat ze bij mij elke keer doen is vragen hoe het gaat, mijn bloeddruk meten en even kindje spieken + hartje luisteren. Er wordt verder nooit meer bloed afgenomen of urine gecheckt oid. Bij jullie wel? Ik loop overigens in een ziekenhuis dus je zou toch verwachten dat alles goed in de gaten wordt gehouden...ik voel me goed, daar niet van, maar ik vraag me toch af of er niets iets meer controle behoort te zijn
?
Jij ook bedanktquote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 09:50 schreef Lijnloos het volgende:
Tante Soesa, toen ik onder controle viel in het ziekenhuis werd er soms wel en soms niet urine en bloed afgenomen.. maar wel altijd bloeddruk en gewicht en zo voor het daadwerkelijke verhaal bij de vk. Ik heb nooit helemaal begrepen waarom de ene keer wel en de volgende keer niet.
Duidelijk, het wisselt dus heel erg! Fijn om te horen dat het bij jullie ongeveer hetzelfde gaat als bij mijquote:Op woensdag 18 april 2012 09:51 schreef bijtje84 het volgende:
Gefeliciteerd Ladylike!![]()
Jeetje.... december-baby's alweer? Gaat het toch vreselijk hard... *cliche*
Mango leuk vrijdag weer een echo, zomaar? Pretecho?
En namens mij ook bedankt voor de Liuk verslavingnet weer twee nieuwe dozen gehaald
Morgen weer controle bij de gyn, en weer groeiecho. Dit keer gaat mijn schoonmoeder mee, ben benieuwd wat ze er van vind.
TanteSoesa, bij mij gaat het ook ongeveer zo. De controle bij de gyn is bijna een standaard praatje, hoe gaat het? Ja wel goed, wel wat kwaaltjes die erbij horen, en mijn bekken is knudde. Ja en daar blijft het eigenlijk bij. Ik wordt ook niet gewogen (niet boeiend denk ik omdat het toch sowieso een ziekenhuis bevalling wordt), alleen bloeddruk meten doet ze. En een echo van de jongens wordt er gemaakt.
Ik moest wel bij 27 weken nog een keer bloed laten prikken. Maar urine heb ik alleen helemaal in het begin een keer in moeten leveren. Dus wat je zegt klinkt mij niet vreemd in de oren
Ohja, baarmoeder voelen doen ze ook inderdaad. HB is ook nooit meer gemeten, op de eerste keer met 14 weken na (dit nav bloed prikken van de combinatietest geloof ik?).quote:Op woensdag 18 april 2012 09:54 schreef Gerberaatje het volgende:
Gewicht is hier trouwens ook niet belangrijk, althans, volgens mijn gyn! Zolang je bloeddruk goed is, kijken ze verder nergens naar
Toch gek, al die verschillenmaar zo werd bij mijn oudste ook telkens mijn baarmoeder gevoeld en gecheckt bij elke afspraak, bij deze baby doen ze alleen een echo en bloeddruk en that's it...
Ik moest (nu dus al 6 jaar geleden) ook iedere keer even wegenquote:Op woensdag 18 april 2012 09:57 schreef Gerberaatje het volgende:
Nee, maar sommigen moeten elke afspraak bij de vlos op de weegschaal![]()
Vorige keer ben ik ook zoveel aangekomen, geen vocht(helaas) en dik keer nog maar 3 kilo op bijna 27 weken
echt groeiecho's doen ze hier ook niet, zelfs niet toen ik erom vroeg vorige keer (mijn oudste liep steeds 1,5 week voor).. afgelopen week hebben ze wel even gemeten omdat ik wilde weten of dit weer zo'n stevigerd werd
maar deze is keurig gemiddeld
![]()
Hier ook dus.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:53 schreef Gerberaatje het volgende:
Soes, ik moet komende week even bloed laten prikken (27 weken, omdat ik Rhesus Negatief ben) maar verder hoef ik ook niks te doenbij de vlos prikken ze toch wel eens je HB via je vinger? Ik loop bij de gyn, en moet volgens mij rond de 34 weken nog een keer voor HB zodat ze me eventueel nog wat ijzer kunnen geven om die op te krikken....
Ladylike!!van harte! Welkom terug, ik zal je in de lijst zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |