Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Verander je naam eens naar Cr00k.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:30 schreef n0ir het volgende:
Haha hoe kan je nou zo slecht zijn in het herkennen van de lapo.
Twee keer met 2-1 van Rijst verloren, twee keer door een neppe penalty in de 90e minuut_!
Classic FUT
Ik verloor vandaag door zon ingestudeerde kut hoekschop. Classic engelse noobs zou je zeggen, maar rijstbal doet alles om te winnen.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:30 schreef n0ir het volgende:
Haha hoe kan je nou zo slecht zijn in het herkennen van de lapo.
Twee keer met 2-1 van Rijst verloren, twee keer door een neppe penalty in de 90e minuut_!
Classic FUT
En dat zeg jijquote:Op woensdag 18 april 2012 00:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik verloor vandaag door zon ingestudeerde kut hoekschop. Classic engelse noobs zou je zeggen, maar rijstbal doet alles om te winnen.
Hahah ja zo scoorde ie ook bij mij een keerquote:Op woensdag 18 april 2012 00:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik verloor vandaag door zon ingestudeerde kut hoekschop. Classic engelse noobs zou je zeggen, maar rijstbal doet alles om te winnen.
Jep gaat over mijquote:
Tja je hebt het in totaal wel 10 keer geprobeerd afgelopen weken en dit is pas je eerste goal ermee dusja net zo effectief als een normale corner.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
hihi
Nee die corners zijn wel vies ja. Ik ga ze nooit meer gebruiken bij friendlies.
Ik probeerde het altijd via de linkerkant maar dan staat David Luiz in de 16. Aan de rechterkant staat Ibra die kopt meestal wel raak.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
Tja je hebt het in totaal wel 10 keer geprobeerd afgelopen weken en dit is pas je eerste goal ermee dusja net zo effectief als een normale corner.
hehe, ik vind dat je heel goed speelde. Elke keer de vrije man gevonden, anderen maken de loopacties goed en daar pass je naar. Dat zie ik in mijn spel niet terug. Dan heb ik nu een 5* en 3 4* skillers, maar ik kan niet skillenquote:Op woensdag 18 april 2012 00:42 schreef DutchSL het volgende:
Nou vooral in die tweede wedstrijd had je toch wel je kansen hoor, je raakt de lat en een paar hachelijke situaties met keeper/verdedigers waar ik geluk had dat de bal er niet in ging in de kluts.
Zelf wel 12 afstandschoten gemist ofzowas mijn eerste potje met SIF Menez maar de NIF schiet normaal gesproken wel beter dan dat.
Hoog door het midden?quote:Op woensdag 18 april 2012 01:16 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha, ik heb weer een nieuwe manier voor een penaltyHeerlijk dit
Nee maar die gebruik ik wel best vaak. Heerlijk als je zo'n penalty stopt trouwens!quote:
Ja, een zacht stifje en dan kan je gewoon naar rechts of links inhouden, want stifjes kunnen niet naast gaan. Ze gaan dan altijd vlak langs de keeper, ik weet niet of het altijd werkt maar het is wel lachen.quote:Op woensdag 18 april 2012 01:38 schreef Tim86 het volgende:
oehhh die 2e is lelijk zeg
Wat deed je nou bij die eerste? Hoog stiftje net naast het midden?
quote:Op woensdag 18 april 2012 02:02 schreef Tim86 het volgende:
Geinig, zal eens kijken in de arena wat de mogelijkheden zijn en hoe de keeper daarop reageert. Penalties zijn gewoon zo kut dit jaar..hoe beter je hem inschiet hoe groter de kans dat de keeper hem pakt als hij maar op de goede hoek gokt
niks? nergens aangezeten iigquote:
Kaarten kopen.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:34 schreef Pino0 het volgende:
Is er een manier om snel van teams te verwisselen? BV als mijn brazilianen geblesseerd zijn ga ik met mijn bronzen maar omdat mijn bra team dan op de bank zit zoekt ea alleen maar gouden en zilveren teams op.
Dit levert zoveel frustratie op omdat het niet eerlijk is maar ik geen zin heb om 10 minuten te zoeken...
*huilend van frustratie*
Wat ik dus wil is dat ik gewoon normale teams kan facen met mijn bronzen en dat mijn gouden uitrusten voor fitness of blessures. Kan dat zonder eeuwen lang weer spelers te gaan verwisselen op de bank?
gouden teams bij gouden teams op de ban kzetten. dus minimaal 2 gouden teams hebben, bv 2 hele verschillende of je maakt een team a en een team b. Zelfde met bronze etc.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:34 schreef Pino0 het volgende:
Is er een manier om snel van teams te verwisselen? BV als mijn brazilianen geblesseerd zijn ga ik met mijn bronzen maar omdat mijn bra team dan op de bank zit zoekt ea alleen maar gouden en zilveren teams op.
Dit levert zoveel frustratie op omdat het niet eerlijk is maar ik geen zin heb om 10 minuten te zoeken...
*huilend van frustratie*
Wat ik dus wil is dat ik gewoon normale teams kan facen met mijn bronzen en dat mijn gouden uitrusten voor fitness of blessures. Kan dat zonder eeuwen lang weer spelers te gaan verwisselen op de bank?
Schrijf het is helemaal uit.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:48 schreef DutchSL het volgende:
TOTW is blijkbaar al bekend:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#Id8sIWDRbdmNh
Zilveren IF Vaz Te met 91 shooting, gouden IF Bas Dost met 75 pace en 94 shooting trolol.
Mascherano als CB met 73 pace, leuk alleen hij is zo klein om als CB te gebruiken.
Zit niks voor mij tussen.
is <> eensquote:Op woensdag 18 april 2012 09:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Schrijf het is helemaal uit.
Nee ik ben er helemaal klaar mee. Ik kan mezelf gewoon niet goed beheersen ook al zeg ik elke keer bij het begin van een wedstrijd, het is maar virtueel, het is maar een spelletje etc.quote:
Deze week zal het wel stijgen omdat die uit de pakjes is en de IF toch onbetaalbaar wordt voor de meesten.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:15 schreef marcie216 het volgende:
Tevez if..
Zou de NIF nu nog wat dalen?
quote:Decent player but his dribbling is horrible. He has the turning circle of the titanic.
Iets dalen misschien, maar omdat hij waarschijnlijk voor de meeste mensen te duur is blijven ze toch wel oude Tevez kopen. Zal ook wel liggen aan hoeveelheid happy hours (dus aantal if's)quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Deze week zal het wel stijgen omdat die uit de pakjes is en de IF toch onbetaalbaar wordt voor de meesten.
Ja maar zo speel ik niet. Mag graag een mannetje passeren kunnen als dat nodig is.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je moet ook niet lopen, gewoon alles op doel schieten enzo.
Maarja nogmaals he, hij heeft een draaicirkel van de Titanicquote:Op woensdag 18 april 2012 10:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja maar zo speel ik niet. Mag graag een mannetje passeren kunnen als dat nodig is.
[ afbeelding ]
Heb de NIF en de IF gehad, dus ja dat weet ikquote:Op woensdag 18 april 2012 10:27 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Maarja nogmaals he, hij heeft een draaicirkel van de Titanic
Zijn koppen had eerder op 94 moeten zitten dan zijn shooting.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja maar zo speel ik niet. Mag graag een mannetje passeren kunnen als dat nodig is.
[ afbeelding ]
Dat wilt EA niet doen omdat hij ook al 192 cm isquote:Op woensdag 18 april 2012 10:29 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Zijn koppen had eerder op 94 moeten zitten dan zijn shooting.
Even diei Matuidi in de gaten houden, misschien leuk voor back up van Sissoko. Verders niks interessants, misschien ooit een voorhoede van UP Aguero, IF Tevez en Messi er achter in elkaar zetten, lijkt me wel mooiquote:Op woensdag 18 april 2012 09:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
is <> eens
Maar vooruit:
FIFA Ultimate Team: Team Of The Week - April 18
GK: Muller, FSV - 76>80
CB: Amorebieta, Bilbao - 78>83
CB: Evans, Man U - 75>79
CB: Mascherano, FC Barcelona - 86>87
CDM: Mavuba, Lille - 81>84
RM: Sergio Garcia, Espanyol - 74>80
LW: Arashavin, Zenit - 83>85
RW: Pedro Rios, Getafe - 74>80
CM: Matuidi, PSG - 78>81
CF: Tevez, Man City - 88>89
STR: Benitez, America - 76>80
SUBS
GK: Federici, Reading - 69>73
LM: Didavi, FC Nurnberg - 69>73
CB: Collin, Sporting KC - 70>73
STR: Twigg, Shamrock Rovers - 64>64
RW: Moses, Wigan Athletic - 72>74
STR: Dost, Heerenveen - 70>80
STR: Vaz Te, West Ham - 63>73
Ja nou en.. Als hij dat toch verdient.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat wilt EA niet doen omdat hij ook al 192 cm is
Zijn head acc was al 91, heading is alleen laag door zijn jumping en dat is niet zo heel onterecht dat hij geen 90 jumping heeftquote:Op woensdag 18 april 2012 10:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat wilt EA niet doen omdat hij ook al 192 cm is
Met 90 jumping komt ie boven het stadio uit he.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zijn head acc was al 91, heading is alleen laag door zijn jumping en dat is niet zo heel onterecht dat hij geen 90 jumping heeft
Hoe speelt je ligue 1 team? Nog steeds fijn? Heb de mijne nu bijna af, moet alleen SIF Nenê en SIF Arfa nog.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Even diei Matuidi in de gaten houden, misschien leuk voor back up van Sissoko. Verders niks interessants, misschien ooit een voorhoede van UP Aguero, IF Tevez en Messi er achter in elkaar zetten, lijkt me wel mooi
Niet doen. UP M'Vila is beter dan IF Matuidi en IF Mavuba, en veel goedkoper.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Even diei Matuidi in de gaten houden, misschien leuk voor back up van Sissoko. Verders niks interessants, misschien ooit een voorhoede van UP Aguero, IF Tevez en Messi er achter in elkaar zetten, lijkt me wel mooi
Heb van iedereen (6 op rij) gewonnen, behalve in het fok toernooi. Conclusie mag dan zijn dat fokkers gewoon een erg hoog niveau hebbenquote:Op woensdag 18 april 2012 10:34 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Hoe speelt je ligue 1 team? Nog steeds fijn? Heb de mijne nu bijna af, moet alleen SIF Nenê en SIF Arfa nog.
Zat ook al te loeren naar een team met Aguero - Messi en Tevez op CAM/CF.. kun je een leuk BPL team er achter makenquote:Op woensdag 18 april 2012 10:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lekker laten staan en een gruwelijk elftal maken als de crash geweest is. Heb zelf ook mn 2 elftallen en 1,2mln achter de handquote:Op woensdag 18 april 2012 10:47 schreef detennismaster het volgende:
Ik weet gewoon niet meer wat ik met mijn coins moet doen. Ik heb 800K, een Belgieteam, Een silvergoldhybrid, mlsbronze en seriea silverteam. Alles bij elkaar zal ik ongeveer op 1 miljoen uitkomen.
Dubbelpostquote:Op woensdag 18 april 2012 11:18 schreef Ajacied7 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/509272
Zit de al een tijdje aan een goed zilveren team te denken, het lukt me alleen steeds niet om iedereen 9 chem te geven![]()
Spelers waarmee ik graag speel: Utaka, Olave, Ibarbo, Elyounoussi, Huseklepp, King, Wynne, Lazarri, El Kabir.
Heeft iemand toevallig een team wat hierop lijkt?
Wynne is slechttt.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:18 schreef Ajacied7 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/509272
Zit de al een tijdje aan een goed zilveren team te denken, het lukt me alleen steeds niet om iedereen 9 chem te geven![]()
Spelers waarmee ik graag speel: Utaka, Olave, Ibarbo, Elyounoussi, Huseklepp, King, Wynne, Lazarri, El Kabir.
Heeft iemand toevallig een team wat hierop lijkt?
Donk Jorgacevic Almebackquote:Op woensdag 18 april 2012 11:26 schreef DutchSL het volgende:
Weet iemand een goede zilveren verdediger en goede zilveren keeper van dezelfde club, met een goede zilveren linksback van deze club of landgenoot van CB uit dezelfde competitie?
En dan niet Olave/Benitez/IF midget keeper.
Die RW kun je beter vervangen voor Marinho, kost geen drol en is zo snel als een jachtluipaard (92 pace). http://www.futhead.com/12/player/6289quote:Op woensdag 18 april 2012 11:29 schreef DutchSL het volgende:
Dat trio heb ik al in ander team, en ik moet een linksback er bij.
Ik heb nu voor Vaz Te dit:
http://www.futhead.com/12/squad/509189
Maar IF Da Costa is te duur en wellicht is er iets leukers mogelijk in die linkerhelft van het team.
Jammer dat er geen goede linksback in de club van Toprak of Sereno zit, anders had ik het met hun en Bundesliga keeper kunnen doen.
Rechtspoot, 2* skills en 60 crossing.. bedankt voor de suggestie, maar nee dan liever die Rusquote:Op woensdag 18 april 2012 11:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Die RW kun je beter vervangen voor Marinho, kost geen drol en is zo snel als een jachtluipaard (92 pace). http://www.futhead.com/12/player/6289
Verkopen! heb wel intressequote:Op woensdag 18 april 2012 11:53 schreef vandermar het volgende:
Ik wil een team met SIF Vaz temaar ik wil ook mijn coins verkopen
dubio
Ik zet ze binnenkort op marktplaats dan drop ik wel een linkjequote:
Kreeg de kans toch eigenlijk nooit bij Arsenal?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:05 schreef StijnDa het volgende:
IF Arshavin? Kan die man nog voetballen?
ja prima laat maar weten!quote:Op woensdag 18 april 2012 12:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zet ze binnenkort op marktplaats dan drop ik wel een linkjemisschien dat ik eerst nog even ga handelen
Jawel, maar dat was het probleem. Hij werd er nog vaak ingezet door Wenger maar dan verprutste hij allesquote:Op woensdag 18 april 2012 12:10 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Kreeg de kans toch eigenlijk nooit bij Arsenal?
Herinner me van hem een inval beurt bij championsleague tegen barca dat die wel een aardige goal had.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:15 schreef vandermar het volgende:
Arshavin vond ik wel goed toen hij in 2008 met zijn Russische Bolsjeviken ons versloeg op het EK
Jezus, dat zijn 3 happy hours in 2 dagen volgens mijquote:Op woensdag 18 april 2012 12:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Vanavond weer Happy Hour voor de nieuwe IF's komen, goedkopere Dempsey
Godver, hopelijk is die van mij tegen die tijd verkochtquote:Op woensdag 18 april 2012 12:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Vanavond weer Happy Hour voor de nieuwe IF's komen, goedkopere Dempsey
Welkom in 1999quote:Op woensdag 18 april 2012 13:02 schreef vandermar het volgende:
WTF is er met het forum.
[ afbeelding ]
F5quote:Op woensdag 18 april 2012 13:02 schreef vandermar het volgende:
WTF is er met het forum.
[ afbeelding ]
Is toch bij alle feyenoord fans zo? Leven in het verledenquote:Op woensdag 18 april 2012 13:02 schreef vandermar het volgende:
WTF is er met het forum.
[ afbeelding ]
Het kan altijd erger. Ik had 'm voor 202k uit positie en uit formatie.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:28 schreef Fuszy het volgende:
Gisteren Sif ben arfa gekocht voor 150k uit positie en uit formatie, dus ongeveer 153k voor betaald om hem als RW en 4-3-2-1 te krijgen. Nu zie ik ze weggaan voor 140k in positie en formatie. Zal nog wel goedkoper kunnen door die happy hour vanavond.
Je moet ze verkopen net voordat de markt gaat crashen en weer coins terugkopen met FUT13.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zet ze binnenkort op marktplaats dan drop ik wel een linkjemisschien dat ik eerst nog even ga handelen
Mooi team. De enige suggestie die ik kan doe is dat je beter puush kan gebruiken voor je plaatjes in plaats van tinypik.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:49 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.futhead.com/12/squad/509893
Ik denk dat ik het zo doe. En dan natuurlijk SIF Vaz Te. Nog suggesties?
Patricio is een kutkeeper, Eliseu is een LW die LB speelt dus verwacht daar defensief niet teveel van..quote:Op woensdag 18 april 2012 13:49 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.futhead.com/12/squad/509893
Ik denk dat ik het zo doe. En dan natuurlijk SIF Vaz Te. Nog suggesties?
Ik voor 215k :$quote:Op woensdag 18 april 2012 13:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het kan altijd erger. Ik had 'm voor 202k uit positie en uit formatie.
Okee, dan ga ik daar nog even aan sleutelen. Wie volgens jou als keeper dan? Silver of gold maakt niet uit.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Patricio is een kutkeeper, Eliseu is een LW die LB speelt dus verwacht daar defensief niet teveel van..
Je hebt ook hotkeys voor het maken van een screenshot (ctrl + shift + 4). Die link staat ook gelijk op je klembord, dus je hoeft alleen nog maar te controlveeën.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:55 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Test
NICE dat puush!
Ja ik ze al gevonden.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je hebt ook hotkeys voor het maken van een screenshot (ctrl + shift + 4). Die link staat ook gelijk op je klembord, dus je hoeft alleen nog maar te controlveeën.
Als je Rimando neemt als keeper hebben zij gewoon 9?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:00 schreef Ajacied7 het volgende:
Nu alleen nog Huseklepp en een MLS keeper halen. De chem loss(Wynne,Olave) vangt de manager wel op:http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cfxpAUTobdmS0
nee ze hebben allebei 2 dode links en als Rimando erbij komt hebben ze 1 normale en 1 sterke link. Voor Wynne wel genoeg omdat het een nationaliteitlink is? Voor Olave nietquote:Op woensdag 18 april 2012 14:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als je Rimando neemt als keeper hebben zij gewoon 9?
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
nee ze hebben allebei 2 dode links en als Rimando erbij komt hebben ze 1 normale en 1 sterke link. Voor Wynne wel genoeg omdat het een nationaliteitlink is? Voor Olave niet
Bedankt voor zoekenquote:
Ja, hij ziet er ook wel decent uit. Ik probeer Eliseu gewoon want iedereen is lovend over hem. Ga jij zo'n soort team nou ook maken?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:06 schreef DutchSL het volgende:
Patricio is een prima keeper voor een 80-rated hoor,beter dan Helton in die competitie. IF Eliseu heb ik nooit geprobeerd, maar hij heeft betere work rates dan Coentrao (die ik wel heb en geen enkel probleem mee heb). Toefjes heeft wel een tijd met IF Eliseu gespeeld volgens mij.
Laat ik die 3 er ook maar bij kopenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is ook nog eens een veel betere achterhoede. Met de beste silverkeeper van het spel imo.
Ja, ik had bijna hetzelfde bedacht alleen met Pepe LCB en Sereno RCB en nog een silver op LCM (Ozil kan ook en dan Ronaldo LW) en heb al een Portugees georienteerde 4-3-2-1 met UP Nani, Moutinho, Coentrao en IF Pepe er in dus die kan ik recyclen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, hij ziet er ook wel decent uit. Ik probeer Eliseu gewoon want iedereen is lovend over hem. Ga jij zo'n soort team nou ook maken?
Je bent gewoon slecht.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:12 schreef Fuszy het volgende:
Ik had even zin om mijn controller richting tv te gooien. Jezus christus. Zo'n homo scoort de 4-3 in de 90ste minuut en maakt dan de can you hear me celebration...
Dat laatste hangt bij mij het maken van dit team vanaf...quote:Op woensdag 18 april 2012 14:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, ik had bijna hetzelfde bedacht alleen met Pepe LCB en Sereno RCB en Ozil op LCM en heb al een Portugees georienteerde 4-3-2-1 met UP Nani, Moutinho, Coentrao en IF Pepe er in dus die kan ik recyclen.
Maar ik heb nog niet besloten of ik het zo ga doen, eerst ook maar eens kijken hoe duur Vaz Te wordt.
Tsjah, ik vind dan Helton bijvoorbeeld veel beter. Smaken verschillen natuurlijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:06 schreef DutchSL het volgende:
Patricio is een prima keeper voor een 80-rated hoor,beter dan Helton in die competitie. IF Eliseu heb ik nooit geprobeerd, maar hij heeft betere work rates dan Coentrao (die ik wel heb en geen enkel probleem mee heb). Toefjes heeft wel een tijd met IF Eliseu gespeeld volgens mij.
Nee joh.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Daar ben ik het volledig mee eens, maar dan nog... frustratie
Hoe weet je nu al die ratings dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:19 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Average shooting van de spitsen (beide SIF) 93.(afgerond naar boven)
Ratings staan gewoon in link.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe weet je nu al die ratings dan?
TOTW web-app link? http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#Id8sIWDRbdmNhquote:Op woensdag 18 april 2012 14:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe weet je nu al die ratings dan?
94 SHOOTING, WHAT THA FACK!!!!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
TOTW web-app link? http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#Id8sIWDRbdmNh
Ik moet beter leren spelen. Het lijkt vaak nergens op, passes komen niet aan en steekpasses vaak ook niet. Ik zie de ruimtes vaak ook nietquote:Op woensdag 18 april 2012 14:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee joh.90e minuut he is gewoon scripted.
Doe Veirinha als LCM. Dat is zo'n zieke speler!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:21 schreef DutchSL het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/509397
Met de zilveren IF Vaz Te zouden de ratings zijn
79 attack, 81 midfield en 78 defence
Goed plan, dan wordt het 79-78-78. Ik zet hem dan wel RCM en Moutinho LCM, want betere passes om Ronaldo vrij te zetten.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Doe Veirinha als LCM. Dat is zo'n zieke speler!
Zelf maken of compleet overkopen?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:19 schreef laucas het volgende:
Iemand een leuk >=75 teampje in de aanbieding om 4-2-3-1 uit te proberen?
Jij krijgt subsidie voor je internetquote:Op woensdag 18 april 2012 13:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is toch bij alle feyenoord fans zo? Leven in het verleden
tientje denk ikquote:Op woensdag 18 april 2012 14:35 schreef Kamikazie het volgende:
Ik wil 100K kopen, hoeveel moet ik daarvoor betalen?
6euquote:Op woensdag 18 april 2012 14:35 schreef Kamikazie het volgende:
En je punt is?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Op marktplaats zijn ps3 coins zo'n 15 euro per 100k
Ik wacht even tot op marktplaats staatquote:Op woensdag 18 april 2012 14:35 schreef Kamikazie het volgende:
Ik snapte ook al niet waarom je dat niet gedaan hebt.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:54 schreef laucas het volgende:
Ik had beter mijn PS3 coins kunnen verkopen en met dat geld dan 360 coins aanschaffen
Als hij onder de 185K koop ik hem. Want ik wil niet dat mijn team meer dan 500K gaat kosten.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vaz Te is bijna net zo goed als MOTM Rhodes maar een stuk minder zeldzaam. Ik durf geen voorspelling te doen over de uiteindelijke prijs maar in het begin zal hij 200k+ kosten.
Tja stom en wist ook niet dat ze verkocht werden op marktplaatsquote:Op woensdag 18 april 2012 14:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik snapte ook al niet waarom je dat niet gedaan hebt.
Vanavond vriend, Barca even leren voetballenquote:
Mooie goalquote:Op woensdag 18 april 2012 15:03 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/119796905
Velavolgens mij ook m'n 1e doelpunt pas met hem
Ja denk het ook.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vanavond vriend, Barca even leren voetballen
3-1quote:
I see what you did therequote:
thxquote:
Maar goed dat niemand wou, anders was ik mooi 5k coins kwijt.quote:Op zondag 15 april 2012 23:29 schreef poker4lifee het volgende:
kijken of we volgende week door kunnen komen zonder een potje te verliezen.![]()
Iemand weddenschap voor 5k coins ofzo dat ik alles gelijk speel of win volgende week? minimaal 30 wedstrijden, tegen vrienden telt niet ofzo
Heb de flessen deo al klaar staan.
Buffon of De Sanctis, allebei erg goedquote:Op woensdag 18 april 2012 15:29 schreef Nickskuh het volgende:
wie is de beste doelman in de serie a?
Okquote:Op woensdag 18 april 2012 15:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Buffon of De Sanctis, allebei erg goed
Serie A is een erg fijne league inderdaad, ik heb zelf met 4312 gespeeld in een hybrid met een aantal Serie A'ers.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:33 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Ok
4-3-2-1 of 4-3-1-2 gaan spelen met een serie a team? Zijn veel goede spitsen in de serie a dus ik twijfel
4-3-1-2 is een trechter. Werkte voor mij dus echt niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:33 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Ok
4-3-2-1 of 4-3-1-2 gaan spelen met een serie a team? Zijn veel goede spitsen in de serie a dus ik twijfel
STEEKquote:Op woensdag 18 april 2012 15:29 schreef Nickskuh het volgende:
Ligt heel erg aan de drop rate. Niet goedkoop, gok zo'n 100k einde van de week.quote:
Maarja wel na SIF Ramos en Pepe de snelste verdediger, 87 total rating en Barcelona. Dat kan nooit goedkoop zijn in dit geval. Door dat de totale rating 87 is, wordt de kaart ook minder vaak uitgegeven, dus zeldzamer?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ligt heel erg aan de drop rate. Niet goedkoop, gok zo'n 100k einde van de week.
Hij is wel klein en niet zo sterk in de lucht.
Sowieso Steekquote:Op woensdag 18 april 2012 15:29 schreef Nickskuh het volgende:
Steek is beter.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
De Sanctis is wel de betere Serie A keeper denk ik, alhoewel het allemaal net niet op 1 lijn ligt
DE STEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKquote:Op woensdag 18 april 2012 15:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
De Sanctis is wel de betere Serie A keeper denk ik, alhoewel het allemaal net niet op 1 lijn ligt
Mwa, al die keepers die opgesomd waren zijn bijna allemaal even goed imoquote:
Nee. Steek zijn kicking is geweldig.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, al die keepers die opgesomd waren zijn bijna allemaal even goed imo
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:50 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
niet genoeg coins om uit te keren
Alsof je 20k niet in een dag terugverdiend hebtquote:Op woensdag 18 april 2012 15:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is best kut, die verleiding om het uit te geven
Ik doe daar echt lang overquote:Op woensdag 18 april 2012 15:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Alsof je 20k niet in een dag terugverdiend hebt
Prima formatie. Wel zijn je LM en RM niet altijd even opvallend aanwezig.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:54 schreef Nickskuh het volgende:
Dan maar steek kopen
Speelt 442 een beetje goed of is dat ook zo'n overloop formatie..
Jep, beestquote:Op woensdag 18 april 2012 16:00 schreef Coenehv het volgende:
Speelt Van Persie (normale) een beetje fijn?
GJE begon er nog over dat je veel teams maakte enz..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
GJE begon er nog over dat je veel teams maakte enz..Ghehge, het had zomaar geen grapje kunnen zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb overigens nu nog geen team gemaakt, ben bezig GJE en de anderen!!!
![]()
En hoe zoek je op gebruikerquote:Op woensdag 18 april 2012 16:20 schreef pascal08 het volgende:
Wtf, iemand met de clubnaam "Fancy Salsman" zet kaarten voor de helft van de laagste BIN erop, aan de lopende band.
Cuesta of Ekpo?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:20 schreef pascal08 het volgende:
Wtf, iemand met de clubnaam "Fancy Salsman" zet kaarten voor de helft van de laagste BIN erop, aan de lopende band.
Kan niet.quote:
Pakjes kopen!!!!quote:Op woensdag 18 april 2012 16:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kan niet.
Is this my lucky day?Nu al minstens 10k in 2 minuten en vanmiddag 4/4 multiple choice vragen goed gegokt op m'n tentamen door 'íene miene mutte' te doen.
Het langste antwoord of Bquote:Op woensdag 18 april 2012 16:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kan niet.
Is this my lucky day?Nu al minstens 10k in 2 minuten en vanmiddag 4/4 multiple choice vragen goed gegokt op m'n tentamen door 'íene miene mutte' te doen.
Ja klopt, die heb ik nog over van m'n pricefix. Heb er wel dikke winst mee gemaakt de eerste paar weken, daarna ging het bergafwaarts.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het langste antwoord of B
Ik zag net 2 van je Cuesta's voor 2.9k BIN.
Heh, die zijn helemaal niets waard. Hoe kun je daar nou winst op maken?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Om deze 3: http://futhead.com/12/squad/511040
Haha, ik moest lachen.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Om deze 3: http://futhead.com/12/squad/511040
Ja echt ziek hè. Alleen Chris, Rooney, Messi en Ibra hebben hogere shooting stats.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
wtf, ik zie nu pas dat Dost 94 shooting heeft. Dit moet wel een van de hoogste van heel UT zijn, of niet?
Haha, die sla ik overquote:Op woensdag 18 april 2012 16:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]![]()
Als je nu Ajacied wordt vertel ik het je, anders heb je pech.
Wat is weinig? De laagste BIN staat nu op 3,9k.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Er staan 2 4231 cuesta's op voor weinig, heb alleen het geld niet ervoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kut dan zijn ze verlopenquote:Op woensdag 18 april 2012 16:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat is weinig? De laagste BIN staat nu op 3,9k.
De silver Dost met 75 heading heeft al 91 heading accuracy.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:37 schreef Tim86 het volgende:
Jammer dat Dost nog altijd geen skills heeft, 94 shooting is wel sick..80 heading is daarentegen weer veel te laag, al heeft hij zijn lengte en strength ook al
Heel slim, je eigen Cuesta's niet noemenquote:Op woensdag 18 april 2012 16:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat is weinig? De laagste BIN staat nu op 3,9k.
Hij staat op nummer 6, met boven zich:quote:Op woensdag 18 april 2012 16:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
wtf, ik zie nu pas dat Dost 94 shooting heeft. Dit moet wel een van de hoogste van heel UT zijn, of niet?
lekker de bank opwarmen.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:46 schreef Reemi het volgende:
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)ert-Lasse-Schone.htm
Nu heeft Serero nog minder kans om te spelenquote:Op woensdag 18 april 2012 16:46 schreef Reemi het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij staat op nummer 6, met boven zich:
SIF Zlatan (95 shooting)
SIF CR7 (95 shooting)
TOTY CR7 (96 shooting)
TOTY Messi (97 shooting)
TOTY Rooney (99 shooting)
verdommequote:Op woensdag 18 april 2012 16:46 schreef Reemi het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
verdommedat had een enorme aanwinst kunnen zijn voor Feyenoord.
Voor Feyenoord wel ja. Had van mij niet gehoeven bij Ajax eigenlijk. Genoeg talent op zijn positie en ik vind het toch een beetje net niet allemaal bij hem. Vind hem ook geen type die het prima zal vinden om driekwart van de wedstrijden op de bank te zitten.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:38 schreef Walxie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/511003 ?
Waar vinden jullie de Dost met 94 shooting?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha dat was ook echt het eerste wat ik dachtquote:Op woensdag 18 april 2012 16:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Hij heeft wel een triple link met Eriksen en Boilesen nu.
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
net alsof ze jouw team kunnen handicappen
Hij heeft het over zijn eigen handicap denk ik.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je een goed team dan
Houdt alleen de ontwikkeling van Vilhena en andere prominenten tegen. Laat maar lekker naar ajax gaan, kan hij daar de jeugd hun ontwikkeling stoppenquote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan had er wel handicaps gestaan tochquote:Op woensdag 18 april 2012 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft het over zijn eigen handicap denk ik.
de A1 stopt natuurlijk met wedstrijden spelen en trainen natuurlijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Houdt alleen de ontwikkeling van Vilhena en andere prominenten tegen. Laat maar lekker naar ajax gaan, kan hij daar de jeugd hun ontwikkeling stoppen
Rare golds tegen non-rare golds. Keeper pakt niksquote:Op woensdag 18 april 2012 16:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
net alsof ze jouw team kunnen handicappen
Ja! Is een nieuwe regeling. Als je 3 of meer Denen in de selectie hebt dan moet de jeugdopleiding stoppen.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de A1 stopt natuurlijk met wedstrijden spelen en trainen natuurlijk.
Pak jij bij silver ook de goedkoopste, die van 2500?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik werd deze week al een paar keer getrolld: een paar dagen geleden kreeg ik NIF Nagbe in een pack en vandaag NIF Niedermeyer. Beide waren vorige week nog IF
Ja, en op mijn andere account soms 1 van 7500. Ik heb nog niet echt geluk gehad met die van 2500.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Pak jij bij silver ook de goedkoopste, die van 2500?
Oke, komende week maar even Vaz Te eruit trekken enzoquote:Op woensdag 18 april 2012 17:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, en op mijn andere account soms 1 van 7500. Ik heb nog niet echt geluk gehad met die van 2500.
staan er nog steeds opquote:Op woensdag 18 april 2012 17:08 schreef Dudeweiser het volgende:
die goedkope Cuesta's staan er weer opget 'm noooooooooow
oke ze zijn wel van mijquote:Op woensdag 18 april 2012 17:27 schreef Thorb het volgende:
Kan ze wel kopen, als ik maar niet genaaid wordt
Denk dat iedereen wel zo'n team wil, ziet er tof uit.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:27 schreef StijnDa het volgende:
http://futhead.com/12/squad/511639
Wat vinden jullie hier van?
Moet ik kunnen betalen als ik alles verkoop.
5 at the back met een voorhoede ronaldo, benzema, robbenquote:Op woensdag 18 april 2012 17:27 schreef StijnDa het volgende:
http://futhead.com/12/squad/511639
Wat vinden jullie hier van?
Moet ik kunnen betalen als ik alles verkoop.
6 leagues, 6 nationaliteiten, iedereen 9 chem.![]()
Feyenoord! Jij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |