abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 april 2012 @ 00:11:07 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110468739

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op het slowchatten en een geile gangbang met elkaar te hebben.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Vandaar dat we hier lekker slowchatten.

Maar je wil toch versieren?

Dan ga je maar naar het echte topic.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Zie bovenstaande.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond, maar staar iedereen recht aan en geef ze een knipoog, vooral als je bananen eet.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo eng mogelijk. Ook kun je natuurlijk vragen of het kassameisje een snoepje wil.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, wat bestwel veel pijn kan doen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Neuk haar.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien. Behalve als het enge stalkers betreft, die zien je wel.

9. Kom naar alle meets :D

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

O+ AVNZMG-tinychat!
Voor wanneer de slowchat niet zo slow meer is, chatten met of zonder webcam kan hier; klik.
Let op: meld je daar wel aan met dezelfde username als die je op FOK! gebruikt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_110468746
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Liever wel.
Neen.
pi_110468749
Trusten Heloef.
pi_110468757
Trusten heloef.
pi_110468773
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dit ehh... Vind ik niet heel tactisch geschreven.
Snappen doe ik het wel...

Trusten Heloef.
pi_110468802
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:12 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Snappen doe ik het wel...

Trusten Heloef.
Ja maar het komt over als: ''het maakt geen flikker uit als er iemand dood is, er zijn toch 6 miljard mensen dus kies gewoon een nieuwe vriend'', alsof het geen flikker voorstelt zegmaar.
Rustig aan.
pi_110468917
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja maar het komt over als: ''het maakt geen flikker uit als er iemand dood is, er zijn toch 6 miljard mensen dus kies gewoon een nieuwe vriend'', alsof het geen flikker voorstelt zegmaar.
Nee klopt, maar op zich kan ik er nog redelijk mee omgaan dat vrienden zijn heen gegaan op uitzondering van twee daar ga ik kapot aan.

Snap ook wel dat het onwerkelijk is als iemand even zegt al mijn vrienden zijn inmiddels dood..
pi_110468951
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:16 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Nee klopt, maar op zich kan ik er nog redelijk mee omgaan dat vrienden zijn heen gegaan op uitzondering van twee daar ga ik kapot aan.

Snap ook wel dat het onwerkelijk is als iemand even zegt al mijn vrienden zijn inmiddels dood..
Toch wel raar dat je dat nog niet verwerkt hebt, hoe speciaal die mensen ook waren.
Mja als je alles alleen moet verwerken en je hebt niet zoveel invulling meer voor je leven dan snap ik dat je snel blijft hangen in rouwgevoelens.
Rustig aan.
pi_110469000
Fuck ik krijg net een sms dat ze bepaalde gevoelens mist :'(
pi_110469021
Ik klink misschien als een bitch hoor, maar raar genoeg herken ik je punt enorm goed en juist daarom reageer ik zo.

En ik had gewild dat iemand me zo had aangesproken in plaats van het constante "het komt wel goed" "het ligt niet aan jou" of whatever, wat je slachtoffer gevoel alleen nog maar versterkt. En geloof me, dat heb je niet nodig.

Je denkt jezelf en de hele wereld al zo zwart en zo slecht, het enige dat je moet gaan inzien, is dat het niet zo zwart is. En je hoeft niet van andere te horen dat zij het helemaal begrijpen dat jij het zo slecht inziet. Wat ze niet zeggen omdat het de waarheid is, maar in de meeste gevallen omdat ze je zien als een zwak mens en je niet willen "belasten" of omdat ze zelf de goede kanten niet kunnen inzien van het leven.

Je bent geen zwak mens. De wereld is niet zo zwart. Je bent niet het slachtoffer van het leven.
  woensdag 18 april 2012 @ 00:19:15 #11
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110469022
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:18 schreef Faxie het volgende:
Crap.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_110469028
quote:
Ah balen! :(
pi_110469031
Jammer fax..
Rustig aan.
pi_110469036
quote:
Noes. ;( Fax. :*
pi_110469037
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Toch wel raar dat je dat nog niet verwerkt hebt, hoe speciaal die mensen ook waren.
Weet je wat me echt nekt is de dood van mijn eerste liefde daar kan ik na zoveel jaren niet eens mee omgaan en nummer 2 maakt het nog erger :{

quote:
Om verder door te gaan?
pi_110469057
Om verder door te gaan ja :'(
pi_110469063
Das kut faxie :(
pi_110469093
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:19 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Weet je wat me echt nekt is de dood van mijn eerste liefde daar kan ik na zoveel jaren niet eens mee omgaan en nummer 2 maakt het nog erger :{

[..]

Om verder door te gaan?
Misschien dat aankaarten bij een of andere instantie en dat actief gaan verwerken.. Lijkt me een goede investering.
Rustig aan.
pi_110469107
quote:
14s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:19 schreef Myraela het volgende:
Ik klink misschien als een bitch hoor, maar raar genoeg herken ik je punt enorm goed en juist daarom reageer ik zo.

En ik had gewild dat iemand me zo had aangesproken in plaats van het constante "het komt wel goed" "het ligt niet aan jou" of whatever, wat je slachtoffer gevoel alleen nog maar versterkt. En geloof me, dat heb je niet nodig.

Je denkt jezelf en de hele wereld al zo zwart en zo slecht, het enige dat je moet gaan inzien, is dat het niet zo zwart is. En je hoeft niet van andere te horen dat zij het helemaal begrijpen dat jij het zo slecht inziet. Wat ze niet zeggen omdat het de waarheid is, maar in de meeste gevallen omdat ze je zien als een zwak mens en je niet willen "belasten" of omdat ze zelf de goede kanten niet kunnen inzien van het leven.

Je bent geen zwak mens. De wereld is niet zo zwart. Je bent niet het slachtoffer van het leven.
Dat weet ik wel alleen ik kan die 2 gewoon niet vergeten als ze gewoon weg waren gegaan was dat prima snap je? Was dat maar gewoon gebeurd dan was het goed.
pi_110469181
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:20 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Misschien dat aankaarten bij een of andere instantie en dat actief gaan verwerken.. Lijkt me een goede investering.
KT met alle respect alle opties heb ik al aangehaald zelfs hypnose dat werkte niet eens :') Het sloopt zelfs heel mijn lichaam.
pi_110469217
Maar goed ik geef Faxie even de ruimte :@
pi_110469244
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:23 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

KT met alle respect alle opties heb ik al aangehaald zelfs hypnose dat werkte niet eens :') Het sloopt zelfs heel mijn lichaam.
:*
Ik weet het ook niet.
Rustig aan.
pi_110469277
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:21 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Dat weet ik wel alleen ik kan die 2 gewoon niet vergeten als ze gewoon weg waren gegaan was dat prima snap je? Was dat maar gewoon gebeurd dan was het goed.
Ik hoop al jaren dat mijn vader doodgaat, gewoon omdat afscheid nemen makkelijk is dan weten dat hij er is maar niet hier.

Je kan voor jezelf nog zoveel redenen verzinnen waarop het makkelijker was geweest of niet. Uiteindelijk is dit hoe het is gegaan en zul je zo verder moeten leven. Geef het een plek, want die plek is er. En ga daarna verder.

Ik zeg niet dat alles dan weg is, dat je nooit meer terug moet kijken of dingen moet vergeten. Maar je moet wel doorgaan. Niet stil blijven staan en alleen maar terug kijken. Want dan komt er inderdaad niets meer bij, dan zul je inderdaad niet gelukkig zijn en zul je jezelf het slachtoffer maken wat je nu al denkt te zijn.
  woensdag 18 april 2012 @ 00:28:28 #24
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_110469323
Hoe lang is het allemaal geleden, Sneezeechu?
pi_110469341
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:19 schreef Faxie het volgende:
Om verder door te gaan ja :'(
Had je een date via paiq? (mij lukt dat nooit, word altijd verwijderd als de foto's in beeld komen, of ik stuur oneliners die geaccepteerd worden om vervolgens na 4 dagen weer verwijderd te worden)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')