Maar euh... jij bent een man en zoekt een man of zoek je een vrouw om je onder te spugen? En waarom wil je dat nu eigenlijk?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:18 schreef buddy1 het volgende:
voor diegene die me nu online op msn willen spreken zie hier: goodmr@live.nl
Dus dat, ik spuug op hem en z'n hele familie voor 5 euro per spuug. Is er trouwens een minimale afmeting voor de spuug Eric?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:17 schreef gogosweden het volgende:
wie wil nou niet iemand onderspugen voor geld?
ik vind spuug lekker.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:19 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Maar euh... jij bent een man en zoekt een man of zoek je een vrouw om je onder te spugen? En waarom wil je dat nu eigenlijk?
dan is het wat minder jaquote:Op woensdag 18 april 2012 00:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ie gaat rukken en mij met zijn piepie gaat onderspugen
50 euro voor een gram sos wat een fucking junkieprijs.quote:
Ik haal het iig weg ja, helaasquote:Op woensdag 18 april 2012 00:21 schreef Marie30 het volgende:
Yvonne, staat er ook een ban op het posten van msn gesprekken? Of geldt dat alleen voor dm/pm?
ok ben newbi hier begrepen.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:20 schreef yvonne het volgende:
Stop nou es die privé rommel op het forum te gooien,
je rare wensen accoord, maar je mail en msn niet accoord.
Capice?
heb jij goedkoper dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:20 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
50 euro voor een gram sos wat een fucking junkieprijs.
Nog een Belgquote:Op woensdag 18 april 2012 00:14 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Jij kondigt hier aan dat je het gaat doen... Dus laat zien dat je de waarheid spreekt en post pics... Jij snapt mijn post niet Hollander.
Lekker als in seksueel opwindend...? Of lekker als ze het in je mond spugen? Enlighten me..?quote:
Dus het kan gewoon gepost worden. En als je snel bent kun je het lezen.quote:
krijg ik zaterdag geen geldquote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:23 schreef gogosweden het volgende:
http://tinychat.com/spuug
post hier die gesprekken maar
hij accepteert mijn verzoek nietquote:Op woensdag 18 april 2012 00:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Grote waffel en niet eens tsjetten met hem
He is playing hard to get. Niet opgeven!quote:Op woensdag 18 april 2012 00:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hij accepteert mijn verzoek niet
heb wel al mail terug gehad
ik ben al vriendjesquote:Op woensdag 18 april 2012 00:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
He is playing hard to get. Niet opgeven!
Ik woon er alleen, dat telt toch ook een beetje?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:24 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Yeah![]()
de überBelg op FOK! volgens sommigen
dat ben ikquote:Op woensdag 18 april 2012 00:27 schreef buddy1 het volgende:
heb 1 iemand die me op msn aanspreekt dus, toch 1 iemand die wel wil.
andere roepen alleen maar.
ben nu op msn.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 18 april 2012 00:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
He is playing hard to get. Niet opgeven!
Half...quote:Op woensdag 18 april 2012 00:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik woon er alleen, dat telt toch ook een beetje?
wel je msn posten maar ofline blijvenquote:Op woensdag 18 april 2012 00:07 schreef Weissman het volgende:
voeg me toe op msn, dan kunnen we wat afspreken; hete_pako_22@live.nl
post die links nou gewoon nietquote:Op woensdag 18 april 2012 00:42 schreef gogosweden het volgende:
hey, een link naar een tinychat is toch niet verboten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |