Laten we hopen van niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:15 schreef DrDentz het volgende:
Begrijpt die PVV'er wat ideologie betekent?
Wat een verrassing he!quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die PVVer heeft ook niks te zeggen zeg
De beste landbouwgrond ter wereld ligt in Afrika.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:24 schreef rsfxrs020 het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ouwgrond-nodig.dhtml
En wij zetten gewoon de beste landbouwgrond ter wereld onder water.
Precies, de Belgen, linksen en Eurofielen laten de Afrikanen, zonder pardon, gewoon verhongeren.quote:
Dat is te merken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
De beste landbouwgrond ter wereld ligt in Afrika.
In je dromen, Nederland is de grootste exporteur.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
De beste landbouwgrond ter wereld ligt in Afrika.
Ik zou me drukker maken om al hectares die opgaan aan veevoedsel ten behoeve van vleesproductie ipv graan en groenten dan die paar hectare die hier onder water komen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:29 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Precies, de Belgen, linksen en Eurofielen laten de Afrikanen, zonder pardon, gewoon verhongeren.
Probleempje is dan ook dat de slechtste landbouwers ter wereld er boven op zitten.quote:
Ja maar het wordt nu allemaal opgekocht door grote buitenlandse bedrijven... worden ze denk ik ook niet beter van.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Probleempje is dan ook dat de slechtste landbouwers ter wereld er boven op zitten.
Op die grasgronden voor het vee kun je geen voedsel verbouwen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou me drukker maken om al hectares die opgaan aan veevoedsel ten behoeve van vleesproductie ipv graan en groenten dan die paar hectare die hier onder water komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Nee hoor, de beste grond ligt daar, het wordt alleen niet goed gebruikt. En dat Nederland exporteert is ook mede te danken aan subsidies waar ik weinig trots op zou zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:30 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
In je dromen, Nederland is de grootste exporteur.
we kopen 150.000 hectare van de beste landbouwgrond in de wereld voor 600 miljoen voor wilde Poolse paarden , en voor de elite om overtollige herten te schieten onder het mom van natuurbehoudquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:24 schreef rsfxrs020 het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ouwgrond-nodig.dhtml
En wij zetten gewoon de beste landbouwgrond ter wereld onder water.
Denk je dat vee dik wordt van gras? Vleesvee eet mais, en voor een kilo vlees is vele malen meer mais nodig dan voor een kilo groente die je op dat land zou kunnen verbouwen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:32 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Op die grasgronden voor het vee kun je geen voedsel verbouwen.
Och. Eventueel kan het koninklijk huis daar dan jagen. Die arme Spaanse koning moet helemaal naar Afrika om wat plezier te hebben. Met alle risico's van dien.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
we kopen 150.000 hectare van de beste landbouwgrond in de wereld voor 600 miljoen voor wilde Poolse paarden , en voor de elite om overtollige herten te schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |