SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Hoe oud ben jij en hoe oud is zij?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:44 schreef marcokloon het volgende:
zit nu te chatten met iemand die 6 jaar jonger is, tot nu toe loopt het gesprek lekker, ben benieuwd waar dit eindigt
Niets mis mee toch?quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:44 schreef marcokloon het volgende:
zit nu te chatten met iemand die 6 jaar jonger is, tot nu toe loopt het gesprek lekker, ben benieuwd waar dit eindigtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat kan prima!quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:46 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Ik ben 25 zij 19, dacht ook eigenlijk fuck it, proberen kan nooit kwaad
Ik hoef me niet te verdedigen, maar nog 1x dan...quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dit is GEEN SC. Misschien is het leuk als je dát gaat begrijpen. Leuk meeposten is prima, maar dat offtopic gelul word ik écht doodmoe van
Truequote:Op dinsdag 17 april 2012 23:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
ik blijf erbij, paiq is momenteel de beste manier om in aanraking te komen met nieuwe kandidaten... omdat je daar namelijk gelinkt wordt aan elkaar en niet hoeft af te wachten of je uberhaupt iets terug krijgt.
voor de verlegen mensen scheelt dit enorm.
klopt, maar het feit blijft....... je krijgt iemand aangeboden waar je mee in gesprek kan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
TrueHoewel die matches ook niet altijd even goed zijn. Heel af en toe zit er iemand tussen, maar 9 van de 10 keer zit paiq er behoorlijk naast met de matches. Ligt natuurlijk ook aan wat je zelf opgeeft, maar dan nog.
Scheelt wel inderdaad. Op andere datingsites is het echt zoeken naar wat je moet sturen in zo'n eerste berichtje, dat heb je op paiq veel minder.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
klopt, maar het feit blijft....... je krijgt iemand aangeboden waar je mee in gesprek kan.
Oefening baart kunst voor de juiste
heb af en toe moeite om met leuke aanknopingspunten te komen maar het gaat me inderdaad steeds makkelijk af. Gewoon luisteren en kijken hoe je daar op kan inhakenquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
klopt, maar het feit blijft....... je krijgt iemand aangeboden waar je mee in gesprek kan.
Oefening baart kunst voor de juiste
En daar ligt bij mij dus het probleem een beetje dat vind ik dus lastigquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:53 schreef marcokloon het volgende:
[..]
heb af en toe moeite om met leuke aanknopingspunten te komen maar het gaat me inderdaad steeds makkelijk af. Gewoon luisteren en kijken hoe je daar op kan inhaken
Je hebt toch bij een nieuwe altijd bovenin 3 Do's staan? speel daar dan op in...quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:53 schreef marcokloon het volgende:
[..]
heb af en toe moeite om met leuke aanknopingspunten te komen maar het gaat me inderdaad steeds makkelijk af. Gewoon luisteren en kijken hoe je daar op kan inhaken
^^ wordt op deze manier een legendequote:Op dinsdag 17 april 2012 23:53 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Omdat? Uitkauwen wat hier al 100 keer gezegd is? Dat bedoel ik dus, je zelfverklaarde guru zuig-gehalte ligt net even wat te hoog.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
^^ wordt op deze manier een legende
Of je reageert niet.... aangezien je opmerking 100% offtopic is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Omdat? Uitkauwen wat hier al 100 keer gezegd is? Dat bedoel ik dus, je zelfverklaarde guru zuig-gehalte ligt net even wat te hoog.
Mmm zal voor iedereen anders zijn denk ik. Ik heb helemaal niets met paiq, des te meer met, bijvoorbeeld, RP. Ik vind het wel fijn dat ik een stukje profiel kan lezen alvorens ik in gesprek ga met die persoon. Door het stukje profiel kan ik enigzins (bij de 1 wat meer dan de ander natuurlijk) zien of we gelijke interesses hebben.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
en wat betreft on topic betreft, ik blijf erbij, paiq is momenteel de beste manier om in aanraking te komen met nieuwe kandidaten... omdat je daar namelijk gelinkt wordt aan elkaar en niet hoeft af te wachten of je uberhaupt iets terug krijgt.
voor de verlegen mensen scheelt dit enorm.
Ja... als ik naar een chatbox ga.quote:
Je wilde toch weten waarom? There you go.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Of je reageert niet.... aangezien je opmerking 100% offtopic is.hypocrietje.
e-matching heb ik nog niet geprobeerd. Is dat gratis?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:00 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja... als ik naar een chatbox ga.(en die kans is erg klein)
Maar tot een zekere hoogte.
Iemand zei laatst dat de vrouwen op e-matching alleen maar een kinderwens hebben. Eerst dacht ik nog van... zal wel meevallen....
Nu...
Dat was ik, en onlangs weer de proef op de som genomen, in de matchzoeker gezocht bij mij in de buurt (randstad) tussen de 25 en 36 jaar.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:00 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja... als ik naar een chatbox ga.(en die kans is erg klein)
Maar tot een zekere hoogte.
Iemand zei laatst dat de vrouwen op e-matching alleen maar een kinderwens hebben. Eerst dacht ik nog van... zal wel meevallen....
Nu...
Ik vind RP ook fijner, ik heb liever gewoon een ouderwetse profielen site met wat tekst en foto's.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:00 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Mmm zal voor iedereen anders zijn denk ik. Ik heb helemaal niets met paiq, des te meer met, bijvoorbeeld, RP. Ik vind het wel fijn dat ik een stukje profiel kan lezen alvorens ik in gesprek ga met die persoon. Door het stukje profiel kan ik enigzins (bij de 1 wat meer dan de ander natuurlijk) zien of we gelijke interesses hebben.
Daarnaast.. als ik via RP een gesprek met iemand start heeft zij mijn foto's al gezien. Het feit dat we dan een gesprek beginnen betekent dat ik op de foto's in ieder geval al niet meer 'afgekeurd' kan worden. Bij paiq loop je het risico een hoop moeite te stoppen in het chatten (ja voor sommigen is dat 'moeite' haha) om vervolgens afgekeurd te worden op je foto. Dat vind ik toch wel jammer dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |