Dat hadden we al in de gaten.quote:
Mag ik dat ongeloofwaardig vinden klinken? Ik zou dat niet zo geloven.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zeker! Het is er maar één. Al gaf hij wel aan dat als het zondag klikt hij gelijk alles wil laten voor wat het is op Paiq. Ja ja..dat zal vastMaar goed, is wel een interessant signaal
Klopt en dat ben ik ook wel met je eens.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik dat ongeloofwaardig vinden klinken? Ik zou dat niet zo geloven.
Andersom ben jij wel eerlijk naar je dates toe?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt en dat ben ik ook wel met je eens.
Ja, ik zal morgen eerlijk zeggen dat ik zondag nog een date heb. Ik heb die date van zondag ook steeds gewoon verteld als ik een date had of contact met iemand anders. Intenties zijn nogal veranderd, sinds we contact kregen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Andersom ben jij wel eerlijk naar je dates toe?
Dat is wel zo eerlijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja, ik zal morgen eerlijk zeggen dat ik zondag nog een date heb. Ik heb die date van zondag ook steeds gewoon verteld als ik een date had of contact met iemand anders. Intenties zijn nogal veranderd, sinds we contact kregen.
Lijkt mij ook en ik twijfel ook of ik het moet laten doorgaan morgen. Maar ik denk dat ik daar juist beter aan doe, om dat ook een kans te geven. En ook om me niet dood te staren op een mogelijke flierefluiterquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel zo eerlijkToch lijkt mij het lastig als het met 1 van de 2 klikt omdat dan aan de ander te vertellen
Inderdaad, gewoon naar die 2 dates gaan en zien wat er gebeurd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook en ik twijfel ook of ik het moet laten doorgaan morgen. Maar ik denk dat ik daar juist beter aan doe, om dat ook een kans te geven. En ook om me niet dood te staren op een mogelijke flierefluiter
Hoe letterlijk moeten we dat nemen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
Jullie zijn weer lekker bezig met bashen
Ik zal mijn tijd even in mensen steken die het wel waarderen
Jij mag ook wel als deskundige erbijquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon naar die 2 dates gaan en zien wat er gebeurd.
Doe ze de groeten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
Indirect doe je dat zelf.quote:
Dank je ik sta al in OP volgens mij. Dat komt echt wel een keerquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jij mag ook wel als deskundige erbijNu zelf nog een leuke lieve meid vinden
Zoeksequote:Op dinsdag 17 april 2012 23:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hij staat in de OPquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jij mag ook wel als deskundige erbijNu zelf nog een leuke lieve meid vinden
Anders ga je even fijn opzoek naar een leuke SC...quote:
Ah, nog meer zelfverklaarde guru-activiteit dus. Bummer.quote:
Dit is GEEN SC. Misschien is het leuk als je dát gaat begrijpen. Leuk meeposten is prima, maar dat offtopic gelul word ik écht doodmoe vanquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
Pien, HungryJoe
Ik weet dat jullie een team zijn......
Maar wat is de toegevoegde waarde in het zout leggen op alles wat ik zeg?
Leg mij dat eens uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |