Mijn enige relatie eigenlijk ook wel. Alhoewel haar nummer gekregen en daarna afgesproken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:09 schreef marcokloon het volgende:
[..]
idem, 1 lange relatie gehad waar ik langzaam ben ik gerold.
Dat wordt vallen en opstaan hiero
Succes, is hij leuker dan je andere date?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:18 schreef eefje801 het volgende:
Lange uitleg over date (voor wie het interesseert)
Het is die man waarmee ik al (te) lang contact heb. Waarmee het wat doodbloedde. Hij sprak me aan op Paiq, waarom ik niets meer liet horen. Heb gewoon eerlijk gezegd hoe ik erover dacht.
Hij opeens ook eerlijk. Dat zijn intenties zijn veranderd. (Hij was niet zo serieus) Ik ben er nogal door overvallen. Vandaar dat ik ja heb gezegd op de dateIk wilde namelijk wel graag dat het met hem wat zou worden (uiteindelijk) maar heb me daar ontzettend voor afgesloten.
Nu moet ik dat nog even volhoudenEerst wat zekerder ervan zijn hoe hij in het echt is. Maar ik vind het wel enorm spannend hoor. Pff..
Wil je er nog even voor zorgen dat ik de OP nog kan editten? Dankjequote:
Ja. Ik zie met hem wel wat ja, al weet ik niet wat. Veel gedeelde interesses maar ook verschillen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Succes, is hij leuker dan je andere date?
Weet ikquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:21 schreef Crutch het volgende:
Moet als het goed is nu weer lukken.
Staat standaard op lock, sorry.
Lijkt mij lastig. Hopelijk is de zo leuk dat je de ander kan vergeten en welke dat is maakt niet zo uit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja. Ik zie met hem wel wat ja, al weet ik niet wat. Veel gedeelde interesses maar ook verschillen.
En ik voel me (op afstand en aan de telefoon etc.) al een beetje tot hem aangetrokken.
Het komt misschien lullig over zo, maar had dit ook niet verwacht en ik denk dat het alleen maar goed is om morgen wel op date te gaan. Want misschien is die ander nog veel leuker. Of niet. Maar dat zie ik wel.
Spannend! Leukquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:18 schreef eefje801 het volgende:
Lange uitleg over date (voor wie het interesseert)
Het is die man waarmee ik al (te) lang contact heb. Waarmee het wat doodbloedde. Hij sprak me aan op Paiq, waarom ik niets meer liet horen. Heb gewoon eerlijk gezegd hoe ik erover dacht.
Hij opeens ook eerlijk. Dat zijn intenties zijn veranderd. (Hij was niet zo serieus) Ik ben er nogal door overvallen. Vandaar dat ik ja heb gezegd op de dateIk wilde namelijk wel graag dat het met hem wat zou worden (uiteindelijk) maar heb me daar ontzettend voor afgesloten.
Nu moet ik dat nog even volhoudenEerst wat zekerder ervan zijn hoe hij in het echt is. Maar ik vind het wel enorm spannend hoor. Pff..
Thnxquote:
Nou, ik ken die van zondag al drie maanden (!) dus dat is een ongelijke strijd natuurlijk. Maar dat maakt de date van morgen wel okee om toch door te laten gaan. Vind ik zelf dan..quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lijkt mij lastig. Hopelijk is de zo leuk dat je de ander kan vergeten en welke dat is maakt niet zo uit.
Wat liefquote:
Zekers! Doe ik! Ik heb in ieder geval zijn kaartjequote:Op dinsdag 17 april 2012 23:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Spannend! LeukVerslagje na date?
[..]
Thnx
Vind ik ook het is niet dat je al een relatie hebt. En wat zegt nu een date?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou, ik ken die van zondag al drie maanden (!) dus dat is een ongelijke strijd natuurlijk. Maar dat maakt de date van morgen wel okee om toch door te laten gaan. Vind ik zelf dan..
Géén chatbox.quote:
Zeker! Het is er maar één. Al gaf hij wel aan dat als het zondag klikt hij gelijk alles wil laten voor wat het is op Paiq. Ja ja..dat zal vastquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vind ik ook het is niet dat je al een relatie hebt. En wat zegt nu een date?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |