Haha ja dat magquote:Op maandag 30 april 2012 17:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mag ik van jou ook een pm? De prijs voor het boxhangding wil ik graag weten!
En fijn Linda!

ohjaaaaa crap! dat zouden we op die meet regelen he? hmm dan maar per postquote:Op maandag 30 april 2012 20:18 schreef Lamb29 het volgende:
Mignonne jij had nog een zomerbroekje voor mij toch? Ik dat spijkerbroekje voor jou..
Evt groter spul hou ik mij ook voor aanbevolen..

Klinkt goed!quote:Op maandag 30 april 2012 21:01 schreef mignonne het volgende:
[..]
ohjaaaaa crap! dat zouden we op die meet regelen he? hmm dan maar per postspijkerbroekje wil ik wel graag hebben nog, mn kleine gaat er een stuk harder doorheen dan mn grote destijds
![]()
Son ik heb wel wat leuke dingen voor je denk k. Sowieso twee spijkerjurkjes in 62, een spijker-kort-tuinbroek-dinges van dpam, een vestje, van die hemdrompertjes eeeehhh jurkje of wat heb k ook nog; en ik heb ook nog wat basics, lakentjes met een roze randjeeen keischattig lakentje met lieveheersbeestjes. gehaakt wiegdekentje in wit.

ik ben nog een tas vergeten uit de autoquote:

Ik heb deze in maat 74quote:Op maandag 30 april 2012 21:10 schreef Sandous het volgende:
K zoek jommes korte broekjes in 74. Niet heule korte, maar knie/bermuda gevallen
Someone?

Leuk!quote:Op maandag 30 april 2012 21:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik ben nog een tas vergeten uit de autoik heb ook nog een shitload sokjes en slofjes/schoentjes en wat basic dingetjes geloof ik, die komen dr evt. bij.
[ afbeelding ]

Ik heb een spijker capri van name it. Gloed nieuw dus daar wil ik wel graag nog een tientje voor hebben. Incl verzenden wel.quote:Op maandag 30 april 2012 21:10 schreef Sandous het volgende:
K zoek jommes korte broekjes in 74. Niet heule korte, maar knie/bermuda gevallen
Someone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |